Wat is er aan de hand in Boukidarren?

Gestart door abrid, 14/12/2010 om 09:41:44

Mister1979

Citaat van: abrid op 16/12/2010 om 10:10:42
Tqadac a Yazidane, ik hoorde wel dat het ooms van diegene zijn. Blijft een schande!

Vroeger in Arif vielen de meeste doden om de volgende 3 zaken: vrouwen, water en land. Dat laatste is nog steeds aan de orde. Vooral na waarde stijgingen van die gebieden na aanleg infrastructuur en toekomstige plannen.

D wa netta!

Wat veel mensen niet weten is dat 50 jaar geleden de Riffijnen nog elkaar bestreden met wapens.

Ifri

Beste Imazighen Inno

Het gaat zelfs verder dan dat. Ik heb dinges gehoord zelfs van Imazighen die hun eigen ouders uitmoorden.

Er was een Awayagher die zijn eigen vader heeft vermoord met een klata (karabijn)

Er was zelfs een Awayagher man die zijn vader op zijn rug droeg om hem van een berg te smijten.

Totdat hij het gelach hoorde van zijn eigen vader; de zoon riep verrassend "Vader waarom lach je"

De vader antwoord: "Ik weet wat je gaat doen, mijn zoon"

"Je gaat me van de berg smijten"


De zoon antwoord geschrokken: " Hoe weet je dit"


De vader antwoord: "Ik heb het zelf gedaan met mijn vader, en hij heeft het met zijn vader gedaan"

Hij heeft ogenblikelijk zijn vader op de grond gezet en is gestopt met zijn voornemen

Ifri

Aith Wayagher zijn de ergsten. Je kan hun vergelijken met Maffia-clans.


Zeker Aith Wayagher die afstammen van de Igzennayen. Want zeer veel Igzennayen zijn gevlucht naar de Aith Wayagher, zij werden dan de ergste Aith Wayagher.  Je kan het vergelijken met een wagen zonder historiek.


een awayagher die geen geschiedenis heeft, die geen voorgeschiedenis heeft, is zeer gevaarlijk,

Bij ons bij de Aith Wayagher heb je nog steeds families die niet met elkaar praten, en die zich nog steeds de vele vetes herrinneren, ze trouwen niet van hun en hun trouwen niet van ze,


Er was een verhaal van een Awayagher die zijn vader heeft vermoord, als vergelding hebben zijn broers hem vastgebonden, (met moeite) om hem dan te stenigen en pak rammel te geven totdat zijn eigen moeder hem losliet uit compassie en hem heeft opgeroepen om weg te lopen, hij is weggelopen met zijn vrouw en kinderen naar een verre plaats, daar in dat verre plaats, ik denk dat het Aith Ammart is, daar heeft hij zich gevestigd, ze hebben hem herkend, en ze lieten hem begaan, hij sliep in zijn huis, dan drongen ze dat huis binnen, en sneden ze iedereen aan stukken zowel kinderen als vrouw,

Bades

Citaat van: Ifri op 17/12/2010 om 21:58:29
Beste Imazighen Inno

Het gaat zelfs verder dan dat. Ik heb dinges gehoord zelfs van Imazighen die hun eigen ouders uitmoorden.

Er was een Awayagher die zijn eigen vader heeft vermoord met een klata (karabijn)

Er was zelfs een Awayagher man die zijn vader op zijn rug droeg om hem van een berg te smijten.

Totdat hij het gelach hoorde van zijn eigen vader; de zoon riep verrassend "Vader waarom lach je"

De vader antwoord: "Ik weet wat je gaat doen, mijn zoon"

"Je gaat me van de berg smijten"


De zoon antwoord geschrokken: " Hoe weet je dit"


De vader antwoord: "Ik heb het zelf gedaan met mijn vader, en hij heeft het met zijn vader gedaan"

Hij heeft ogenblikelijk zijn vader op de grond gezet en is gestopt met zijn voornemen

Bron?

Jij bent zelf vast geen Awayagher? en hebt vast ook nog geen zonden/kinderen?

jammer :)

Ifri

Citaat van: Bades op 18/12/2010 om 00:23:35
Bron?

Jij bent zelf vast geen Awayagher? en hebt vast ook nog geen zonden/kinderen?

jammer :)

Bron: mijn vader

Ik ben zelf een Awayagher.  Ik ben van de bergen boven Tmassint.

Bades

Citaat van: Ifri op 18/12/2010 om 07:37:45
Bron: mijn vader

Ik ben zelf een Awayagher.  Ik ben van de bergen boven Tmassint.


