marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

anwar

Is dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?

Het is mij opgevallen dat marokkaanse meiden die uitgaan (naar discotheken) echt erg overdrijven.
Bijv. Qua kleding. (half naakt).

Is dat waar of lijkt het maar zo omdat ze marokkaanse meisjes zijn.?

aMchouM

ewa anwar,
sommige willen zich uitleven en hopelijk zullen zij wel snel uitleven.
nee het is me opgevallen vanwege het gedrag.
wel heel erg arrogant maar goed aan alles komt er een einde.

Heb je Geld?? dan zijn zij het eerste  bij het maakt ze niet uit wie je bent..??
Jood,Arabier,Afrikaan,een mongool een aids patient het gaat hen om het geld.

En ik kan je meer vertellen hoe ze zijn want mijn oogjes hebben veeeeeeeeeeeeel gezien en echt Waardeloos  en schaam me dood.

Bokous

Azul beste imazighen d timazighin i3izzan,

Timazighin vrouwen waren de sterke punt van Imazighen. Helaas nu niet meer, ze heeft haar amazigh broer verraden!!! om eerlijk te zijn ik ben zeer teleurgesteld in onze vrouwen, dat neemt niet weg dat ik een heel groot respect heb voor een kleine minderheid van onze vrouwen die me doen denken aan onze groot symbool Dihya.

Tanemmirt
Hammu u Namir

Berberin

Heren, heren toch. Niet alle vrouwen zijn geldwolfen. Er zijn genoeg vrouwen die toch echt wel zelf de centen binnenhalen en er niet aan moeten denken om hun handjes op te houden om een duppie te krijgen om even een crempie te kopen en genoeg meiden die er niet aan moeten denken om afhankelijk te zijn van hun partner en in de afwachtende houding te staan en hem alles te laten betalen.
Het komt wel voor dat sommige meiden overdrijven maar dat is meestal omdat men dan niet kan omgaan met de vrijheid die men heeft. Van huis uit is men gewend om als bedeesd en gereserveerd meisje te handelen en ja als je dan in de grote vrije wereld komt waar alles kan en mag dan is het maar even de vraag hoe je je moet gedragen. Jullie als heren in deze westerse maatschappij kunnen je toch wel voorstellen dat vele zusters van jullie niet weten hoe ze moeten handelen in deze maatschappij. Dit betekent toch niet dat jullie nu ineens teleurgesteld raken in jullie zusters. De een kan zijn balans vinden en de andere weer niet. Dat geldt ook voor ons mannelijk schoon. De een kan goed omgaan met de vrijheid die hij heeft en is dus druk bezig met een leven op te bouwen en de ander ziet de vrijheid weer anders en en neemt een zijweg door in de drugs ofzo te stappen.
Misschien hebben de meiden die zo reageren gewoon tekort aan aandacht en willen ze op die manier de aandacht op zich laten vestigen. Het is maar waar je van houdt maar dat wil dus niet zeggen dat alle meiden die zich vrij in deze maatschappij bewegen niet met hun vrijheid om kunnen gaan.

aMchouM

Beste Berberine,
de meiden waar ik  het over heb zijn niet toe vertrouwd aan een persoon en zijn dus nog niet getrouwd.
Dat waren meiden die onafhankelijk willen zijn maar niet weten op welke manier  zij onafhankelijk willen zijn .
Het is me ook opgevallen maar dat zij het op die manier moeten gaan doen is armzalig.
met zijn drieen vrieren wachtend voor een appartement van een toerist om hem goed te doen verwennen met hun lichaam om zo onafhankelijk  te willen zijn en wel elke keer zie ik marokkaanse meiden die hun vriendinnen mee brengen om mee te doen.
is dit het onfhanlijk willen zijn wat jullie noemt.

Zeg ze dat jij de baas van amsterdam bent en ze zullen je snel geloven.
Ben jij een ober in een restaurant en je zegt tegen een marokkaanse dame die daar is  komen eten dat jij de eigenaar van het restaurant bent en ze zal jou dag en nacht gaan bellen
En zal jou smeken haar vriend te willen zijn al ben jij een aids patient en vol leugens het maakt haar niet uit..

Nou een eerlijk gezegd ik wil wel 1000X goed na willen denken of ik wel een marokkaans meid tot mijn echtgenoot wil gaan nemen.
maar en ik zeg wellah zo walgelijk als sommigen zijn heb ik nog niet tegen kunnen komen
en voor hen zal ik ook nooit respect willen tonen en of hebben.

