marokkaanse meiden overdrijven.

Gestart door anwar, 04/04/2002 om 04:00:22

Gert

Numidya ,

Daar gaat het om, je mening geven én de mening van een ander respecteren, ook al wijkt die af van je eigen mening. Toch?

Citeersalaam broeders en zusters

Waarom geven het zo snel op. We moeten juist elkaaar steunen.
........
Mijn menig Ik vind dat een meisje daar niet thuis hoor.
............

Groeten, Gert.

anwar

ait mhand.....,

ya psychopaat

IK_ALI

Hallo Allemaal en Hallo Aagrib

dat jullie nog steeds zitten te worstelen zonder toezichthouders kan niet

hou er mee op mensen kom laten wij samen gaan werken en ja ieder een heeft zijn eigen denken en meningen.

he mensen wij Marokkanen moeten elkaar goed helpen en naar elkaar toe groeien en niet uit elkaar raken.
please laten wij dat maar eens gaan doen en laten wij verstandig blijven.

aith_mhand_u-yihya

CiteerHallo Allemaal en Hallo Aagrib

dat jullie nog steeds zitten te worstelen zonder toezichthouders kan niet

hou er mee op mensen kom laten wij samen gaan werken en ja ieder een heeft zijn eigen denken en meningen.

he mensen wij Marokkanen moeten elkaar goed helpen en naar elkaar toe groeien en niet uit elkaar raken.
please laten wij dat maar eens gaan doen en laten wij verstandig blijven.

Mooie woorden Ali

IK_ALI

Hallo Beste Mhand, Ten eerte ben  blij jouw naam hier te zien hangen.

en leuk dat jij dat ook inziet  om deze discussie beter te doen vergeten en dus de discussie beëindigen.
 en ik denk dat jij de aangewezen persoon bent iets te organiseren om de participanten van deze discussie te doen bevrienden.

aith_mhand_u-yihya

Is het niet ieders taak om hieraan te werken?

Maryam1

salam aleykum,
Ik las net het laatste berichtje van Hatim....
Ik ben niet marrokaans, maar wel moslim..en wat je hier in Nederland ziet is niet alleen onder de marrokaanse meiden. Dit is een algemeen probleem onder de islamitische meiden. Je kan niet zeggen dat het geheel hun eigen schuld is!! Deze samenleving is erg moeilijk voor de islamitische jeugd en veel ouders springen daar helemaal niet op in! Wat is tegenwoordig de kennis over Islam, onder de jongeren??? Helaas bedroevend weinig!
Daardoor wordt het heel moeilijk lijkt mij om hier te leven, omdat je geen "eigen" regels kent..., je leeft tussen twee culturen. Daarbij wil ik opmerken Islam is niet hetzelfde als cultuur. Er ontbreekt voldoende steun van veel ouders, misschien vanwege gebrek aan kennis over Islam en inzicht over deze maatschappij. En wat te zeggen over de buurtmoskee??? Richten die zich wel voldoende op jongeren?? Er ontbreekt zoveel voor deze meiden en de jongeren in het algemeen, dus daar moet aan gewerkt worden!!!!!!

anwar

he maryam,

het is inderdaad heel moeilijk voor de marokkaanse jongeren, en het is ook vooral de schuld van de ouders. Die hun kinderen niks vertellen over de islam en hun cultuur. Je kan je kind wel gaan verplichten van 'je moet gaan bidden; Maar je moet hem of haar kunnen uitleggen waarom hij moet bidden. En wat islam is. Ik weet zeker dat sommige ouders niet met hun kinderen praten over belangrijke onderwerp, zoals islam en cultuur. Ik denk dat er gebrek is aan uitleg van de ouders. Maar ja de meeste ouders nemen het niet serieus, Om echt met hun kinderen te praten.

de groeten,

itrhrankhalid

sorry dames maar dat is de waarheid, 75.8 procent van marokkaans meisjes,zijn hoeren ik heb dit niet zo maar gezeged maar met bewijs.

Filosofe

Kom dan maar op met je bewijs!

Hmmm 75,8%, heb je dit bij het bureau van statistiek opgevraagd? het kan ook nog opgevraagd zijn bij de Algemene Rekenkamer?

Hatim

Citeersorry dames maar dat is de waarheid, 75.8 procent van marokkaans meisjes,zijn hoeren ik heb dit niet zo maar gezeged maar met bewijs.

