Oorverdovende stilte!

Gestart door Chatt zie arif, 11/06/2010 om 18:12:12

Chatt zie arif

Waar zijn nu onze Marokkaans/Nederlandse politici? Je hoort ,en ziet vooral, iedereen door elkaar kakelen,maar deze personages doen alsof ze even niet bestaan. Niet eens een klein commentaartje kan eraf,de Marokkaan staat er alleen voor. Helaas geen steuntje in de rug van ''onze'' Tweede Kamer-Marokkanen,soms denk ik dat ze helemaal geen ruggegraat hebben.


Waar is Aboutaleb,Azough,Dibi (gaf onlangs toe wel eens een ''pilletje'' te gebruiken,heel relevant,dat wel...),Marcouch etc ?

Chatt zie arif

#1
Irritatie over kongsi-opmerkingen Harry Mens

AMSTERDAM - De uitlatingen die Harry Mens deed over een samenzwering van joden om tot een paars kabinet te komen zijn onacceptabel. Dat stelt het Centraal Joods Overleg maandag. Het overleg heeft Mens uitgenodigd voor een gesprek.

© ANPIn zijn programma Business Class stelde Mens (video) dat formateur en voorzitter van de Eerste Kamer van de VVD Uri Rosenthal 'een soort lobby' had opgetuigd met plaatsvervangend burgemeester van Amsterdam Lodewijk Asscher (PvdA) en PvdA-leider Job Cohen.

Mens wees er op dat ze alledrie joodse mensen zijn. In de wandelgangen zou hij hebben gehoord dat ze met elkaar een 'kongsi' hebben gevormd om naar paars toe te gaan. Een kongsi is een benaming voor een groep met een gezamenlijk belang.

Mens deed de uitlatingen tegenover ex-Kamerlid voor de VVD Arend-Jan Boekesteijn. Die zei alleen dat Rosenthal 'gruwt' van de neiging van de PvdA om niet te bezuinigen. Verder liet hij via Twitter desgevraagd weten niet in de theorie van Mens te geloven.

Telegraaf

Op 11 mei schreef Telegraaf-columnist Paul Jansen al dat Lodewijk Asscher en zijn oom, VVD-senator Edward Asscher, samen met Cohen en Rosenthal in het geheim een coalitie tussen de VVD en de PvdA aan het smeden waren. Ook hier werd gememoreerd dat zij allen van joods komaf zijn.

Lodewijk Asscher vindt het 'vreemd dat zo´n Jansen, toch doorgaans erg goed geïnformeerd, zoiets opschrijft'. GroenLinks-Kamerlid Naima Azough spreekt van 'walgelijke insinuaties'.




Goed zo,meid! Laat ze vooral niet denken dat Harry Mens ongemerkt 'walgelijke insinuaties' kan ventileren.Harry Mens mag dan wel al geruime tijd een Marokkaanse snol naaien, de PVV moet en zal aan de macht komen.

D'r is nog iemand die walgelijke ideeën in de rondte slingert,en dan vooral gericht tegen Marokkaanse Nederlanders,maar dan wordt haar walging wel erg selectief.

Wat ben ik weer trots op Marokkaanse Nederlanders in de Tweede-Kamer!

TheCFO

#2
Citaat van: Apache Chatt op 11/06/2010 om 18:12:12
Waar is Marcouch?
Gevonden!

Moslims, geef je rekenschap van angst voor de islam

Moslims in Nederland moeten niet blijven hangen in ‘het is mijn recht om hier te zijn’. Ze moeten tonen zich werkelijk betrokken te voelen bij de samenleving
Ramzi Alioui schreef mij ‘the day after’ een ontroerende brief over wat de opmars van de PVV met hem doet. Wat moet ik doen om gemotiveerd te blijven, vraagt hij. Mijn antwoord is, breng een beweging op gang van goedwillende Marokkanen die zich distantiëren van kwelgeesten en radicalen. Laat massaal en publiekelijk zien dat wij houden van Nederland en bijdragen aan deze samenleving.

