amazigh.nl iets intercommunicatief maken voor meer informatie

Gestart door Lezer, 01/09/2010 om 19:59:06

Lezer

Het prettigste in amazigh.nl is het forum, en het prettigst in het forum is de handigheid :)

ik heb het hier niet over het forum, maar ik vind dat amazigh.nl rijker aan informatie kan worden, als hij de deur openmaakt aan artikelen van vrijwilligers.

hespress.com is een voorbeeld van een succes door deze vrijwilligers. Ik schrijf zelfs af en toe in marayapress. marayapress zal eventueel nog groeien. hespress is veel groter dan marayapress, ter zijde.

Ik heb begrepen dat amazigh.nl door vrijwilligers beheerd wordt. Deze kunnen ook een icoontje met gegevens toevoegen zodat men artikelen kan opsturen en publiceren (na goedkeuring van amazigh.nl).

Ik zie geen nadeel in dit suggestie. Misschien wordt meer werk, en als het een succes word, zal de server meer kosten. Maar dit nadeel is een droom voor de websites (met uitzondering van sommigen).

arriset



arriset

c'est une bonne idée.

pourquoi l'administrateur du site web ne répond pas, est-il encore en vacance ?


Lezer

Ik vind het ook een goed idee. Het idee kan niet catastrofaal falen, vind ik. Het enige wat ze moeten doen is een icoontje met een goede naam zoals "uw artikel" "stuur ons uw artikel"... of iets beters/minder slecht :D
Door te klikken op de pagina zal men de voorwaarden lezen (zoals het respect van de redactielijn van amazigh.nl, recht om het artikel niet te publiceren en zonder verklaring, auteursrechten....).
Vindt de redact dat het publiceerbaar is (hoeft niet proffesioneel te zijn) dan doet dat wel, anders niet.