Wel overdreven veel...75%  dat is driekwart, als er duizend meiden zijn dan is 750 van de duizen zoals jij zegt....wayaaaaaw....wat veel....dit is ongeloofwaardig.

Ik wil bewijzen zien...want dit is echt overdeven.  ik denk eerder 20 tot 30 % maar 75% dat is erg veel

Tmazight (Gast)

Citeersorry dames maar dat is de waarheid, 75.8 procent van marokkaans meisjes,zijn hoeren ik heb dit niet zo maar gezeged maar met bewijs.

Wel overdreven veel...75%  dat is driekwart, als er duizend meiden zijn dan is 750 van de duizen zoals jij zegt....wayaaaaaw....wat veel....dit is ongeloofwaardig.

Ik wil bewijzen zien...want dit is echt overdeven.  ik denk eerder 20 tot 30 % maar 75% dat is erg veel

Ik word hier toch zoooooooooooooo moe van. 75% Marokkaanse hoeren? Eerder 20 of 30 %?
Dringt het dan nooit eens tot jullie hersens door hoe kwetsend en denegrerend dit wel niet is? Waar halen jullie het recht vandaan om zulke opmerkingen te plaatsen?
Stelletje pubers, jullie zijn het niet eens waard om op te reageren.

Farid

Ik wordt hier echt moedeloos van, het is ook altijd hetzelfde wat de mensen hier opschrijven. OK, we kennen het probleem laten we dan het eens aanpakken ipv elkaar wat uit te schelden en mensen hun gevoelens te kwetsen.
Dat is zo typisch aan ons, ik dacht altijd dat je eerst het probleem ging analyseren en vervolgens een oplossing voor het probleem zoekt.

Citeersorry dames maar dat is de waarheid, 75.8 procent van marokkaans meisjes,zijn ****en ik heb dit niet zo maar gezeged maar met bewijs.

ithrankhalid wat is dat nou voor een onzin, dat is even onzinnig als te suggereren dat 75% van de marokkaans jongens dealers zijn.

wees eens constructief mensen, laten we elkaar wat meer helpen ipv elkaar af te breken.

Pfffffffffff

Hatim

Ik word hier toch zoooooooooooooo moe van. 75% Marokkaanse hoeren? Eerder 20 of 30 %?
Dringt het dan nooit eens tot jullie hersens door hoe kwetsend en denegrerend dit wel niet is? Waar halen jullie het recht vandaan om zulke opmerkingen te plaatsen?
Stelletje pubers, jullie zijn het niet eens waard om op te reageren.

Dit slaat nergens op tmazight, wat kwetsen en denigegeren??  ik reageer na aanleiding van die 75 %, en waar maak jij je druk om, als jij een nette meid bent, dan hoef je bij niemand je verantwoording af te leggen dan bij je schepper. Ik heb niet gevraagd of je wilde reageren, en jij hebt het trouwens toch gedaan. Alsof ik niet gekwetst ben, rare gedachten heb jij, ik trek me dit net als jou aan hoor, ik vind het ook erg....maar je moet niet je kop in het zand steken, voor iets wat bestaat...

Waar wij het recht vandaan halen, kijk maar in het Nederlandse wetboek, daar staat Vrijheid van meningsuiting voor iedereen, die wet bied ruimte om dergelijke discussies mogelijk te maken, wil je dat niet, dan moet je niet lid zijn van een forum, waar gediscuseerd word.

iedereen mag zeggen wat hij of zij wil, net als jij je zegje nu doet mogen wij dat ook. Je noemt ons pubers, ik snap niet waarop jij dit baseert dat degen die over dit onderwerp praten pubers zijn, en ik zie de link niet. Maar goed ook jij hebt recht om dat te roepen.

Vriendelijke groeten

Filosofe

Wie A zegt moet ook B zeggen.

itrhrankhalid beweert dat 75,8% van de Marokkaanse dames 'piep' zijn, als hij  met zo'n bewering aankomt, moet hij het ergens op gronden; bewijs.
Ik hoop voor jou dat je mij niet tegenkomt en een dergelijke uitpraak doet,niet alleen zul je je dan moeten gaan verantwoorden voor de rechtbank maar je zult het lichamelijk ook gaan voelen door mijn mannelijke voorvechters (broers)

Ik leef mijn leven en allah is mijn schepper en rechter.