marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

_Knowalot

Hahahahahahhahahaha, dit allemaal is echt te grappig voor woorden....

Ligt het misschien niet veelal aan de Marokkaanse boys zelf?.....
Laat het me uitleggen.........

Hoe bepalen Marokkaanse jongens of een Marokkaans meisje slecht of niet is? Veelal aan de kleren, of ze met een jongen loopt of niet, of ze een keer gezien wordt op een feest of in een disco?

Hmmmmmm, zijn deze jongens psychologisch zo goed ontwikkeld dat zo kunnen zien of een meisje goed of niet is?
Is het waarneembaar of een grietje een goed hart heeft of niet?
Als jij vind dat dat dan geen marriage-material meer is, dan hoeft het niet meteen een slecht meisje te zijn!!!

Misschien zien deze boys wel een grietje op straat lopen met een strakke broek en een neger naast haar lopen, en denken, jahg wat een dom wijf........ mag ik jullie erop wijzen dat ditzelfde meisje misschien wel een goede Moslima is alleen de kledingvoorschriften, daar neemt ze het niet zo nauw mee en de jongen waarmee ze over straat loopt is wellicht een jongen uit haar klas?...

Nu kan je ook zeggen "Als ze zo'n goede Moslima is waarom loopt ze dan met een jongen naast haar?"
Zouden we hetzelfde zeggen als we een bedekt meisje (sluier) met haar mannelijke klasgenoten zien lopen? Vast niet want dan denken we dat ze wel weet wat ze doet en ze loopt vast alleen met hem omdat ze huiswerk (ofzoiets) bespreken.

Om dus even duidelijk te maken......waarom bemoeien we zo erg met anderen, dit komt vast door de nog steeds hele erge vastgeroeste Macho-cultuur waarmee we grootgebracht zijn en die we nog steeds in stand houden. Begrijp me niet verkeerd, ik heb vast dezelfde opvoeding als velen hier gehad (met slipper en al) maar toch valt het me op dat in de Marokkaanse gemeenschap het op elkaar letten en roddelen zo erg is dat we vaak de echte reden van het leven vergeten...........................

De pot verwijt de ketel, zo zie je maar....

gegroet

nissrine (Gast)

Anwar
Nee, ik kom niet uit het zuiden van Nederland, maar hoe kom je bij die gedachte?

Numi

Nissrine,
trek je er maar niets van aan,
meskien die anwar woont zelf in het zuiden van het land,
en hoopt dat elke nieuweling op de site ook daar vandaan komt,
zodat hij zijn brabantse accent kan laten horen,
haha,
grapje,
maar wie weet zit er een kern van waarheid in?

groetjes van fatima,

ps: trouwens nissrine, welkom op het Rifweb!

nissrine (Gast)

Hmmmm hij reageert niet Fatima, dus misschien is hij nu heel erg teleurgesteld omdat ik met mijn antwoord zijn hoop de bodem in heb geslagen...hahahaha Maar dank je wel meid voor je warme onthaal! Ik probeer aan zoveel mogelijk discussies deel te nemen, maar ik heb meestal niet zoveel tijd....dat vind ik wel kei jammer!

groetjes

anwar

HOI NISRINE,

IK HAD GEWOON GEEN TIJD HOOR, MAAR IK HAD GEWOON VERMOEDENS DAT JE UIT HET ZUIDEN KWAM, MAAR IK HET MIS HEBBEN.

DE GROETEN,

Numi

he maar nissrine,

je gebruikt wel een brabants accent,
in brabant spreken ze namelijk altijd met "kei"
en in amsterdam met "man"
en in rotterdam met "joh"
haha enzovoort

groetjes van fatima

Numi

uitleg:

"kei"gaaf
ja "man"
nee "joh"

haha

groetjes van fatima

Aagrib (Gast)

Hallo,

Het is echt een zorgelijke ontwikkeling met die meisjes, ze doen als wat god verboden heeft en gaan ook met verschillende nationaliteiten om, wat je de laatste tijd ziet, is dat deze meisjes vooral met negeres omgaan (meetstal de lelijke marokkaanse meisjes) TRIEST.

