Marokkanen zijn graag gezien door de Italianen?

Gestart door Ifri, 08/09/2011 om 12:57:58



3ich

Citaat van: Ifri op 08/09/2011 om 12:57:58
Klopt dit?

Dat denk ik niet. Geen enkele imigrant is graag gezien. Helemaal in tijden van crisis.

Ifri

Marokkanen zijn graag gezien door de Italianen, daar ben ik zelfs zeker van, want Italianen en Moren hebben banden me elkaar, veel Romeinse keizers en legers waren in principe "Moren"

Zoals Severus en Macrinus, verder had je Juba die perfect Latijns sprak, je had Lucius Quietus hij was een zeer succesvolle Moorse legeraanvoerder

Je had ook tal van bisschoppen zoals Augustinus enz... en Apuleius en ga zo maar verder


Al deze gemeenschappelijke geschiedenis die gedeeld werd tussen de Italianen en de Moren heeft ervoor gezorgd dat Italianen en Marokkanen goed met elkaar kunnen opschieten terwijl Spanjaarden eigenlijk meer banden hebben met de Marokkanen maar de Spanjaarden haten de Marokkanen vanwege de Recoquista


Je hebt ook Sicilie, waar de Moren heel lang geleefd hebben

Azzzuuuul

Botermes

#4
Ik houd van Italiaans eten maar verder ben ik niet zo kapot van Italiaanse dingen. Eros Ramazotti vind ik wel een goede zanger. Vroeger had mijn broer in zijn auto een cd van hem liggen. Ik herinner me de hoes er van nog. Eros voetballend op het strand en vlak achter hem iemand die net uithaalde met een slyding. Ik denk dat ie een fractie van een seconde later wel op zijn bek moest zijn gegaan. En oh ja, sommige Italiaanse vrouwen mogen er echt zijn. Er zit er wel wat splendid schoonheid tussen maar dat weet iedereen wel, denk ik.

Ik haat Italiaanse kleding, vooral dat nichterige, te veel glans, glitter en vooral die waardeloze Italiaanse schoentjes van Prada en Botticeli. Ik begrijp echt niet dat mensen daar zo maar 400,500 euro voor willen betalen. Ik heb mijn neefjes voor gek verklaard dat ze die zooi kopen. Verder moet ik echt geen kleding of schoeisel hebben waar een Italiaanse vlag op staat.

De meeste Italianen en Spanjaarden geven geen F om de antieke of middeleeuwse geschiedenis, iedereen eigenlijk niet. Je moet niet vanwege dat, zeg maar, toenadering zoeken tot andere volkeren. Je moet juist schijt hebben aan. OK er is niets mis met interesse hebben in uitheemse culturen maar je moet wel de plaats die je inneemt in de geschiedenis kennen. Imazighen hebben juist heel erg geleden onder de Romeinse overheersing.