Hoofdmenu

Yo CFO...

Gestart door Chatt zie arif, 19/09/2010 om 00:14:56

Chatt zie arif

Alles kits achter de rits?


Chatt zie arif

#1
Yo..biatch,where you at? Pick up da phone,man!
I knows fo sho you lazy ass mothafucka is in da neighbahood!


Ei....Turrik,ik heb iets meegemaakt,da motte gij gewoon een keer hore,of hei je je buuk vol van van die zich Chatt noemende neurotische teringlijer?

TheCFO

Yo lelijk, CFO back in da House.

Alles redelijk kits, kannie wachten tot je me weer van je avonturen kond doet. (gek he, als je mensen heel lang niet spreekt lijk het juist of je steeds minder te melden hebt)

Chatt zie arif

#3
Citaat van: TheCFO op 21/09/2010 om 07:46:09
Yo lelijk, CFO back in da House.
Aiight,my main man iz back! Een heugelijk moment dat uiteraard gevierd dient te worden,proost maar weer ;-)

Citeer
Alles redelijk kits, kannie wachten tot je me weer van je avonturen kond doet. (gek he, als je mensen heel lang niet spreekt lijk het juist of je steeds minder te melden hebt)
Mooi...,Chatt is werkelijk waar in z'n nopjes dat het m'n kazige tegenpool naar omstandigheden goed gaat! Weet je...? Vrienden hoeven niet ononderbroken te kakelen om hun band te benadrukken -die is vanzelfsprekend- ook wanneer er langere tijd een ijzige (internet)stilte heerst...

Hmmm,Chatt moet deze keer z'n aangeboren schroom overwinnen om z'n uitzonderlijk genante 'avontuur' aan wildvreemden te verkondigen.

Maar quid pro quo,ik vraag je eerlijk te antwoorden op mijn vragen,in ruil daarvoor zal ik je uitvoerig uit de doeken doen wat me onlangs overkomen is.


Heb je wel eens een geslachtsziekte onder de leden gehad?










TheCFO

Vragen nog wel, beetje onbeschoft is het wel, eerst allerhande privevragen voor je met je verhaal begint. Maar a la, deze vraag ken ik zeker wel beantwoorden. Nog nooit ben ik positief getest op een soa. Wel heb ik helaas enige ervaring met het testen daarop. Zo'n wattenstaaf in de urinebuis is vreselijk onaangenaam.                                                                                                                              En proost! Lever is weer in orde, ben blij dat de zon vandaag schijnt en ben zeer benieuwd naar je verhaal.

Chatt zie arif

#5
Citaat van: TheCFO op 22/09/2010 om 11:38:26
Vragen nog wel, beetje onbeschoft is het wel,
Hmmm,iemand die een stukje Gerard Revepedo hier neerplempt.Nota bene over hoe hij zich voorstelt God,in dit geval in de gedaante van een lief klein ezelsveulentje,anaal een beurt te geven moet/mag m.i. niet zeuren over 'onbeschoft gedrag' on my behalf :-)


Citeer
eerst allerhande privevragen voor je met je verhaal begint.
Ja...,sinds het begin der tijden werkt het nou eenmaal zo,voor wat hoort wat...

Citeer
Maar a la, deze vraag ken ik zeker wel beantwoorden. Nog nooit ben ik positief getest op een soa. Wel heb ik helaas enige ervaring met het testen daarop. Zo'n wattenstaaf in de urinebuis is vreselijk onaangenaam. 
Daar kom ik zo op terug...

CiteerEn proost! Lever is weer in orde, ben blij dat de zon vandaag schijnt en ben zeer benieuwd naar je verhaal.

Chatt cares fock 'bout tha sunshine,he's like a mushroom: lives in tha dark and feasts on shit ;-)





Het begon met een nauwelijks merkbare prikje in Chatt's schaamstreek,in de meeste gevallen is dat in de periferie van je kut of lul en klokkenspel;-) Het komt bij alle lagen van de bevolking voor,en in de meeste gevallen volstaat een lichte scratch around tha balls of pruum mocht een lid van het 'zwakke geslacht' het slachtoffer zijn.Ik liep gewoon door,maar na een half uurtje voelde ik weer een prikkel,ja...,op precies dezelfde plek.Dit keer besloot ik het prikje niet te negeren en bracht midden op straat,al lopende,mijn rechterhand in mijn broekzak. Ik keek even om me heen om me ervan te vergewissen dat niemand me zag en krabde,door niemand opgemerkt,eens heerlijk mijn apparaat.


Daar ben ik weer Clarence,ik zei toch dat ik zo zou terugkomen ;-)

Wat was de aanleiding om toe te staan dat een (pijnlijk) wattenstaafje in je urinebuis werd ingebracht?

