Hoofdmenu

Amazigh.NL Nostalgie

Gestart door Izouran, 10/06/2012 om 18:08:29

Izouran

Waar zijn de old school AMAZIGH.NL leden.

Ik dacht ik zeg even gedag. Gedag. Gedag.

almanzah

ousaren chaben  haha
volgens mij passen ze allemaal op kids :P geen tijd voor internet

Bades

Velen hebben hun voordeel gedaan met fora, waaronder ook amazigh.nl. Ze zijn zich vast op anderen manieren verder gaan ontwikkelen.

dat er geen blijvend vers bloed bij kwam heeft te maken met een aanvallende ipv educatieve houding van sommigen. Natuurlijk samen met andere verleidingen die de jongeren tegen komen.

Dora

Salaam/Azul ayethma,

Dat is lang geleden zeg, hoe is het met jullie?

Vandaag dacht ik weer eens gek te doen en even te komen spieken op het forum.
Wat is er veel verandert, maar natuurlijk ook logisch.
Wat doen jullie nu zoal en wie is er nog echt met het "verbeteren van de amazigh wereld" bezig?

Toch leuk om even een aantal nick's te zien na al die jaren...

wens jullie al het goede toe..

gegroet.

Botermes

Azul/Salaam/Hoi,

Ja, dat is lang geleden. Hoe is het met jou ? Goed hier.

Hiwa a watchma, het is niet 'het verbeteren van de Amazigh wereld' maar meer het uitbreiden en vormgeven van een toch al zo beperkt Amazighbewustzijn dat onder veel van onze mensen heerst. Taking it to a next level, weet je wel.

Amazighiteit krijgt vaak het verwijt niet mee te kunnen met de tijd en dat het ook daarom verdient uit te sterven. Maar de waarheid is dat je het niet hoeft op te geven om modern te zijn. Het juist houden is vooruitstrevend en modern.

Voor mij is dit een roeping en heb besloten de rest van mijn leven hier aan te wijden. Niet alleen op dit forum maar vooral in het dagelijks leven, om mensen te laten nadenken over hun Amazighbewust zijn. Ik ben ook bezig mezelf meer te ontwikkelen op persoonlijk en intellectueel niveau. Positief en hoopvol zijn, is waar het bij mij tegenwoordig om draait.

Het gaat je goed,




E3ber_Tastite

Azul allemaal,

Het is een alweer een tijdje geleden zeg, dat ik hier gekomen ben, hoop dan ook dat het met iedereen goed gaat.
Ik moet zeggen dat ik hier heel veel tijd heb doorgenomen op het forum en ook heel veel info heb kunnen vinden over onze mooie, rijke cultuur/geschiedenis. Ik hoop dan ook, ondanks alle drukte dat het leven met zich meebrengt, we bewust blijven van onze identiteit en dat ook blijven uitdragen.

Jammer dat het forum niet meer zo actief is als voorheen, maar de kennis is er en laten we het forum koesteren als bron van digitale info.

Atqadawem

abrid

Citaat van: E3ber_Tastite op 11/11/2013 om 20:52:14
Azul allemaal,

Het is een alweer een tijdje geleden zeg, dat ik hier gekomen ben, hoop dan ook dat het met iedereen goed gaat.
Ik moet zeggen dat ik hier heel veel tijd heb doorgenomen op het forum en ook heel veel info heb kunnen vinden over onze mooie, rijke cultuur/geschiedenis. Ik hoop dan ook, ondanks alle drukte dat het leven met zich meebrengt, we bewust blijven van onze identiteit en dat ook blijven uitdragen.

Jammer dat het forum niet meer zo actief is als voorheen, maar de kennis is er en laten we het forum koesteren als bron van digitale info.

Atqadawem

Azul aythma d suythma,

Zoals Almanzah zei: druk met kleintjes en het werk.
Dat wil niet zeggen dat ik zo nu en dan even kom buurten.

Nog steeds leer ik nieuwe dingen over onze historie en taal!

D wa netta , tqadac-kum

miss.F.

als we het zo jammer vinden dat die 'goeie ouwe tijd' er niet meer is, waarom halen we die dan niet terug. Altijd leuk, zo'n duik in het verleden  ;)

E3ber_Tastite

Azul,

Thawmat Abrid, hoe gaat het met je? dat is een lange tijd geleden, ik kwam thuis laatst nog een geschiedenis kopie tegen van 'David M. Hart' en moest gelijk aan jou denken :).

Miss F, helaas kan ik me je niet meer heugen op het forum, behoor jij ook tot de oude garde  :D

Ifri

Present, mijn nick vroeger was "Aryaz" ik kan het gewoon opzoeken via zoekfunctie

Ik denk dat de helft van de bezoekers van Amazigh.nl ondertussen geëindigd is bij een Arabische man of vrouw

Indien van wel, raad ik hen aan, om het Tamazight te onderwijzen aan hun kinderen, indien zij dit nu meelezen dan hoop ik dat zij dat ook zullen doen,