Hoge bergen? mooi. dus het zit er dik in dat je het niet overleeft bedoel je?

maar alle gekkigheid op een stokje, je vader zeg je? is je vader model?





Tabekoyt

Gaan ze hier discusseren over hoe slecht de Ait Wayagher zijn, en dat terwijl de Arabieren ons Imazighen uitlachen. Lekker slim joh!

.zw.n


Een maakt zich zorgen over het gedrag van zijn stamgenoten;
andere creëert mythen om Imazighen te vermaken en te laten verdwalen; en andere maakt zich zorgen over Arabieren die (mogelijke) Nederlandstalige forums lezen om Imazighen uit te lachen…enz
Een ding is zeker:  de aanhangers van Wilders lachen de berggeiten niet alleen uit, maar ze kotsen ze uit.
 
Ja joh de berggeiten zijn heel slim.

Ifri

Beste Ayhtma Dhsoyhthma ik bied hierbij m'n excuses,


Jullie hebben gelijk, ik was niet on-topic bezig KhairinsjAllah

Botermes

#24
Citaat van: .zw.n op 19/12/2010 om 19:44:13
Een maakt zich zorgen over het gedrag van zijn stamgenoten;
andere creëert mythen om Imazighen te vermaken en te laten verdwalen; en andere maakt zich zorgen over Arabieren die (mogelijke) Nederlandstalige forums lezen om Imazighen uit te lachen…enz
Een ding is zeker:  de aanhangers van Wilders lachen de berggeiten niet alleen uit, maar ze kotsen ze uit.
 
Ja joh de berggeiten zijn heel slim.

Nee, jij bent slim. Als je al niet eens wat zelfrespect kan hebben en zo je eigen volk de grond in boort, alleen maar omdat een paar individuen jou teleurgesteld hebben, dan ben  je nog verder heen.
Ik kots mensen zoals jij uit met je berggeiten dit, berggeiten dat. En voor de aanhangers van Wilders kun je geen naam verzinnen ? Wacht maar tot je NL-arab-vriendjes een naam voor ze verzinnen die je dan mag gaan gebruiken want je bent toch niets meer dan een papagaai.

.zw.n

Citaat van: allasian op 20/12/2010 om 08:47:15
Nee, jij bent slim. Als je al niet eens wat zelfrespect kan hebben en zo je eigen volk de grond in boort, alleen maar omdat een paar individuen jou teleurgesteld hebben, dan ben  je nog verder heen.
Ik kots mensen zoals jij uit met je berggeiten dit, berggeiten dat. En voor de aanhangers van Wilders kun je geen naam verzinnen ? Wacht maar tot je NL-arab-vriendjes een naam voor ze verzinnen die je dan mag gaan gebruiken want je bent toch niets meer dan een papagaai.
Jij bevestigt alleen maar mijn stelling:
Berggeiten zoals jij maken zich alleen zorgen over wat een arabier zegt of doet. Je blanke en je joodse meesters mogen alles tegen je zeggen (K- Marokkaan, berggeit, achterlijk schoft, schooier ..enz), zonder enige protest.

P.S. Ik trek niets aan de kots van een berggeit die bounajoef heeft gegeten, want er kan niets uit je bek komen behalve overbodig geelslijm. 
Inderdaad, ik ben een papagaai die je blanke en je joodse meester nadoe???

3ich

Wat een wending heeft deze topic gekregen zeg! We laten ons weer van onze best kant zien.... Tazzzzzzzz!!!!

MBTiza

Izwan, ben je weer terug om het gedachtengoed van jouw Arabische meesters hier te spuien?

Chatt zie arif

#28
[

Botermes

Citaat van: .zw.n op 20/12/2010 om 13:46:33
Jij bevestigt alleen maar mijn stelling:
Berggeiten zoals jij maken zich alleen zorgen over wat een arabier zegt of doet. Je blanke en je joodse meesters mogen alles tegen je zeggen (K- Marokkaan, berggeit, achterlijk schoft, schooier ..enz), zonder enige protest.

P.S. Ik trek niets aan de kots van een berggeit die bounajoef heeft gegeten, want er kan niets uit je bek komen behalve overbodig geelslijm. 
Inderdaad, ik ben een papagaai die je blanke en je joodse meester nadoe???
Ik haal tenminste mijn eigen volk niet door het slijk met benamingen die je van hopeloze mensen zoals jij hebt opgepikt.
RA7 ATUCHAD THAXNA..........