Berberin

Beste Amchoum,

Ik schrik van jouw ervaringen. Mijn god wat een ellende. Ik kan niet geloven dat dat zich echt afspeelt. Dit kan niet waar zijn. Het kan toch niet zo zijn dat de vrouwen alleen maar geldbelust zijn. Ik denk dat jij alleen maar met de verkeerde types te maken hebt gehad. Het zijn dan net de extreme gevallen die niet meer weten hoe ze moeten handelen. Ik vind wel dat je heel negatief overkomt. Ik denk dat je maar even uit Amsterdam moet verhuizen en in aaraking moet komen met wat "normale" meiden.
Maar ik beproef aan je schrijven dat je nu echt wel teleurgesteld bent in de marokaanse meiden. Ik vind dit heel jammer dat je zo'n beeld nu alleen voor ogen hebt gekregen.
Toch zijn niet alle meiden zo. Ik weet zeker dat je gewoon de verkeerde meiden hebt ontmoet.
En om een marokaanse niet tot je echtgenoot te nemen alleen maar omdat je wat nare ervaringen hebt opgedaan vind ik ook heel extreem van je.
Ik zou ook kunnen zeggen ik trouw met geen marokaan want ze zijn allemaal hasjdealer of pooier maar dat doe ik toch ook niet vanwege die paar procent die een zijweg hebben gekozen.

Miss tafersit

Juist Berberin!
Amchoum, je bent defenitely met de verkeerde "dames" in aanraking gekomen. Nu is het inderdaad wel extreem met de vrouwen in Amsterdam, Rotterdam enz.Er gebeuren dingen waar ik als vrouw zelfs van sta te kijken, laat staan een man!Er gebeuren dingen waar IK me voor schaam, terwijl ik NIETS met hen te maken heb.Alhoewel, indirect wel, dat blijkt namelijk uit het feit dat jij alle Marokkaanse meisjes over 1 kam scheert.Dan gaat het MIJ ook aan!
Ik kan je niet helemaal ongelijk geven en ik kan je waarschijnlijk ook niet overtuigen van het tegendeel.Je zult zelf het tegendeel moeten ervaren, DAN pas zie je dat er wel degelijk fantsoenlijke meiden zijn! Je moet de juiste ontmoeten, maar ja:WIE NIET?!
Good Luck!

Youssef

Of het waar is?
Misschien wel misschien niet !
Maar jah, ik weet het gewoon zeker dat ik nix met een meid moet hebben die in haar verleden veel vrijheid heeft gehad !
Beslama

aith_mhand_u-yihya

Wordt het niet eens tijd, dat de Marokkaanse man niet zo negatief denkt over de Marokkaanse vrouw.
Zoals er "slechte" Marokkaanse vrouwen hebt, zo heb je ook "slechte" Marokkaanse mannen. Ik begrijp die doemdenkerij niet.

AmchouM,
Ik neem aan dat jij ook vrouwelijke familieleden hebt. Denk jij ook zo negatief over hen? Men wie jij trouwt gaat ons niets aan, maar door die uitspraak van je, laat je duidelijk zien dat je totaal geen goed beeld hebt over de Marokkaanse vrouw.

Dus houd aub op met dit zwartmakerij.
Enne....

aMchouM

Citeeraith mhand u-yihya
 lid
 Â   

Â                    Re: marokkaanse meiden overdrijven.
 Â                                                                      (Gepost op: 17/04/01 om 17:30:13)

Â                 Wordt het niet eens tijd, dat de Marokkaanse man niet zo negatief denkt over de Marokkaanse vrouw.
 Â                 Zoals er "slechte" Marokkaanse vrouwen hebt, zo heb je ook "slechte" Marokkaanse mannen. Ik begrijp die
 Â                 doemdenkerij niet.

Â                 

Als het een gedachte was dan kan men het verbannen,verbergen
Het is voor een deel de  realiteit een gebeurtenis en geen dekenij.
en heb ook nooit gezegd dat alle marokkaanse meiden zo zijn.

Citeeraith mhand u-yihya
 lid
 Â   

Â                    Re: Marokkaanse meiden overdrijven.
 Â                                                                      (Gepost op: 17/04/01 om 17:30:13)

Â                 AmchouM,
 Â                 Ik neem aan dat jij ook vrouwelijke familieleden hebt. Denk jij ook zo negatief over hen? Men wie jij trouwt gaat
 Â                 ons niets aan, maar door die uitspraak van je, laat je duidelijk zien dat je totaal geen goed beeld hebt over de
 Â                 Marokkaanse vrouw.

