Imazighen uit het Midden-Oosten

Gestart door Ibn_Toemart, 15/12/2003 om 21:51:16

Ibn_Toemart

Deze tekst handelt over verre geschiedenis en misschien niet zo subjectief over onze oorsprong. http://pub8.ezboard.com/fbalkanhistoryfrm15.showMessage?topicID=2.topic

allasian

#1
Wij komen uit Afrika,ieder modern mens vindt zijn oorsprong terug in Afrika.

Daarom heb ik ook nooit begrepen waarom je richting Mekka moest bidden.

Bedenk wat voor verraad dat is voor Afrika.


Ibn_Toemart

#2
waarde broeder, wat ik me al altijd afvroeg in die theorie. Komen de eerste mensen nu van Noord of Zuid-Afrika want dit zou mijn visie vooruit helpen. En moest die eerste mens nu van het zuiden gekomen zijn, hoe is hij dan gebleekt naar het noorden toe? Uiteindelijk Allah i snen Azul

Zian

#3

Citeerwaarde broeder, wat ik me al altijd afvroeg in die theorie. Komen de eerste mensen nu van Noord of Zuid-Afrika want dit zou mijn visie vooruit helpen. En moest die eerste mens nu van het zuiden gekomen zijn, hoe is hij dan gebleekt naar het noorden toe? Uiteindelijk Allah i snen Azul
De eerste mensen stonden eerste in Afrika en dat kan je nooit ontkenen, want bewijzen zijn er genoeg. Daarna trokken ze zich richting het midden oost. Van zwart-Afrika naar Noord Afrika kon dat niet door de woestijn.
Vervolgens trokken mensen uit het midden oost richtingen Azia, Noord Afrika en Europa.

Dit is geen theorie, het is bewezen.

Wasilla tarifest

#4

CiteerDe eerste mensen stonden eerste in Afrika en dat kan je nooit ontkenen, want bewijzen zijn er genoeg. Daarna trokken ze zich richting het midden oost. Van zwart-Afrika naar Noord Afrika kon dat niet door de woestijn.
Vervolgens trokken mensen uit het midden oost richtingen Azia, Noord Afrika en Europa.

Dit is geen theorie, het is bewezen.


En waar kan ik het terug lezen, ik ben namelyk wel nieuwsgierig. Of zyn er boeken ergens te koop ofzo?

Zian

#5

CiteerEn waar kan ik het terug lezen, ik ben namelyk wel nieuwsgierig. Of zyn er boeken ergens te koop ofzo?
Ik heb veel tv Programma's gezien zoals in discovery channel.
Op het internet vind je alles, zoek bijvoorbeeld de volgende woorden in google:  'Evolutie theorie', ‘oorsprong van de mens’, enz...

samenvatting hier:
http://www.theosofie.net/sunrise/sunrise2003/septokt2003/oorsprongmens.html

meer daarover:
http://www.google.nl/search?q=%27oorsprong+van+de+mens%27%2C+%27eerste+mens%27&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=

Wasilla tarifest

#6

CiteerIk heb veel tv Programma's gezien zoals in discovery channel.
Op het internet vind je alles, zoek bijvoorbeeld de volgende woorden in google:  'Evolutie theorie', ‘oorsprong van de mens’, enz...

samenvatting hier:
http://www.theosofie.net/sunrise/sunrise2003/septokt2003/oorsprongmens.html

meer daarover:
http://www.google.nl/search?q=%27oorsprong+van+de+mens%27%2C+%27eerste+mens%27&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=


vriendelyk bedankt!
azul

Masja

hebben jullie ook dat stukje gelezen over Atlantis op www.theosofie.net... wat Zian aangegeven heeft hierboven?  (ja, ik blijf er op terugkomen)

Dora

CiteerDeze tekst handelt over verre geschiedenis en misschien niet zo subjectief over onze oorsprong. http://pub8.ezboard.com/fbalkanhistoryfrm15.showMessage?topicID=2.topic
klopt, ik heb ook een heel pakwerk gekregen van een collega die beweerde dat wij imazighen uit het oosten kwamen, ik wacht alleen nog op de vertaling want het was in het klassieke arabisch geschreven.....

