Amazighbeweging kan enkel slagen door Islam

Gestart door Ifri, 31/07/2010 om 23:23:43

.zw.n

Citaat van: Ifri op 04/08/2010 om 15:41:08
Zij moeten Arabisch kunnen om enkel de Koran te lezen, de kennis van het Arabisch is niet verplicht, om je gebed te doen enzo



zie jij het arabische taal als een bedreiging voor Imazighen?

arriset

Citaat van: .zw.n op 05/08/2010 om 14:42:52
zie jij het arabische taal als een bedreiging voor Imazighen?
de islam is het paard van Troje van het Arabische imperialisme.

de arabo-islamitische cultuur is een dominerende cultuur in Tamazgha, op tijd zij zal de Amazigh volledig assimileren


http://en.wikipedia.org/wiki/Dominant_culture



Ifri

Citaat van: .zw.n op 05/08/2010 om 14:42:52
zie jij het arabische taal als een bedreiging voor Imazighen?

Ik zie inderdaad het Arabisch als dominante taal

Doorheen de geschiedenis, heb ik vastgesteld dat de Arabieren zeer sluw zijn,

Zoals Mutamid Ibn Abad gedaan heeft met een Berberse leider in Spanje, hij heeft hem gewoon een vervalste brief gezonden, en deze Berberse leider, geloofde het gewoon, op die brief stond dat die Berberse leider, zijn zoon een concubine heeft, de Berberse leider geloofde onmiddelijk die brief van zijn vijand Mutamid Ibn Abad, en wat deed hij, hij vermoorde zijn zoon,

na een aantal jaren is die Berberse leider te weten gekomen dat het allemaal een valstrik was van die Arabier, die heel sluw was, en die by the way ook bisexueel was, dus de Berbers zijn naief en dom, de Arabieren zijn sluw en slim,


Dit geldt ook toen de Ibeqoyen afgeslacht werden, men organiseerde een feesteje met andalus muziek, men had eerst een brief gestuurd, dus wat deden de Ibeqoyen, de Ibeqoyen zoals zoveel andere Berberse leiders, geloofde onmiddelijk die brief die zelfgemaakt was door al Baghdadi en de Ibeqoyen gingen met ongeveer 200 Imgharen naar die trouwfeest van zodra zij de wapens neerlegden stopte de muziek en schoten zij hen nee en verkrachtte men hun vrouw


Conclusie: berbers zijn misschien sterk, maar sluw zijn zij niet, Arabieren zijn misschien fysiek zwakker, maar zij zijn verdomd heel sluw, en sluwheid overwint het van fysieke kracht



En dan heb je Mutamid Ibn Abad die ook nog oorlog voerde met Spaanse Berbers, tot hij een val deed voor hen, hij deed hetzelfde als bij de Ibeqoyen, hij zei "ik nodig jullie uit om een feestje te organiseren, een verzoening etc etc" dus die Berbers die misschien heel machtig waren, en heel sterk geloofden het en kwamen met hun imgharen met een smile, Mutamid sloot hen op in een hamam (sauna) hij liet hen daar stikken door de warmte???











Dus conclusie laat ik aan jullie over.

Ifri

#18
Citaat van: uzop op 05/08/2010 om 14:52:13
de islam is het paard van Troje van het Arabische imperialisme.

de arabo-islamitische cultuur is een dominerende cultuur in Tamazgha, op tijd zij zal de Amazigh volledig assimileren


http://en.wikipedia.org/wiki/Dominant_culture




Als we een front vormen niet, als we allen individueel en collectief ons best doen, en ons vasthouden aan het geloof, dan zal het niet lukken

Ifri

Imazighen zijn naief en goedgelovig, wij moeten weten dat wij hier te maken heben met een volk dat geen middelen schuwt en dat in staat is, om alles uit de kast te halen, om de Imazighen uit te moorden, elke toenadering van hun kant is maar een trick,een trap,

Ze zijn in staat om een gans volk uit te moorden, kijk naar Saddam Hussein met zijn twee zoons, = de verpersoonlijking van het Arabisch despotisme,


Wij Imazighen moeten de geschiedenis van buiten leren en onze zwaktes onderkennen,

Onze zwaktes zijn : verdeeldheid, impulsieve aggressiviteit en onwetendheid

Wasalam Aleikoum



Ifri

Citaat van: Ifri op 06/08/2010 om 01:41:38
Ik zie inderdaad het Arabisch als dominante taal