Â                 Dus houd aub op met dit zwartmakerij.
 Â                 Enne....

en inderdaad het gaat jou geen enkele moer met wie ik het leven ga delen en zo ook gaat  het niemand wat aan met wie ,wie gaat trouwen.
Enkel geef ik mijn mening

zwartmakerij is niet wat ik wil,het is wat jij ervan maakt en mag maken.
Ik scheer ze ook niet op één kam en zeg ook niet dat ze allemaal slecht zijn en gelukkig maar.
En in sommige gevallen zijn de jongens tallen malen erger bezig.
En als sommigen denken dat het een stads probleem is dan is dat verkeerd denken.
Want in een stad heb je evenveel  goede en slechte mensen als daarbuiten

Aagrib (Gast)

Hallo,

Ik ben het in grote lijnen eens met de reacties wat betreft de Marokkaanse meisjes, het gaat echt de verkeerde kant op, ze hebben voor niemand respect meer, gaan met elke nationaliteit om etc. En de kleding dracht, vreselijk hiermee hebben ze de Nederlandse meisjes mee overtroffen en het ergste van alles, als jij ze erop aanspreekt als hun broeder, dan vallen ze je aan, want dan ben je ouderwets en je wilt de meisjes onderdrukken, dit om hun gedrag goed te praten en nog verder in de ..... te zaken. Ik vindt het echt triest hoor, en dan het praaten over die vrijheid, ze zouden geen vrijheid hebbeb een jongen zou als mogen en zei niet, nou ik begrijp wel waarom, als je ze los laat gaan ze als wilden te keer. Daarom heb ik besloten om een meisje uit marokko te trouwen, die zijn tenminste niet erg als deze, deze hier hebben hub marokkaanse cultuur veruilt voor de westerse.

aith_mhand_u-yihya

aMchouM,

dit is wat je zegt:

"Nou een eerlijk gezegd ik wil wel 1000X goed na willen denken of ik wel een marokkaans meid tot mijn echtgenoot wil gaan nemen."

mijn reactie hierop is:

"Men wie jij trouwt gaat ons niets aan, maar door die uitspraak van je, laat je duidelijk zien dat je totaal geen goed beeld hebt over de Marokkaanse vrouw."

Jouw reactie hierop:

"en inderdaad het gaat jou geen enkele moer met wie ik het leven ga delen en zo ook gaat  het niemand wat aan met wie ,wie gaat trouwen.
Enkel geef ik mijn mening"

Je brengt zelf naar buiten over jouw eventuele partnerkeuze (in dit geval de partner die het sowieso niet gaat worden), dus ik begrijp eerlijk gezegd jouw allerlaatste reactie niet.

Wat ik ook niet begrijp is de manier hoe je reageert. Kan er voortaan ook op een normale manier gereageerd worden? Het is toch nergens voor nodig om zo te reageren? Ik ben je vijand niet of wat dan ook. Ik ken je niet eens.

anwar

bester broeders,zusters

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb verschillende meningen gelezen. Ik geef eigenlijk iedereen gelijk. Waarom? Nou, omdat een mening geen feit is. En het feit is dat veel(dus niet allemaal) marokkaanse meisjes echt de verkeerde kant op gaan.

Ik ga vooral kapot als een marokkaanse meid hand in hand met nederlander op straat loopt. Ik zie het als vernedering voor de marokkaanse gemeenschap.  

Sorry dames die dit lezen!!!!!!!!!!
Dit is niet om marokkaanse meiden te vernederen, Maar het gewoon de onderwerp.

sraam anwar,

fosychar (Gast)

Hammu namir,

"Timazighin vrouwen waren de sterke punt van Imazighen. Helaas nu niet meer, ze heeft haar amazigh broer verraden!!!"

Wat bedoel je hier eigenlijk mee? In wat voor opzichte hebben de vrouwen hun amazigh broers verraden?

Wat ik van de jongens die op deze thread hebben gereageerd, niet begrijp, is waarom ze zo negatief over de Marokkaanse meisjes denken en praten. Vormen de Marokkaanse meisjes echt een probleem of reageren deze jongens uit gebrek aan gesprekstof maar op deze thread. Geldt dit ook voor Anwar, die deze thread heeft geopend?

Bokous

Azul Foshy,

Ik heb het hier niet over alle timazighin, maar wel over de meerderheid.
Ik geef je een voorbeeld, de Turkse vrouw is moderner dan Marokkaanse vrouw (dat kunnen we niet ontkennen), het verschil met Marokkanse vrouw is dat de turkse vrouw moderner wordt in haar eigen kring (Turks). Ons vrouwen helaas niet, als ze moderner wordt dan gaat ze zich gedragen als een hollandse of Arabische vrouw. We hebben eigen identiteit, ons amazigh erfgoed moeten we niet onderschatten. Amazigh man kan niks bereiken zonder zijn tamazight zus!
Fus g fus tamghart d wargaz!

Tanmmirt
Hammu u Namir