Aqsil

Citeerklopt, ik heb ook een heel pakwerk gekregen van een collega die beweerde dat wij imazighen uit het oosten kwamen, ik wacht alleen nog op de vertaling want het was in het klassieke arabisch geschreven.....
Blijf maar onzin posten!!! Arabieren hebben ons van de aardbodem laten verdwenen en ze zaggen ons nooit als mensen. Sommigen zien ons als Arabieren. Hun boeken zijn onbetrouwbaar en hun kennis is onbetrouwbaar. Arabieren zijn leugenaars en Allah heeft Alle Arabieren vervloekt.
Arabieren noemen Noord Afrika 'maghreb-Arabie'. Dit betekent 'het westelijke gedeelte van de Arabieren'.
Noord Afrika was altijd van Imazighen, maar Arabieren willen de waarheid niet weten. Omdat ze leugenaars zijn heeft Allah ze vervloekt..
In de Hadith staat: Allah vervloekt alle leugenaars, ook al gaat het om een grap.
Naast het vertellen van leugens zijn Arabieren ook dieven. Diefstal mag niet en Arabieren zijn dus eeuwig door god vervloekt.


Ibn_Toemart

#10
Groot gelijk heb je en zo alleen kunnen we terugvechten. Zij zijn het enige schurkenvolk dat ik over één kam durf te scheren omdat elke Arabier zulke misdragingen tegenover allah vertoont. Ik stel ze gelijk met de Joden omdat ze trouwens afstammen van broers. Ik zou oproepen tot een verbale intifada of een rifrebellie. Ik zal jullie aanvoeren :d

Zian

#11

CiteerZij zijn het enige schurkenvolk dat ik over één kam durf te scheren omdat elke Arabier zulke misdragingen tegenover allah vertoont. Ik stel ze gelijk met de Joden omdat ze trouwens afstammen van broers. Ik zou oproepen tot een verbale intifada of een rifrebellie. Ik zal jullie aanvoeren :d
Ga naar Casablanca en daar kom je tegen prinsen uit het midden oost die daar komen seksen en Alcohol drinken. Dit stond vaak in de Marokkaanse dagbladen.
Volkskrant heeft zelfs paleizen van de koningen en prinsen uit het midden oost in zwarte Afrika gevonden. Deze koningen en prinsen komen daar zwarte kinderen van 12 jaar verkrachten. Die paleizen stinken heel erg van Alcohol, volgens de verslagever van de volkskrant.


Wasilla tarifest

#12

CiteerGa naar Casablanca en daar kom je tegen prinsen uit het midden oost die daar komen seksen en Alcohol drinken. Dit stond vaak in de Marokkaanse dagbladen.
Volkskrant heeft zelfs paleizen van de koningen en prinsen uit het midden oost in zwarte Afrika gevonden. Deze koningen en prinsen komen daar zwarte kinderen van 12 jaar verkrachten. Die paleizen stinken heel erg van Alcohol, volgens de verslagever van de volkskrant.



Ik zat vorige keer in de hema een broodje te eten, en er was daar een man en een vrouw en die zaten een tafeltje verder op. Toen opeens die man aan my vroeg ben jy turks of marokkaans ik zei ik ben marokkaanse..Hy zei tegen my oooh ik ben daar een keer op vakantie geweest en ik moet zeggen dat jullie uitgaans leven enzo daar veel erger is dan nederland enzo. zegt ie tegen my jullie arabische mensen zyn echt erg die zyn oplichters en bedriegers. Ik zeg zo waarom hy zegt zo die mannen die gebruiken de meiden daaro en hebben geen respect voor hun en arabische mensen kennen geen schaamte.Die hebben geen waarde en norme hy zegt als je die mensen met de mensen van de rif vergelykt dan zie je zeker een wereld van verschil. Ik stond echt met een mond vol tanden.

Aqsil

Arabieren zijn afstamelingen van Sam (zoon van de Profeet Noach). De Aramische naam Samir is wellicht afgeleid van Sam.
Imazighen zijn afstamelingen van Ham (de tweede zoon van Noach). De Amazigh naam Hamu is wellicht afgeleid van Ham

Ibn_Toemart

#14
We hebben de naam West-Hamieten wel pas gekregen in de 19de eeuw, geleerden beweren dat onze taal verwant is aan het oud-egyptisch wat ik niet geloof. Wat ik wel kan geloven is de nauwe verwantheid van de Arabieren aan de Joden. Ik denk wel dat de Kopten verwant zijn aan de Imazighen maar wat ik ma altijd zal afvragen: wat is de geschiedenis van arif zonder te beginnen bij al Khattabi maar vanaf het neolithicum, er is bitterweinig over geschreven (veel minder dan de Vlaamse Ardennen)

Tanemmert