Hoofdmenu

TITELS BOEKEN !?

Gestart door Stille_wateren, 05/02/2004 om 14:34:33

Stille_wateren

Selam/Azul,:)

Ik zou me graag wat meer in de Amazigh geschiedenis willen verdiepen en daarom dacht ik er aan om de kennis uit geschiedenis boeken te halen over Imazighen. Nou beheers ik de Franse of Spaanse taal niet waar de boeken meestal in geschreven staan. Dus als iemand een aantal titels en schrijvers van Nederlandstalige boeken kent over Amazigh geschiedenis.........dan zou ik het graag willen weten ;)

Sram

zarioh06

#1
Citaat van: Stille_wateren op 05/02/2004 om 14:34:33
Selam/Azul,:)

Ik zou me graag wat meer in de Amazigh geschiedenis willen verdiepen en daarom dacht ik er aan om de kennis uit geschiedenis boeken te halen over Imazighen. Nou beheers ik de Franse of Spaanse taal niet waar de boeken meestal in geschreven staan. Dus als iemand een aantal titels en schrijvers van Nederlandstalige boeken kent over Amazigh geschiedenis.........dan zou ik het graag willen weten ;)

Sram

zarioh06

nach wassinagh taholandacht wakha


Stille_wateren


Moussa

En hoe staat het met je kennis van het Engels?

tamazight is back

rebels in the rif van david hart

Sabadilla

Citaat van: queen of tamazgha op 30/01/2006 om 20:05:37
rebels in the rif van david hart

effe een kleine correctie hoor. Rebels in the Rif is geschreven door David S. Woolman.
Boek is ook te bestellen via bol.com

Moussa

Rebels in the Rif is niet van David Hart, maar van David S. Woolman uitgegeven door Stanford University Press in 1968. Een erg leesbaar boek.

tamazight is back

Citaat van: Sabadilla op 30/01/2006 om 20:11:01
Citaat van: queen of tamazgha op 30/01/2006 om 20:05:37
rebels in the rif van david hart

effe een kleine correctie hoor. Rebels in the Rif is geschreven door David S. Woolman.
Boek is ook te bestellen via bol.com

oh oke ikheb het ook maar van die amazigh quiz. maar bedankt heeeee! ;)

Ighes