Gert

Jalouzie aagrib, zijn die lelijke meisjes jou voorbij gelopen?

Tsjaa....  het is echt een probleem met die meiden, joh..

CiteerHallo,

Het is echt een zorgelijke ontwikkeling met die meisjes, ze doen als wat god verboden heeft en gaan ook met verschillende nationaliteiten om, wat je de laatste tijd ziet, is dat deze meisjes vooral met negeres omgaan (meetstal de lelijke marokkaanse meisjes) TRIEST.

zuster

Haloa

Graag wil ik weer heel duidelijk maken dat dat een hele kleine groep is
net zoals de marokkaanse jongens in het nieuws dat is ook een hele kleine groep maar helaas staat er in de telegraaf weer de marokkanse jongeren jammer

Beslama

p.s. is het jullie niet opgevallen dat er al 15 bladzijdes zijn leuk he negatief praten over marokaanse dames maar we hebben maar weinig positiefs te melden jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Aagrib (Gast)

Gert,

Je lijkt wel een papegaaie, jou reacties hebben geen enkele inhoud, maar daarom reageer ik ook niet op jou, zoals je ongetwijfeld in de gaten hebt, maar je begint verdoemd irritant te worden.

Gert

Mooi, misschien lokken irritante teksten wel irritante reacties uit? Ik geloof dat er nog een 'kwestie' openstaat, misschien kun je daar even op reageren nu je er toch weer bent?

Dan hoef ik niet steeds deze tekst achter je aan te 'papegaaien'...

CiteerToch maar even opgezocht van wie die tekst ook al weer afkomstig was...  :) :) :)

(Aagrib - lid - Berichten: 37 -  Re: marokkaanse meiden overdrijven. (Gepost op: 13/05/01 om 01:11:41) )

Gert,

Met alle respect, maar ik neem aan dat jij een Nederlander bent, ik vind dat jij dan moeilijk over onze cultuur en geloof kunt praten, het feit dat je Fschy al gelijk geeft, doet jou reactie al ongeloofwaardig klinken. De indruk van de uitspraken die ik van Foschy heb gekregen is, dat zij het de normaalste zaak van de wereld vind, dat jonge meisjes uitgaan tot heel laat, roken, drinken etc. Het moet kunnen het is vrijheid ook al gaat het ten kostte van je geloof en cultuur, het is logisch dat je het met haar eens bent, want bij de Nederlandse cultuur is dit heel normaal, bij ons niet. Nog een cultuur verschil, bij de Nederlanders word een meisje die maar bijdehand genoeg is op handen gedragen, ze wordt stoer gevonden, niet op haar mondje gevallen, wederom de Nederlandse cultuur zonder geloof. Bij ons is een vrouw veel waard, en geen wegwerp artikel als bij het westen, ik hoef alleen maar naar de tv te kijken of bladen, dan zie ik genoeg.

Dus Gert, bedankt voor je reactie, maar hiermee kun je echt niet bij ons aankomen, je zult wel steun vinden bij Fosych. Omdat zei zonder ze dat durft toe te geven, toch de Nederlandse Cultuur en levenswijze haar eigen heeft gemaakt.

Met vriendelijke groeten.

Begrijp je nu van wie die woorden wél waren?
Wees de volgende keer even een beetje eerlijk, wil je..

Groeten, Gert.

Aagrib (Gast)

Weet je wat ik doe, ik negeer je gewoon,

Doei.

nedja

Salaam,

Marokkaanse meiden overdrijven? Ha, wat dachten jullie van de (sommige, want ik wil niet alle jongens over een kam scheren zoals dat door sommige wordt gedaan ( wbt de meisjes oa)) marokkaanse jongens.
Kortom....de er zijn onder de Marokkaanse jongeren meisjes En jongens die wat overdrijven, maar daar lig ik niet wakker van.

beslama, nedja

Gert

Prima, zolang je maar geen leugens over mij plaatst hier.. :)
CiteerWeet je wat ik doe, ik negeer je gewoon,
Doei.