Azidane

Gestart door Azidane, 22/11/2010 om 12:54:19

Chatt zie arif

#15
[


MBTiza

ziet eruit als een klappertjespistool.

Chatt zie arif

#17
[



Azidane

Citaat van: Chatt In Tokkieland op 29/11/2010 om 11:26:23
Zie je nou Turrik,'t is gewoon een kosmisch misverstand dat wij in deze tijd leven. Stel jezelf voor als een ruige Younes Depp op een Riffijns piratenschip,Chatt is vanzelfsprekend de kapitein,die veel weg heeft van een kruising tussen Slash en Onslow ;-)

Zo nu en dan een gedurfde aanval uitvoeren op een toevallig langsvarende goud of zilvervloot en 'm daarna aftaaien richting treasure island om al dat goud en zilver te verstoppen...


Krantenartikel uit feb 1853 om indruk te krijgen hoe het er aan toe ging in die tijd. 




MBTiza

#19
Jij vanzelfsprekend kapitein dat valt nog te bezien, dacht eerder aan de rol van onslow....met wie jij wel lichamelijke overeenkomsten hebt :-), stevige sportschoenendrager :-)

Nee, Chatt, je zal jezelf toch moeten bewijzen wil je kapitein worden.

En die Rif piraten hadden meer namen zoals Amarouch, Amar, Hammadi, Yidir, Muh, Muhend. Yidir met Traithmass aan z'n zijde die de Riffijnse kust afstroopt op zoek naar Europese schepen...lijkt me erg tof, alleen hou ik niet van kou en nattigheid, dus in de winter prefereer ik toch liever een loungebank met warm kopje thee en een divx-filmpje.


Ik zit lekker thuis man, heb ff geen project dus blijf lekker thuis. Ik heb wat dat betreft een hele relaxte manager, heb hiervoor bijna 1 jaar geen project (billable inzet) gedaan...soort van soos :-)  met allerlei secundaire arbeidsvoorwaarden.

Botermes

Citaat van: Chatt In Tokkieland op 24/11/2010 om 12:32:30
D'r is nog nooit een enkel vuurwapen in de Rif geproduceerd,
Waarom niet ? Omdat jij tegenwoordig voor een pannenset naar Mritch moet ? Dat is helemaal niet relevant en het bewijs is geleverd dus je moet niemand onderschatten, jongen. 

argaz

"Ssars azidan inek, rah' arzu-dd x uqart'as zi reswaq..." zei Mohamed Ben Abdelkrim El Khattabi tegen een lafaard uit Ajdir in 1921 in Dhar n Ubarran!



>> http://www.facebook.com/profile.php?id=100001437920432#!/photo.php?fbid=121319224592674&set=a.111838462207417.13132.100001437920432

Chatt zie arif

#22
[

argaz

j'ai relevé cette phrase dans le facebook de Mohamed Ayoubi.

Chatt zie arif

#24
[