Doorheen de geschiedenis, heb ik vastgesteld dat de Arabieren zeer sluw zijn,

Zoals Mutamid Ibn Abad gedaan heeft met een Berberse leider in Spanje, hij heeft hem gewoon een vervalste brief gezonden, en deze Berberse leider, geloofde het gewoon, op die brief stond dat die Berberse leider, zijn zoon een concubine heeft, de Berberse leider geloofde onmiddelijk die brief van zijn vijand Mutamid Ibn Abad, en wat deed hij, hij vermoorde zijn zoon,

na een aantal jaren is die Berberse leider te weten gekomen dat het allemaal een valstrik was van die Arabier, die heel sluw was, en die by the way ook bisexueel was, dus de Berbers zijn naief en dom, de Arabieren zijn sluw en slim,


Dit geldt ook toen de Ibeqoyen afgeslacht werden, men organiseerde een feesteje met andalus muziek, men had eerst een brief gestuurd, dus wat deden de Ibeqoyen, de Ibeqoyen zoals zoveel andere Berberse leiders, geloofde onmiddelijk die brief die zelfgemaakt was door al Baghdadi en de Ibeqoyen gingen met ongeveer 200 Imgharen naar die trouwfeest van zodra zij de wapens neerlegden stopte de muziek en schoten zij hen nee en verkrachtte men hun vrouw


Conclusie: berbers zijn misschien sterk, maar sluw zijn zij niet, Arabieren zijn misschien fysiek zwakker, maar zij zijn verdomd heel sluw, en sluwheid overwint het van fysieke kracht



En dan heb je Mutamid Ibn Abad die ook nog oorlog voerde met Spaanse Berbers, tot hij een val deed voor hen, hij deed hetzelfde als bij de Ibeqoyen, hij zei "ik nodig jullie uit om een feestje te organiseren, een verzoening etc etc" dus die Berbers die misschien heel machtig waren, en heel sterk geloofden het en kwamen met hun imgharen met een smile, Mutamid sloot hen op in een hamam (sauna) hij liet hen daar stikken door de warmte???











Dus conclusie laat ik aan jullie over.

Abbad II al-Mu'tadid (1042â€"1069)

On one occasion, he trapped a number of his enemies, the Berber chiefs of the Ronda, into visiting him, and got rid of them by smothering them in the hot room of a bath.

REGUIBAT

Citaat van: Ifri op 04/08/2010 om 02:53:32
Beste mensen, wanneer je de Koran en Soennah neemt als hulp, de Koran bevat tal van verzen en de Hadiths ook die voldoende zijn om de Imazigen hun rechten te geven

Het probleem, de vijanden van de Amazigh-activisten vinden genoeg gaten in onze verdediging, en één van dat gaatje, is namelijk dat wij afgestempeld worden als "seculiere en atheistische Imazigen"

Marokkaanse Imazighen zijn niet zoals de Kabylen, die het badwater met het kindje hebben weggesmeten, wij accepteren Islam, die door de Arabieren is meegebracht maar wij verwerpen de Arabisering,


De Kabylen die nochtans fanatieke Moslims zijn en waren, een deel onder hen is volledig de Islam aan het vergeten, omdat zij zeggen dat het allemaal te maken heeft met Arabieren, enzo



En wie krijgt weer de schuld de arabieren natuurlijk!!! laai hdiena pffff en jah ik vind het ook dat jullie het recht hebben op jullie eigen cultuur tradities enz die ook heel oud en speciaal is!

REGUIBAT

Citaat van: Ifri op 06/08/2010 om 01:41:38
Ik zie inderdaad het Arabisch als dominante taal

Doorheen de geschiedenis, heb ik vastgesteld dat de Arabieren zeer sluw zijn,

Zoals Mutamid Ibn Abad gedaan heeft met een Berberse leider in Spanje, hij heeft hem gewoon een vervalste brief gezonden, en deze Berberse leider, geloofde het gewoon, op die brief stond dat die Berberse leider, zijn zoon een concubine heeft, de Berberse leider geloofde onmiddelijk die brief van zijn vijand Mutamid Ibn Abad, en wat deed hij, hij vermoorde zijn zoon,

na een aantal jaren is die Berberse leider te weten gekomen dat het allemaal een valstrik was van die Arabier, die heel sluw was, en die by the way ook bisexueel was, dus de Berbers zijn naief en dom, de Arabieren zijn sluw en slim,


Dit geldt ook toen de Ibeqoyen afgeslacht werden, men organiseerde een feesteje met andalus muziek, men had eerst een brief gestuurd, dus wat deden de Ibeqoyen, de Ibeqoyen zoals zoveel andere Berberse leiders, geloofde onmiddelijk die brief die zelfgemaakt was door al Baghdadi en de Ibeqoyen gingen met ongeveer 200 Imgharen naar die trouwfeest van zodra zij de wapens neerlegden stopte de muziek en schoten zij hen nee en verkrachtte men hun vrouw


