Mensen uit Imzouren, bni boyach of Tazourakht gezo

Gestart door farida, 02/04/2004 om 19:32:13

Samariaan

Citaat van: m'Izran op 03/02/2006 om 16:14:41
Citaat van: Samariaan op 03/02/2006 om 16:12:54
Citaat van: farida op 02/04/2004 om 19:32:13
hallo ik ben een leuke meisje uit Rotterdam en ik zoek mensen uit Rotterdam die in de bovengenoemde steden wonen in omgeving el hoeciema.. Laat aub een berichtje achter met je hotmail adres. Enik zal je altijd antwoorden...Alvast bedankt.

hoi ik ben ook leuk en kom uit imzouren!

Jij bent echt niet leuk! Trap er niet in Farida..

welles, in iedergeval leuker dan jij!

athsaynou

Citaat van: Izwan op 04/02/2006 om 23:17:39
Je heb gelijk. Ik dacht dat jij andere Parki bedoelde. Zelf heb ik deze plek nooit als Parki beschouwd.

Ik weet dat ik gelijk heb. Ik ken Imzouren door en door. ;)
Begrijpelijk dat je het zelf niet als Parki beschouwd.

Citaat van: LilMocr0 op 04/02/2006 om 23:59:47
trowuens hoe zit het met die wegen enzo daar in arif hebbe ze der nog wat aan gedaan of zijn ze na de zomer gelijk gestopt?

Ze zijn ermee bezig, imzouren is er in iedere geval beter op geworden, dat geld ook voor Alhoceima.

tarik1987

so ik wil ook wel een keer in de winter daar naartoe gaan gewoon om die drukte in de zomer te ontwijken al :P

abdessamad belhadj

Citaat van: Samariaan op 05/02/2006 om 17:24:19
Citaat van: m'Izran op 03/02/2006 om 16:14:41
Citaat van: Samariaan op 03/02/2006 om 16:12:54
Citaat van: farida op 02/04/2004 om 19:32:13
hallo ik ben een leuke meisje uit Rotterdam en ik zoek mensen uit Rotterdam die in de bovengenoemde steden wonen in omgeving el hoeciema.. Laat aub een berichtje achter met je hotmail adres. Enik zal je altijd antwoorden...Alvast bedankt.

hoi ik ben ook leuk en kom uit imzouren!

Jij bent echt niet leuk! Trap er niet in Farida..

welles, in iedergeval leuker dan jij!

hallo we zijn allemaal mensen we gaan toch elkaar niet uitdagen met hoe we eruitzien.
maar wie komt uit waar tazourakht bennibouyach imzouran. wassalaam

mootje10

ik kom uit imzouren-west:P en in nederland kom ik uit t westland
imzouren de geeeeksteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh

lieve_yesmina

leuk joh,als ik jullie erover zie chatten heb ik nog meer zomer kriebels............laat het insa alah gauw tijd zijn en dan zie ik weer mijn imzouren.......hhahah misschien komen we elkaar tegen mensen zonder dat we hetw eten hahah.........ik heb er zin in.

groenebriefjes

maroc_beauty

tawayegetch1980

hoooi iedereen ik kom hier uit rotterdam uit marokko van alhoceima mijn pa komt uit aizouragt xxxx doei love alhoceima me 100%berbersbloed :);)

Asrem

Citaat van: tawayegetch1980 op 17/11/2008 om 21:27:04
hoooi iedereen ik kom hier uit rotterdam uit marokko van alhoceima mijn pa komt uit aizouragt xxxx doei love alhoceima me 100%berbersbloed :);)
oeffff goed dat je het erbij vermeld dacht aan 99,9 procent !

tawayegetch1980

Citaat van: Asrem op 17/11/2008 om 22:04:10
oeffff goed dat je het erbij vermeld dacht aan 99,9 procent !

JOH HAHAHAH D8 JE DAT ECHT HAHAHHA LEUK VOOR JE JA INND GOED DAT IK DAT MELD ZO ZIE JE MAAR VOOR MENSEN ZOALS JIJ IS DAT WEL EFFE NODIG HAHAHHA ;)

fettou

TamurtIno

Vroegen noemen we het Ait Boeayach. NU Beni Boeayach.
Straks Beni Beoayach die van Beni Hilal afstammen.

Botermes

Doorgaans wordt er van bou3ayach gesproken omdat dat woord beni bou3ayach al zo lang is en veel mensen geneigd zijn dat te verkorten.

fettou

komt er dan ze3ma echt niemand uit tazourakht