Hoofdmenu

Da'wah!

Gestart door BintuIbnMusaa, 18/03/2011 om 17:14:43

BintuIbnMusaa

Stichting AlFitrah organiseert een vierdaagse marathon. Kijk vandaag weer mee op www.fitrah.nl. Steun de Da'wah en steun jezelf! Voor meer informatie zie www.fitrah.nl!

Amando

'De godsdienst is hetgeen waarmee alle problemen in het leven van de moslim opgelost kunnen worden.'

Toen ben ik gestopt met lezen.

BintuIbnMusaa

Dat vertelde je al. Voor alle anderen bekijk www.fitrah.nl!

Hadou

Citaat van: BintuIbnMusaa op 19/03/2011 om 18:53:32
Dat vertelde je al. Voor alle anderen bekijk www.fitrah.nl!
ik kan niet op '' de raad van toezicht '' op jullie website klikken, om te lezen wie er achter jullie organisatie staat.

BintuIbnMusaa

Dat is raar. Misschien een idee om het nog eens proberen, bij mij lukte het namelijk wel.

De marathon is nog in volle gang, blijf kijken op www.fitrah.nl!

Hadou

Citaat van: BintuIbnMusaa op 20/03/2011 om 09:25:01
Dat is raar. Misschien een idee om het nog eens proberen, bij mij lukte het namelijk wel.
nee, nog steeds niet.
Misschien kun je wel vertellen en uitleggen wie achter die stichting staat en wat hun doelen zijn.

*-RiFFijn0s-*

Het is gewoon een ultrarechtse site, gebaseerd op een islamitische fundamentalistische stroming. Ik zag laatst een stukje van een live lezing, ik snap niet dat mensen zich aangetrokken voelen tot deze, in mijn ogen, zeer agressieve vorm van lezing geven.
Ze besteden ook aandacht aan wetenschappelijk onderzoek. Laat me niet lachen, wetenschap is sowieso contra religie.

Ze krijgen denk ik donaties uit het Midden-Oosten. De site ziet er wel professioneel uit.