Wie spreekt 'Ait ourich'?

Gestart door Nesh_y, 25/02/2011 om 01:06:33

Azjdhiedh

Citaat van: Nesh_y op 13/03/2011 om 16:47:09
mohiem ik wil eigelijk gewoon handige woorden en zinnen weten, iemand die mij ermee kan helpen :D

Om een volwaardig Amazigh te worden, moet je als eerst de wereld beroemde woorden uit je hoofd leren, namelijk:

Tak tak zitoena....de rest is huiswerk :P!

Nesh_y

Citaat van: Azjdhiedh op 13/03/2011 om 23:05:00
Om een volwaardig Amazigh te worden, moet je als eerst de wereld beroemde woorden uit je hoofd leren, namelijk:

Tak tak zitoena....de rest is huiswerk :P!

EEY belangrijke dingen!!!
zeg je ook zoiets tegen je zus?!

Azjdhiedh

Als je niet tegen een grapje kunt, kun je dat ook normaal aangeven.

Maar blijkbaar ben jij een Ezel...3x raden wat je moeder is dan?

Chatt zie arif

#18
Citaat van: Azjdhiedh op 14/03/2011 om 18:58:03
Als je niet tegen een grapje kunt, kun je dat ook normaal aangeven.

Maar blijkbaar ben jij een Ezel...3x raden wat je moeder is dan?


Lang geleden liep Hddenwie bij het krieken van de dag zijn huis uit.Het was nog heel vroeg in de morgen,maar omdat het die dag marktdag was,was het een komen en gaan van boeren en marktkooplui met hun handelswaar.

Eén boer viel Hddenwie op,de boer in kwestie had twee zwaar beladen ezels en was niet ver van de marktingang bezig om de lading van twee ezels over te laden op één ezel.

Bij de marktingang betaalde men vroeger per ezel,ongeacht hoe zwaar beladen.Op die manier zou de boer in theorie voor maar één ezel entree hoeven betalen,de andere ezel zou dan op de -veel goedkopere- ezelparkeerplaats gestald kunnen worden.

Hddenwie keek aandachtig toe,hij had het hele tafereel nauwlettend in de gaten gehouden.

Toen de boer de ezel een tik op zijn achterste gaf zette het lastdier twee stappen, om onmiddelijk daarna door de knieën te zakken.

Hddenwie zei: La3 in3er igyer n-oei sinnen ci mec7er i-gsi agyour.


Moge God de ezels vervloeken die niet weten hoeveel een ezel kan hebben.


PS:Chatt vervloekt ook de bezitter van een bul die het aandurft om in de kop van zijn artikel *Onrusten in Al Hoceima*op de frontsite neer te pennen. Het is onrust of onlusten,meneer de academicus...

Hey Sultan Said,Mazigh en Madghis bevinden zich waarschijnlijk midden in een burgeroorlog,internetpetities hebben tijdens full-fledged oorlogen doorgaans weinig nut.

Nesh_y

Citaat van: Azjdhiedh op 14/03/2011 om 18:58:03
Als je niet tegen een grapje kunt, kun je dat ook normaal aangeven.

Maar blijkbaar ben jij een Ezel...3x raden wat je moeder is dan?

ik weet wat mijn moeder is en ik weet ook wie jou moeder is alleen ik zal het niet zeggen want ik wil niet jou zelfmoord op mijn geweten hebben. En als je geen zelfmoord zou plegen om wat ik weet, dan zou je geen berber zijn.

Nesh_y


admin

Topic wordt gesloten. Hierbij een waarschuwing voor degenen die zich onfatsoenlijk gedroegen.