Conclusie: berbers zijn misschien sterk, maar sluw zijn zij niet, Arabieren zijn misschien fysiek zwakker, maar zij zijn verdomd heel sluw, en sluwheid overwint het van fysieke kracht



En dan heb je Mutamid Ibn Abad die ook nog oorlog voerde met Spaanse Berbers, tot hij een val deed voor hen, hij deed hetzelfde als bij de Ibeqoyen, hij zei "ik nodig jullie uit om een feestje te organiseren, een verzoening etc etc" dus die Berbers die misschien heel machtig waren, en heel sterk geloofden het en kwamen met hun imgharen met een smile, Mutamid sloot hen op in een hamam (sauna) hij liet hen daar stikken door de warmte???











Dus conclusie laat ik aan jullie over.
euummm u conclusie:berbers zijn misschien sterk, maar sluw zijn zij niet, Arabieren zijn misschien fysiek zwakker, maar zij zijn verdomd heel sluw, en sluwheid overwint het van fysieke kracht

klopt niet echt dat was trouwens ook wel een slimme en sluwe zet van u die door een arabier is gezien:D arabieren zijn inderdaad sluw maar fysiek zwak zijn zij helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal NIET!!!! maar berbers zijn oook niet zwak he maar arabieren hebben 1 zwak kenmerk en dat is TROTS!!! zoals satan verdoemd is hij!

Asrem

arabieren zijn dom, imazighen zijn dom, moslims zijn dom, en zelfs mensen die niet tot deze 3 groepen behoren maar wel zich onder een van de 3 bevinden zijn ook dom.

Ifri

Citaat van: REGUIBAT op 06/08/2010 om 17:31:59
euummm u conclusie:berbers zijn misschien sterk, maar sluw zijn zij niet, Arabieren zijn misschien fysiek zwakker, maar zij zijn verdomd heel sluw, en sluwheid overwint het van fysieke kracht

klopt niet echt dat was trouwens ook wel een slimme en sluwe zet van u die door een arabier is gezien:D arabieren zijn inderdaad sluw maar fysiek zwak zijn zij helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal NIET!!!! maar berbers zijn oook niet zwak he maar arabieren hebben 1 zwak kenmerk en dat is TROTS!!! zoals satan verdoemd is hij!


Bewijs dan dat Arabieren sterk zijn? Arabieren zijn enkel sterk als zij buitenlandse hulplegers gebruiken zoals Slaven, Berbers, zwarten, kopten, enz...

Arabieren zijn sluw omdat zij weten dat zij het niet kunnen halen op een fysieke  manier, een sluwe persoon zal bij gebrek aan fysieke kracht zich op een andere manier focusen

Wasalam

iensie

arabieren zijn niet slim dat kan je zien aan die NUL boven hun hoofd
als ze slim waren dan had Amerika geen vrij spel in midden oosten

waar zij goed in zijn is het misbruik maken van gast vrijheid, vertrouwen, behulpzaamheid van Imazighen
door te zeggen wij hebben de islam meegenomen ondertussen hebben ze
economie,politiek,land,media,amazigh cultuur afgepakt.

In de heilige Coran staat " De Arabieren zullen ongeloof en huichelaarij zijn ''
Alloho a3lam ( Ina A3rab chadoun koufroun wanifaqan sadaq Lah oul3adim )

REGUIBAT

Citaat van: iensie op 07/08/2010 om 10:40:02
arabieren zijn niet slim dat kan je zien aan die NUL boven hun hoofd
als ze slim waren dan had Amerika geen vrij spel in midden oosten

waar zij goed in zijn is het misbruik maken van gast vrijheid, vertrouwen, behulpzaamheid van Imazighen
door te zeggen wij hebben de islam meegenomen ondertussen hebben ze
economie,politiek,land,media,amazigh cultuur afgepakt.

In de heilige Coran staat " De Arabieren zullen ongeloof en huichelaarij zijn ''
Alloho a3lam ( Ina A3rab chadoun koufroun wanifaqan sadaq Lah oul3adim )

haha Ik ben zelf puur arabier uit de westlijke sahara en van het zuiden van marokko ook een beetje (agadir,marakkesh....) dus je weet dat het wel een beetje hard aan komt als je zo een uitspraken over je eigen volk hoort  maar jah ik kan dat niet ontkennen wat je zegt maar natuurlijk ook niet ga ik dat ook niet toejuichen he :D

salam

REGUIBAT

#27
Citaat van: Ifri op 06/08/2010 om 19:35:42

Bewijs dan dat Arabieren sterk zijn? Arabieren zijn enkel sterk als zij buitenlandse hulplegers gebruiken zoals Slaven, Berbers, zwarten, kopten, enz...

