Gelukkig en voorspoedig Nieuwjaar allemaal!!

Gestart door Chatt zie arif, 31/12/2010 om 13:18:36

Chatt zie arif

Ch

Botermes

#1
Giloekeg niw yar, a chatt n Boughaman.

matou

#2
bonne nouvelle annee pour n'importe qui ici en veel plezier ce soir




                                             


                                                   

TheCFO

Een gelukkig nieuwjaar voor alle Amazigh.nl leden!

(Voor iedereen, zeker en vast, maar deze site houdt voor mij immer de geur van Chatt en Inco dus voor die twee een extra hand, en natuurlijk een ' handkus in het oneindige' voor de foulmouthed feeksen Tamza en Laysa. Mag hier ook de site Badr Hari en Sultan Said niet vergeten)

(Ey , Chatt, heb laatst in Den Haag mijn 'kennis' over jullie Berbers wat laten bijspijkeren. Opeens kwam de stamnaam 'Aiwajeger' -CFO fonetisch- een paar keer langs. Moest ik in de Hofstad opeens aan jou denken. Ben jij toch? Mijn gesprekspartners waren het er namelijk over eens dat die lui volstrekt 'psychisch' zijn)

Chatt zie arif

#4
[






3ich

Happy new year!


A identiteitloze volk.... Wij zijn Imazighen en dit is het Christelijke nieuwe jaar. Wat volgen wij nou eigenlijk? De Amazigh jaartelling, Islamitische jaartelling of toch de Westerse/Christelijke ?????????


Zo zie je maar dat zelfs oud en nieuw een religieus iets is.

Ewa wat

Chatt zie arif

#6
[



TheCFO

#7
Citaat van: Chatt op 04/01/2011 om 14:51:09

Hey CFO,

Ik begin zoals gewoonlijk reflexmatig te schelden,maar weet dat ik je als mens hoog heb zitten ;-)


Geen excuses, het waren idd ook paupers, maar ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik me daartussen meestal uitstekend op me plek voel.

Maar je stam kwam er verder wel fraai af, een aantal van de jullie toegedichtte stamgewoontes meende ik ook al in extremis digitaal herkend in jou te hebben. Fascinerend wel, dat tribale gelul.

Is die antibioticakuur nog aangeslagen?

Chatt zie arif

#8
[

3ich

Citaat van: Chatt op 04/01/2011 om 14:51:09
Ja, wat nou,Itchy?

Identiteitsloos?
Turrik,spreek voor jezelf,wil je...

D'r is wel een Amazigh,Islamitische,Hindoestaanse en tig andere jaartellingen,maar de Christelijke jaartelling is de dominantste gebleken...

Het is gewoon een soort van Microsoft IE,de Dollar of Engelse taal,de gebruiker ervan hoeft zich niet gebonden te voelen aan het gebruikte produkt,valuta of taal...


Kzie jou de amazigh.nl leden geen gelukkig amazigh nieuwjaar wensen. Ma bij de Christelijke jaartelling ben je er als de kippen er bij....

Echt zo een geval van, hoe de wind in de bomen waait, .....

Jou logica is hetzelfde als: In Marokko spreekt 2/ 3e van de bevolking darija dus laten ik ook maar darija gaan praten. Ja! Want dat is het dominantste?