TheCFO

Voor wat, hoort wat, je voert de spanning nogal op....                                                                                                                                    Las van het weekend ergens dat inderdaad de een gedeelte van het Reve oeuvre fronsend bekeken zou worden indien nu uitkomend. Naar mijn smaak nogal tekenend voor de kleinburgerlijke moraliseerzucht die door Nederland waait.                                                                                                                           En die soa-test was het gevolg van studentikoze losbandigheid, meen ik mij tw herinneren. Eerlijk gezegd heb ik meer herinneringen aan de test dan aan de gemaakte wip.

Chatt zie arif

#7
Na geruime tijd door het centrum te hebben gezworven, bleef er maar één vraag door m’n hoofd spoken;van wie heb ik in ‘s hemelsnaam deze,om kriegelig van te worden,kriebelige geslachtsziekte ontvangen? Alle recente bedpartners passeerden de revue,maar een onherroepelijk schuldige aanwijzen lukte me niet.

Er zat maar een mogelijkheid op;ik was aangewezen op de wijze raad van Flash,mijn oudere broer die -naar eigen zeggen- alle mogelijke soa’s aan den lijve had ondervonden. Hij beweerde soms zelfs dat hij immuun was geworden voor bepaalde ziekten,waaronder AIDS.

Ik liep schoorvoetend naar de telefooncel, terwijl ik me mentaal voorbereidde op de scheldkanonnade die ongetwijfeld volgen zou. Als hij zou beginnen met: jij,vieze vuile kleine teringlijer dat je d’r rondloopt,dan wist ik bij voorbaat dat het er niet best uitzag.

Prrrrr…,prrrr….,prrrr….,het leek een eeuwigheid te duren voordat hij de telefoon op zou nemen,ondertussen hield ik de telefoon zo hard tegen m’n oor dat het pijn begon te doen.

Ja....,ja,zeg het maar?

Ik…,ik ben het,Chatt…

JIJ VIEZE VUILE KLEINE TERINGLIJER DAT JE D’R RONDLOOPT,dat jij nog het lef hebt om mij te bellen! JIJ VETTIGE,LELIJKE,SLIJMERIGE BUNKERRAT,al mag je dan m’n broertje zijn,ik sla je half dood als ik je tegenkom!

Ehmm,ben je nog steeds boos om afgelopen weekend?

Boos,ik ben niet boos,maar razend,woedend...,en waag het niet om ooit nog bij mij in de buurt te komen,rotzak!

Luister even man!We zitten om vier uur in de ochtend met z’n vieren straalbezopen in jouw auto, en alsof de duvel ermee speelde,uitgerekend voor politiebureau Rijnhaven krijgen we een lekke band! Iedereen stapt uit en ik probeer de reserveband en krik uit je CRX te krijgen. Toen het me eindelijk begon te dagen hoe ik de band los kon halen hoorde ik: shit,DE POLITIE! Iedereen spurtte weg,en ik raakte ook in paniek toen ik al die agenten het bureau uit zag rennen. Ik kan toch niet blijven staan wanneer iedereen wegrent?

Het was mijn auto,en niet jouw auto! Wie heeft je godverdomme toestemming gegeven om mijn auto ook maar aan te raken? Lig ik lekker te slapen die zondagmorgen,hoor ik de deurbel  om fucking zes uur in de morgen. In het begin dacht ik: laat ze de tering maar krijgen,ik doe gewoon niet open,maar ze begonnen zo hard op de deur te bonken dat ik wel open moest doen! En wat denk je: het hele fucking politiebureau staat bij Flash voor de deur,alle buren zaten naar me te gluren! Toen ik begon te schreeuwen waarom ze godverdomme zo hard op de deur bonken moesten kreeg ik handboeien om en werd ik het busje ingeladen!


Het spijt me echt dat ik je auto midden op straat achter heb moeten laten,maar ik kan toch niet zwaar bezopen op de politie gaan staan wachten?

Jij had niet eens in die auto mogen zitten,laat staan dat je ‘m achter mag laten voor het politiebureau! Ze dachten dat ik dronken was en voor de politie was gevlucht,teringlijer! Ik moest een blaastest doen en toen die negatief was wilden ze me op de nuchtere maag ,zondagmorgen om zeven uur, bloed afnemen,kun je je voorstellen dat ik jouw bloed drinken kan? Daarna wilden ze weten hoe mijn auto,met de deuren open en de sleutel nog in het contact,midden op straat terecht is gekomen…

Hey Flash,je hebt me toch niet verraden,he?

Nee,maar het heeft niet veel gescheeld! Maar waar bel je eigenlijk om,jij belt me alleen als je in ernstige moeilijkheden verkeert.

Weet je,ik denk dat ik een geslachtsziekte heb,man.

Ik wist het! God straft meteen,je meer dan verdiende loon,ik hoop dat je snel doodgaat!


Piep,piep,peeeeep….






CFO,heb je wel eens,bij het schijnsel van volle maan en een heldere sterrenhemel,naakt in zee gezwommen?