marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

groenebriefjes

Citaat van: temezight op 28/02/2006 om 19:12:03
Citaat van: don-rifi op 28/02/2006 om 19:09:20
Citaat van: BBR op 27/02/2006 om 19:41:10
Citaat van: don-rifi op 27/02/2006 om 19:12:20
Citaat van: temezight op 27/02/2006 om 19:06:53
Citaat van: temezight op 27/02/2006 om 19:06:14
Citaat van: don-rifi op 27/02/2006 om 19:04:31
Citaat van: temezight op 27/02/2006 om 19:01:32
Citaat van: don-rifi op 27/02/2006 om 19:00:06
Citaat van: temezight op 27/02/2006 om 18:49:43
Citaat van: temezight op 27/02/2006 om 18:48:49
oh my god zijn hier meiden te koop of wa wollah het is egt raar wat er in deze wereld gebeurt met die meiden hihih.

he don-rifi be je nu online

Hoe bedoel j eonline? op forum of op msn? Want ben met beide online
op msn
Ja, maar heb ik jou op me msn dan? Zo ja wie ben jij dan  :S
heb je me op je msn

wie bent u?

Wie ik ben? Ik ben de prins van aith-bouayach ;D

ze3ma prins van aith zandbak
Hoe dan ook een prins ;D 
in your dreams

Niet haten, gewoon liefhebben ;D

beestje

Citaat van: aMchouM op 04/04/2002 om 14:28:42
Beste Berberine,
de meiden waar ik  het over heb zijn niet toe vertrouwd aan een persoon en zijn dus nog niet getrouwd.
Dat waren meiden die onafhankelijk willen zijn maar niet weten op welke manier  zij onafhankelijk willen zijn .
Het is me ook opgevallen maar dat zij het op die manier moeten gaan doen is armzalig.
met zijn drieen vrieren wachtend voor een appartement van een toerist om hem goed te doen verwennen met hun lichaam om zo onafhankelijk  te willen zijn en wel elke keer zie ik marokkaanse meiden die hun vriendinnen mee brengen om mee te doen.
is dit het onfhanlijk willen zijn wat jullie noemt.

Zeg ze dat jij de baas van amsterdam bent en ze zullen je snel geloven.
Ben jij een ober in een restaurant en je zegt tegen een marokkaanse dame die daar is  komen eten dat jij de eigenaar van het restaurant bent en ze zal jou dag en nacht gaan bellen
En zal jou smeken haar vriend te willen zijn al ben jij een aids patient en vol leugens het maakt haar niet uit..

Nou een eerlijk gezegd ik wil wel 1000X goed na willen denken of ik wel een marokkaans meid tot mijn echtgenoot wil gaan nemen.
maar en ik zeg wellah zo walgelijk als sommigen zijn heb ik nog niet tegen kunnen komen
en voor hen zal ik ook nooit respect willen tonen en of hebben.

als jij 1000x goed moet denken ik hoef er niet eens aan te denken om jou als echtgenote te nemen.

temezight

ik zou u ook als echtgenoot nemen. ihihihihihihi

temezight

Citaat van: Aagrib (Gast) op 04/04/2003 om 22:24:17
Bedankt anwar,

Ik denk dat veel mensen ons begrijpen, maar er zijn helaas ook die er tegen in gaan en dit soort meisjes willen verdedigen, dat is het ergste wat je kan doen, want dan keur je het gedrag van deze meisjes goed!!! En er wordt zo laag over marokkaanse meisjes uit marokko gepraat, ze vergeten echter, dat niet alle marokkaanse meisjes uit marokko uit de bergen komen, maar er zijn ook bij die gestudeerd hebben en misschien wel inteliegenter zijn dan de meisjes die hier in nederland wonen, want zei denken we hebben gestudeerd en we hebben vrijheid niemand kan ons overtreffen, mis.

Er heeft iemand gezegd dat als je een meisje uit marokko haalt, dat deze ingeblikt thuis blijft, dit slaat nergens op, we hebben het niet over vrouwen die gewoon hun werk doen en het rechte pad van god volgen, maar we hebben het over vrouwen die overdrijven met hun mini rokjes en kilo make-up en die hun nederlandse medelanders overtreffen en die elke avond in de discotheek hangen, roken elke keer een ander vriendje hebben hun ouders bedrigen hun ouders verdriet brengen etc. Ik snap niet hoe iemand voor deze meisjes kan opkomen. En dan die stomme vergelijking weer met jongens, ik zal je gewoon eerlijk zeggen, ik schaam me voor bepaalde marokkaanse meisjes hier in nederland en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Ze zeggen dat ze geen vrijheid hebben, betekent vrijheid voor deze meisjes dan, dat ze binnen mogen komen wanneer het hun bevalt en doen wat ze willen, dus ook is het 1 uur s'nachts en ook al hebben ze elke keer een ander vriendje?

Ik heb laatste nog een groepje marokkaanse meisjes gezien, met zijn vieren in een hoek, rooken geen hoofdoek, strakke/gescheurde broeken en een mobiel telefoon waar ze druk mee bezig zijn met hun vriendjes. Nou als ik dit zie en er langs loop, dan spuug ik op de grond en zeg Arbi Lafou!!!!
inderdaad jullie marokaanse meiden niet onderschatten der zijn de verschillende maar julloe moeten oook niet klagen.

temezight

Citaat van: don-rifi op 27/02/2006 om 19:12:20
Citaat van: temezight op 27/02/2006 om 19:06:53
Citaat van: temezight op 27/02/2006 om 19:06:14
Citaat van: don-rifi op 27/02/2006 om 19:04:31
Citaat van: temezight op 27/02/2006 om 19:01:32
Citaat van: don-rifi op 27/02/2006 om 19:00:06heb wel iets met armani maar ik denk niet dat het van jou si hihhiih
Citaat van: temezight op 27/02/2006 om 18:49:43
Citaat van: temezight op 27/02/2006 om 18:48:49
oh my god zijn hier meiden te koop of wa wollah het is egt raar wat er in deze wereld gebeurt met die meiden hihih.

he don-rifi be je nu online

Hoe bedoel j eonline? op forum of op msn? Want ben met beide online
op msn
Ja, maar heb ik jou op me msn dan? Zo ja wie ben jij dan  :S
heb je me op je msn

wie bent u?

Wie ik ben? Ik ben de prins van aith-bouayach ;D

temezight

dat zal je graag wel willen? prins van stront ja ihihihihi

groenebriefjes

Citaat van: temezight op 01/03/2006 om 15:33:30
dat zal je graag wel willen? prins van stront ja ihihihihi
Whatever makes you feel good...

temezight

hahahah wat grappig hoor echt hopeloos!

Memma

27 pagina's later heb ik hier dus echt geen ene reet van begrepen...
Topicopener, wat is je punt?

temezight

mara

Citaat van: Zouzinha op 01/03/2006 om 15:44:58

Topicopener, wat is je punt?
...dat meisjes overdrijven eh ;D

athsaynou

Wat een overeenkamschering zeg! Triest..

mara

voel je je aangesproken nigh? waarheid is dat veel meisjes idd (extreem) overdrijven ;D

athsaynou

Ik ben een meid, dus heb liever niet dat ze mij erin betrekken.

mara

je bent een meid derhalve overdrijf jij ;D