marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

Dora

IIAwaryagherII

Citaat van: lopende_lach op 16/01/2005 om 18:11:21
vele gedachtegoed dat men verspreid is gebaseerd op cultuur..maar zij verspreiden het alsof het vanuit het geloof komt. dus het is wel degelijk belangrijk dat je men duidelijk maakt dat juist vanuit het geloof meer respect en toenadering wordt gezocht van verschillede rassen.

wat betreft de strategie van de profeet dat is juist. het was inderdaad om de islam tot andere stammen te "introduceren"en vijanden tot vrienden te maken. maar wat is daar verkeerd aan?. tegenwoordig zie ik ook niet veel begrip, respect en liefde tussen verschillende gemeenschappen....
Dat van die strategie was puur iets wat ik erin zag en zie en kan het niet toeschrijven aan de ware bedoelingen van de profeet.
Huwelijk is niet langer een middel om anderen te bewegen de islam te volgen.
We hebben vele andere dingen om dit te realiseren, waar zij in die tijd niet over beschikten.
Mengelingen als volk welke al zodanig verspreid is zal haar cultuur en tradities kwijt raken op den duur.
Om deze in stand te houden zou je wel degelijk binnen je eigen volkje moeten blijven, zie een voorbeeld waarom bv ten tijde van de profeet een vrouw verboden werd met een man uit andere volkeren, welke nog niet islamitisch waren te huwen, terwijl hij zelf en andere mannen de vrouwen trouwden welke niet islamitisch waren.
Dus hij was in die zin wel degelijk voor huwen binnen eigen volk mbt de vrouwen, voor de mannen niet die waren vrij.
Dus ik snap niet wat je wilt bereiken met die stelling mbt de profeet.

Dora

ik wil je hierbij sterk aanraden om het boek; "de eerste moslimvrouwen" te lezen..daarin worden alle vrouwen van de profeet en zijn dochters besproken. er wordt uitgelegd wat de motieven zijn op polygamie enz enz..

lees het en vertel me dan hoe je erover denkt...

toedeloe

Lâle

Oei, ik heb wel iets losgemaakt met mijn ergernis over die belachelijke opmerking, merk ik!

IIAwaryagherII

Citaat van: lopende_lach op 16/01/2005 om 18:26:18
ik wil je hierbij sterk aanraden om het boek; "de eerste moslimvrouwen" te lezen..daarin worden alle vrouwen van de profeet en zijn dochters besproken. er wordt uitgelegd wat de motieven zijn op polygamie enz enz..

lees het en vertel me dan hoe je erover denkt...

toedeloe
Ook dat zijn gedachten van mensen als ik, waarom zou hun beweringen bij voorbaat de ware zijn ?
Ik hecht waarde aan mijn eigen inzicht mbt de toestanden van toen, dan een of andere boek te lezen.
Er is een en dat is de koran en deze verbied jou te huwen met niet moslims en kan ook een boekje niet goed praten.
En nogmaals die gene die beweerde dat mengen met andere volkeren iets slechts zou zijn, is denk ik gebaseerd op culturele gedachten en niet op de islam.
En daar ben ik het helemaal mee eens met hem , als was het alleen al om onze Amazigh cultuur te handhaven, zoals alle andere culturen doen overgens.
De timazighin en imazighen moeten niet zo zanieken, want azul roepen met nederlandse kinderen aan het handje vind op zn minst een vies gezicht !

Dora

huh....kan jij aan een gezicht van een persoon zien of iemand moslim is of niet??...ik had het al die tijd over hollanders die bekeerd zijn...::)...

en die zijn in de ogen van Allah swt net als elk ander moslim...

dussssss

IIAwaryagherII

Citaat van: m7 op 16/01/2005 om 18:07:09
Nu is er ook veel vijandschap overal.

Onderdrukten der aarde, vermengt u! (en laat u niet meer uitspelen tegen anderskleurigen, andersgelovigen, andersculturigen).

Geen gezeik, iedereen lichtbruin.
Oow de jihad aangaan met gespreide benen, tsja der zijn nog altijd van die sufkutten die hun gegeil niet onder dwang kunnen houden en jou daarin gelijk zouden geven.

IIAwaryagherII

Citaat van: lopende_lach op 16/01/2005 om 18:35:14
huh....kan jij aan een gezicht van een persoon zien of iemand moslim is of niet??...ik had het al die tijd over hollanders die bekeerd zijn...::)...

en die zijn in de ogen van Allah swt net als elk ander moslim...

dussssss
Dan ben ik op grond van culturele bezwaren alsnog een tegenstander en heeft die andere persoon gelijk in mijn optiek.
haha oke blijkbaar las ik het anders ;)

Nou ja zeg, jihad met gespreide benen?
Hahahahahaha, dat is een Kruistocht sukkel!

Klopt want ik ben christen.  Hahahaha, je hebt me de lach van de dag bezorgd!

IIAwaryagherII

Citaat van: m7 op 16/01/2005 om 18:39:11

hehe veel succes kruisridder ;)

Lâle

Citaat van: m7 op 16/01/2005 om 18:39:11

Hahahahaha!!!!!!

ta7amoscht

temezight

Citaat van: anwar op 04/04/2002 om 04:00:22
Is dat waar dat marokkaanse meisjes overdrijven als ze vrijheid krijgen?

Het is mij opgevallen dat marokkaanse meiden die uitgaan (naar discotheken) echt erg overdrijven.
Bijv. Qua kleding. (half naakt).

Is dat waar of lijkt het maar zo omdat ze marokkaanse meisjes zijn.?

temezight

inderdaad marokaanse meiden overdrijven. nu komen der belgische meiden en die worden moslimer dan de marokkaanse meiden. ya allah wqaar gaat dit wereld naar toe.

temezight

wollah wel dit is men eerste keer dat ik hier op deze site kom ik hoop dat ik veel kan bijleren.beslama