Arabieren zijn sluw omdat zij weten dat zij het niet kunnen halen op een fysieke  manier, een sluwe persoon zal bij gebrek aan fysieke kracht zich op een andere manier focusen

Wasalam

De bewijzen zijn er je moet niet ver gaan zoeken hoor :D en als je bewijzen wil zijn die er in OVERVLOED maar ik leg de nadruk op WAREN sterk maar de dag van vandaag hebben ze genoeg macht en geld en doen ze wat ze willen en als iemand stinkt van het geld waarom gaat hij dan nog vechten? studeren?..... HIJ GAAT GENIETEN EN GELD UITGEVEN AAN DIE WESTERLINGEN! en dus zijn het de leiders van de arabieren die voor deze vernedering zorgen maar niet de ARABIEREN! en er zijn veel imazighen die zeggen wij haten arabieren maar dan hoor je ook er zijn geen echte arabieren meer in noord afrika nu moet je mij uitleggen waarom de imazighen arabieren haten die er volgens hun niet eens zijn en eigenlijk imazighen zijn dus haten zij hun eigen volk en kennen zij geen ''echte arabieren''????

ik kan effe niet volgen

salaam

Ifri

Citaat van: REGUIBAT op 07/08/2010 om 13:10:03
De bewijzen zijn er je moet niet ver gaan zoeken hoor :D en als je bewijzen wil zijn die er in OVERVLOED maar ik leg de nadruk op WAREN sterk maar de dag van vandaag hebben ze genoeg macht en geld en doen ze wat ze willen en als iemand stinkt van het geld waarom gaat hij dan nog vechten? studeren?..... HIJ GAAT GENIETEN EN GELD UITGEVEN AAN DIE WESTERLINGEN! en dus zijn het de leiders van de arabieren die voor deze vernedering zorgen maar niet de ARABIEREN! en er zijn veel imazighen die zeggen wij haten arabieren maar dan hoor je ook er zijn geen echte arabieren meer in noord afrika nu moet je mij uitleggen waarom de imazighen arabieren haten die er volgens hun niet eens zijn en eigenlijk imazighen zijn dus haten zij hun eigen volk en kennen zij geen ''echte arabieren''????

ik kan effe niet volgen

salaam


Waar zijn de bewijzen, stel wij zetten de tanks opzij,  de wapens opzij, en laten we met het zwaard vechten wallahi, ik durf wedden wij Imazighen indien wij ons allen zouden verenigen en wij zouden zehma de Arabieren in marokko aanpakken, wallah jullie kreten gaan gehoord worden tot in Arabie, Arabieren zijn mietejs al zijn jullie van dezelfde ras als ons, Onze Tamazight maakt ons sterk


Waar zijn de bewijzen,??? Wij Imazighen zijn de sterkste ras hier op Aarde, wij hebben verschillende legers verslagen en dit zonder wapens,

De Numidische cavalerie is de beste aller tijden en onverslagen


Het enigste wat de Arabieren gespaard heeft van de Numidische woede is de Islam. Wij houden jullie in het oog.

Hadou

Citaat van: Ifri op 07/08/2010 om 14:41:17

Waar zijn de bewijzen, stel wij zetten de tanks opzij,  de wapens opzij, en laten we met het zwaard vechten wallahi, ik durf wedden wij Imazighen indien wij ons allen zouden verenigen en wij zouden zehma de Arabieren in marokko aanpakken, wallah jullie kreten gaan gehoord worden tot in Arabie, Arabieren zijn mietejs al zijn jullie van dezelfde ras als ons, Onze Tamazight maakt ons sterk
Die ''Arabieren'' zijn toch ook moslims?
Wil je je mede moslim vermoorden?
Citeer

Waar zijn de bewijzen,??? Wij Imazighen zijn de sterkste ras hier op Aarde, wij hebben verschillende legers verslagen en dit zonder wapens,
Shei toch uit.
Citeer
De Numidische cavalerie is de beste aller tijden en onverslagen


Het enigste wat de Arabieren gespaard heeft van de Numidische woede is de Islam. Wij houden jullie in het oog.
Schei toch uit.
Dat ''Arabisch'' werd voor voor de Islam in noord-Afrika gesproken.


Als je het over beweging hebt, denk niet aan oorlog. Maar uitbreiding van je eigen vrijheiden.