Oorverdovende stilte!

Gestart door Chatt zie arif, 11/06/2010 om 18:12:12

buɛluz

#15
Error 404 - Not found

Chatt zie arif

Citaat van: Señor Canardo Echo op 17/06/2010 om 17:01:23
Ik zou bijna echt op die Two-Faced Maxime gaan stemmen .....>

Ja,als we niet wisten dat het puur uit eigen- en partijbelang was...

Inco,wil je een spel met me spelen? We doen wie het eerst een anti-PVV commentaar van een Nederlands/Marokkaans politica/politicus opvangt...(wel van na 9 juni !)

De prijs is een nagelnieuw boek van Asis en Hassan,Ik Driss!


(Als het commentaar homo's of joden betreft telt ie voor spek en bonen ;-)


buɛluz

#17
Error 404 - Not found

Chatt zie arif

#18
Citaat van: Señor Canardo Echo op 18/06/2010 om 13:23:16

Ik zou mijn geld inzetten op Wassila Hachchi van D66, tenminste als zij een voorbeeld wil nemen aan haar fractievoorzitter. Voor de rest van de Nederlands-Marokkaanse volksvertegenwoordigers die sinds gisteren rondlopen in Den Haag kun je denk ik wel tot Sint Juttemis wachten vooraleer zij zich kritisch uitlaten over de PVV.
Dan ben je denk ik je geld kwijt,zij is het type persoon dat zich op en top Hollands voelt.
Ze is een dame met een ongekende ambitie,ex-marineofficier,een gedoodverfde top-ambtenaar,maar zelfs dat was haar niet hoog genoeg gegrepen...

Ze wil beleid uitstippelen en aansluitend leiding geven om dat beleid te bewerkstelligen.Zij is een jonge vrouw met een missie,sta niet raar te kijken als ze in de nabije toekomst een staatssecretariaat of ministerspost bekleedt.

In haar schoenen zou ik ook geen (publiekelijk) anti-PVV commentaar geven ten gunste van die vervloekte Kut-Marokkanen. Ten eerste komt ze politiek net kijken en ten tweede is Pechtold daar unaniem wereldkampioen in.

We zullen zien tot waar 'onze' kaaskop met een Marokkaanse naam het gaat schoppen..


Godspeed!



Citeer
Homo's, Joden én relativering van de PVV stemmers. Dat is een inkoppertje voor het glimmende voorhoofd van kersverse kamerlid Marcouch ....>

http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/

Sorry Inco,maar ik kan die slijmerige flikker niet meer horen of zien...

TheCFO

#19
Citaat van: Apache Chatt op 18/06/2010 om 23:08:40
Sorry Inco,maar ik kan die slijmerige flikker niet meer horen of zien...
Bij de volkskrant leg dat voorlopig nog ff wat anders...

‘Val Marcouch was machtsgreep’
AMSTERDAM - De val van Ahmed Marcouch als politiek leider van de Amsterdamse PvdA-afdeling Nieuw-West, eind vorig jaar, is zorgvuldig voorbereid door het kamp van zijn tegenstrever, Achmed Baâdoud. Nieuwe leden zijn geronseld om Baâdoud te kiezen als lijsttrekker voor de stadsdeelraadverkiezingen, en op de avond waarop de lijsttrekker werd gekozen, zijn leden geïntimideerd.

Dat zeggen ingewijden in de Marokkaanse gemeenschap in Nieuw-West. Een PvdA-commissie onder leiding van de voormalige Amsterdamse PvdA-leider Walter Etty doet onderzoek naar de ongeregeldheden. Hij komt deze maand met zijn bevindingen.

De avond waarop de PvdA Nieuw-West zijn lijsttrekker koos, 7 december 2009, verliep zinderend. In de eerste ronde kwam Marcouch één stem te kort voor een meerderheid. In de tweede ronde staakten de stemmen, in de derde ronde won Baâdoud.

Overlopers
Baâdoud-aanhangers keken mee over de schouder van Marcouch-stemmers, aldus enkele aanwezigen. ‘Vooral overlopers roerden zich, mensen die vier jaar geleden Marcouch stemden, ontpopten zich als felle tegenstanders. Ze drongen erop aan Baâdoud te kiezen.’

Een ander: ‘Ik zag jongens die niet politiek actief zijn, sterker nog, die politiek verafschuwen. Die zijn van de straat geplukt om te intimideren. Ze waren vijandig en zeiden dat ze Marcouch haten. Drie mensen hebben mij onder druk gezet om op Baâdoud te stemmen.’

De strijd in de PvdA ontbrandde in het voorjaar van 2009 in de aanloop naar de fusie van de stadsdelen Osdorp, Slotervaart en Geuzenveld/Slotermeer. Zij zijn in mei van dit jaar opgegaan in Nieuw-West. De drie afdelingen van de PvdA fuseerden in juni 2009 vooruitlopend op de samenvoeging. In de aanloop naar de verkiezing van de lijsttrekker wierven aanhangers van Baâdoud leden voor de PvdA om Baâdoud te steunen. Ondernemers in de multiculturele evenementenindustrie, arbeidsreïntegratie en welzijn die zich door Marcouch gepasseerd voelen, zouden erachter zitten. Als stadsdeelvoorzitter van Slotervaart had Marcouch enkele organisaties buiten de deur gezet, omdat hij ze te duur vond of omdat ze geen goed werk leverden.

Jongeren werden opgehitst met het praatje dat Marcouch een homo is die heult met de autochtone Nederlanders en pro-Israël is, aldus een lid van de Marokkaanse gemeenschap.

Er is van alles geprobeerd om Marcouch buiten gevecht te stellen, zeggen ingewijden in de Marokkaanse gemeenschap van Nieuw-West en leden van de PvdA. Er zou een geluidsbandje zijn waaruit blijkt dat Marcouch uit is op een supermoslimstadsdeel. Dat bandje is nooit opgedoken. Zijn tegenstanders voerden Marcouch’ vermeende affaires met vrouwen aan om hem niet als lijsttrekker te willen.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1391859.ece/Val_Marcouch_was_machtsgreep

Lache he, dat schuingedrukte zinnetje. Precies het soort verwijten dat die gozert ook hier altijd over zich heen krijgt.