De Riffijnse vrijheidstrijd: historische verdieping & geografische verbreding

Gestart door buɛluz, 25/06/2010 om 01:15:56

Chatt zie arif

buɛluz

Error 404 - Not found

Botermes

Citaat van: Señor Canardo Echo op 29/10/2010 om 17:30:27
Senor Canardo is one man & one man only.  
Houd het dan ook tussen jullie only.
En trouwens waarom maak je geen behang papier voor je kamer waar constant aan een stuk door het woord senor canardo wordt herhaald. Dan kun je daar een tijdje naar staren.
Wordt je mischien wat rustiger van.

buɛluz

Error 404 - Not found

Botermes

Senor Canardo adya7 adiwc thaxna...
Nou je hier ongestraft iemands moeder kunt uitschelden en wij niet eens een fatsoensnorm kunnen aanhouden en wij Imazighen als collectief dit moeten tolereren, zijn we helemaal niks waard.
Safi ruxa dit forum is dus van jouw, a mis n rqa7ba..

Azidane

Lol, dit is te absurd om er nog om te kunnen lachen. Senor Canardo voelt zich lange tijd al op de huid gezeten, in de gaten gehouden en belachelijk gemaakt, uiteindelijk verliest hij zijn beheersing. Anderen, zoals Allasianen Zwart-Hart-Chatt haken er gretig op in en nu zijn we aanbeland bij een situatie dat er nog nauwelijks sprake is van inhoudelijke reacties. Het gaat alleen nog om persoonlijke aanvallen.

Dit illustreert de situatie in de Rif. Zelfs op een forum met 10 actieve leden weet men de eenheid niet te bewaren en heerst de tagenenth (koppigheid), oude vetes en wantrouwigheid. Ondertussen lacht de Arabier zich kapot. Wat een ellende...

Tip voor Senor: Laat het gewoon rusten en reageer gewoon niet meer op opmerkingen en 'provocaties' over jou berichten. Post gewoon wat je wilt posten, als een ander dat anti-Amazigh, of Pro-Arabische propaganda vind, hoef je er niet op in te gaan.

Chatt zie arif

Chatt zie arif

buɛluz

Error 404 - Not found

Botermes

Ik ben niet bang voor jouw dreigementen, vriend.
Maar ik ben ook te ver gegaan dus zal ik jou niet meer lastig vallen.

buɛluz

Error 404 - Not found

Ifri

Beste mensen, beste broeders en zusters

Aythma Soythma

Azuuul

Assalam Aleikoum

Vrede zij met jullie

en voor de Hollandse Amazighofielen "Goede dag"

Ik sluit me aan bij de post van Azidane

Beste mensen waarom zulke vetes hier, ik vind dit gewoon belachelijk, wallah hoe kunnen wij een vuist vormen als we op een forum, en het ergste vanal onder Riffijnen, zo'n verdeeldheid hebben,

Indien Abdel Krim El Khatabi of Ameziane zouden opstaan uit het graf ze zouden jullie echt op jullie broek geven

Mijn mening wat betreft: Senor Canardo: ==> Doe zo verder, jouw reacties zijn zeer leerrijk, en dat cynische en ironische gedoe, neem ik erbij geen probleem, je bent en blijft mijn Amazighbroeder, beste mensen wij moeten doen wat de Imazighen voorheen hadden moeten doen namelijk: verbroederen, verbanden maken, onderling trouwen, de cohesie versterken, vriendschapsbanden maken met andere Amazighstammen, als je dat niet doet, dan krijg je zulke toestanden, de koord is heel dun beste mensen,

De andere leden: doe ook zo verder, ik leer ook bij van jullie reacties,

Laten we op het beste hopen

Ifri

MBTiza

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 01/11/2010 om 14:33:28

Manis tsewwad manawhiya 3awed? (Taghzuyth n Tassa, Tamedjahth, Aith Boukhriff, of Ta3oeth n Shmayth )

Je toert er wel op los he Chatt!

p.s. Ken je dat verhaal van Ta3oeth n Shmayth (Heuvel der lafaards) trouwens?

buɛluz

Error 404 - Not found