Amazighbeweging kan enkel slagen door Islam

Gestart door Ifri, 31/07/2010 om 23:23:43

Ifri

Beste Hadou, hier wordt niet over "oorlog" gesproken,

Wat gebeurt is, is gebeurt, we kunnen niets anders dan een vredelievende strijd voeren,

Kijk, het is zeer simpel, Arabieren die lachen ons uit in ons gezicht,

Ik zal je een simpele vraag stellen, hoeveel Amazighzenders zijn er?

Er is maar één halve Amazighzender, die enkel opengaat in de avond? En dit voor een land waarin de meerderheid Imazighen zijn?

Kan jij volgen?

In de Islam is het perfect mogelijk dat twee Moslimpartijen tegen mekaar vechten dit staat letterlijk in de Koran, In de Koran staat wanneer je twee vechtende moslimvolkeren zit vechten, kies de kant van de benadeelde, de onderdrukte, dus wij Imazighen zijn Moslims, Arabieren zijn Moslims, maar wij worden onderdrukt, dus om Fitnah te verdrijven, om te vermijden dat een zondige volk het haalt van een niet-zondige volk, dus wij Imazighen zijn geen zondige volk, dienen wij een strijd te voeren, om terug orde op Aarde te brengen,



Allah heeft sommige oorlogen "HALAL" verklaard omdat anders zal de Fitnah zich over gans de wereld verspreiden, de enigste erfgenamen zijn de zwaar praktizerende volkeren, de niet-praktizerende volkeren zullen allen vergaan

Hadou

Citaat van: Ifri op 08/08/2010 om 09:57:14
Beste Hadou, hier wordt niet over "oorlog" gesproken,

Wat gebeurt is, is gebeurt, we kunnen niets anders dan een vredelievende strijd voeren,

Kijk, het is zeer simpel, Arabieren die lachen ons uit in ons gezicht,

Ik zal je een simpele vraag stellen, hoeveel Amazighzenders zijn er?

Er is maar één halve Amazighzender, die enkel opengaat in de avond? En dit voor een land waarin de meerderheid Imazighen zijn?

Kan jij volgen?

In de Islam is het perfect mogelijk dat twee Moslimpartijen tegen mekaar vechten dit staat letterlijk in de Koran, In de Koran staat wanneer je twee vechtende moslimvolkeren zit vechten, kies de kant van de benadeelde, de onderdrukte, dus wij Imazighen zijn Moslims, Arabieren zijn Moslims, maar wij worden onderdrukt, dus om Fitnah te verdrijven, om te vermijden dat een zondige volk het haalt van een niet-zondige volk, dus wij Imazighen zijn geen zondige volk, dienen wij een strijd te voeren, om terug orde op Aarde te brengen,



Allah heeft sommige oorlogen "HALAL" verklaard omdat anders zal de Fitnah zich over gans de wereld verspreiden, de enigste erfgenamen zijn de zwaar praktizerende volkeren, de niet-praktizerende volkeren zullen allen vergaan
Is wel onzin wat je allemaal hier schrijft. Het is jouw denkbeeld. Het rust niet op feiten.

Asrem

Daar zeg je me wat, "amazighbeweging"?
Met nadruk op "beweging" want daar doen die meestal niet aan mee.
Het enige waar ze voor bewegen is de geldautomaat(subsidiegeld trekken) en de supermarkt en meer niet.
Voorts geen enkele beweging opgemerkt door de jaren heen, kan aan mij liggen natuurlijk maar toch :)

Ifri

Citaat van: Asrem op 24/08/2010 om 03:40:43
Daar zeg je me wat, "amazighbeweging"?
Met nadruk op "beweging" want daar doen die meestal niet aan mee.
Het enige waar ze voor bewegen is de geldautomaat(subsidiegeld trekken) en de supermarkt en meer niet.
Voorts geen enkele beweging opgemerkt door de jaren heen, kan aan mij liggen natuurlijk maar toch :)

Goed gesproken

haha grappig :):):)

Ifri

Citaat van: Ifri op 25/08/2010 om 21:24:21
Goed gesproken

haha grappig :):):)

Hahaha "beweging" ze bewegen met hun dikke achterwerk naar de moskee en hun vrouw met zo'n dikke achterwerk iiehook

chenchen21621

kan jij precies zijn?

bijvoorbeeld, wat de taal van de liturgie zal zijn?





________________________________________________________________________________
ugg boots mini ugg boots tall ugg boots women

Bades

#36
Citaat van: Ifri op 25/08/2010 om 22:35:08
Hahaha "beweging" ze bewegen met hun dikke achterwerk naar de moskee en hun vrouw met zo'n dikke achterwerk iiehook

Lees ik dit goed? hoe oud ben je eigenlijk?

En @asrem, kun je concreter zijn over je ''geldt trekken''? want subsidie wordt aangevraagd met een bepaald doel.  om welk organisatie gaat het, welk project/activiteit en wat heb je hier tegen gedaan? heb je de desbetreffende organisatie benaderd met je onvrede?

Want dat is een zeer kwalijke situatie!

Amdawkel

Citaat van: Ifri op 31/07/2010 om 23:23:43
Amazighbeweging kan enkel slagen door Islam
Dr Yusuf al-Qaradawi
`scheiding tussen islam en Arabisme is als de scheiding tussen lichaam en geest,´

Botermes

Doe eens wat aan die reclamebots, jongens.

terifest


Volg je religie en verwerp bijgeloof en zaken wat tegen de islaam ingaat dan heb je beiden: je Imazigh cultuur en islaam.

Wa salam

Asafu

Citaat van: terifest op 27/11/2010 om 02:27:58
Volg je religie en verwerp bijgeloof en zaken wat tegen de islaam ingaat dan heb je beiden: je Imazigh cultuur en islaam.

Wa salam

Inderdaad, 2 krokodillen in 1 klap !