Imazighen uit het Midden-Oosten

Gestart door Ibn_Toemart, 15/12/2003 om 21:51:16

Dora

#15

CiteerBlijf maar onzin posten!!!


omdat ik een boekwerk van een collega heb gekregen?, ik zeg tot duidelijk dat ik het daar niet mee eens was, maar hij wilde me ze3ma overtuigen door dat werk. ik heb toen een persoon benadert om dat werk voor mij te vertalen, en alle stukken wat niet kloppen er bij te zetten zodat ik dat weer terug kon koppelen naar hem toe.

jongen, je kan hier wel heel stoer komen doen over hoe amazigh bewust jij wel niet bent, maar zonder kennis over hoe de arabieren erover denken en hoe zij aan hun ideeen komen kan je niemand overtuigen dat jij degene bent die gelijk heeft (al heb je dat). dit is net zoiets als het afkraken van aboe jahjah zonder er gaarne ifornmatie over te hebben.

Ariaz

#16

CiteerGa naar Casablanca en daar kom je tegen prinsen uit het midden oost die daar komen seksen en Alcohol drinken. Dit stond vaak in de Marokkaanse dagbladen.
Volkskrant heeft zelfs paleizen van de koningen en prinsen uit het midden oost in zwarte Afrika gevonden. Deze koningen en prinsen komen daar zwarte kinderen van 12 jaar verkrachten. Die paleizen stinken heel erg van Alcohol, volgens de verslagever van de volkskrant.




wat je hier verteld is nog maar het topje van de ijsberg