Aangepast
Ramzi schreef mij namelijk: ‘Ik heb mij honderd procent aangepast aan deze samenleving, dat kan bijna ook niet anders, want ik ben hier geboren. Momenteel ben ik het helemaal kwijt. Ik zet mij zo hard in voor een gezonde samenleving. Ik val niemand lastig en sinds kort heb ik een vast contract bij een groot bedrijf, daar heb ik mij twee jaar lang voor moeten bewijzen. Ik heb de afgelopen tijd geprobeerd onze medeburgers ervan te overtuigen dat niet iedereen ‘uit Marokko’ slecht is. En toch zijn een miljoen Nederlanders niet overtuigd. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.’

Ramzi overweegt helaas iets te doen dat het omgekeerde is van een beweging in gang zetten. Hij denkt eraan terug te gaan naar Australië, waar hij vier jaar geleefd heeft. Dat gaat Nederland niet verder helpen.

Oké, een klein deel van de PVV-stemmers is racistisch. Steek daar als Marokkaanse gemeenschap geen emotionele energie in.

Last
Een ander deel van de PVV-stemmers ondervindt daadwerkelijk last van integratieproblemen in de wijken. Gecombineerd met het faillissement van de onmachtige instituties is dat een groot drama. Wij moeten de komende vier jaar als overheid de opgave aangaan justitie, politie, inburgering en jeugdzorg in fors tempo te revitaliseren en erbovenop zitten om te zorgen dat instellingen voor onderwijs, welzijn en arbeidsbemiddeling hun werk goed doen.

De Marokkaanse gemeenschap moet daarop aandringen, tot aan de poorten van de school en aan de loketten van de sociale dienst. Een hoogwaardige samenleving als die van ons die niet in staat is dit type problemen op te lossen, dat kan echt niet.

Een ontdekking is voor veel mensen de derde groep PVV-stemmers: de mensen die feitelijk geen last hebben integratieproblemen.

Blijf niet hangen in ‘dit is mijn recht’Zoals het kwart van de stemmers uit Limburg, die zeggen: ‘Straks zijn wij ons christelijk erfgoed kwijt.’ Wij hadden dat kunnen weten, maar wij willen niet zien dat er méér is dan de seculiere grote steden en dat religie in Nederland wel degelijk een issue is. De overheid moet dus een visie hebben op de plaats van de islam in de samenleving. Tegelijkertijd moeten moslims zich rekenschap geven van de dreiging die uitgaat van de nieuwe religie.

Grote kerk
Mijn vraag is dus aan de goed functionerende, welwillende Ramzi’s: stel dat in het Marokkaanse dorpje waar je ouders vandaan komen naast de moskee een grote kerk gebouwd wordt, wat heb je nodig om dat te vertrouwen? Een kerkgemeenschap die volstaat met een verwijzing naar zijn juridisch recht, wekt eerder angst dan vertrouwen. Angst en vertrouwen zijn emoties.

Dus wat wél helpt, is als de nieuwe kerkgemeenschap laat zien van het dorp te houden, dat de kerkgemeenschap toont dat zij een bijdrage wil leveren aan het dorpsleven en te allen tijde bereid is tot serieuze discussie. Met andere woorden: Ramzi en andere moslims, denk na over je aanwezigheid, begrijp de impact en de effecten van islamitische uitingen als minaretten, kleding.

Blijf niet hangen in ‘dit is mijn recht’, sta stil bij de effecten van je aanwezigheid als nieuwe religie. Zie óf af van de minaret óf leg uit wat de bouw ervan betekent, te weten: ‘Wij houden van Nederland, wij zijn geen gast meer, wij hangen niet in een tijdelijke garagemoskee die wij for the time being benutten, wij binden ons door een echt gebouw te bouwen, daar steken wij ons geld in en niet in een tweede huis in Marokko.’

Alleen als wij dit alles doen â€" de weg naar criminaliteit afsnijden, de weg naar onderwijs en werk plaveien, afstand nemen van wandaden, en een omgang vinden met de angst voor identiteitsverlies â€" alleen zo hebben wij over vier jaar het tij gekeerd, van een angstige samenleving vol wantrouwen en isolatie naar een hoopvolle samenleving die sterk en betrokken is. Dus niet vluchten, maar uitdiscussiëren en de handen uit de mouwen steken.

Ahmed Marcouch is Tweede Kamerlid voor de PvdA
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/6023/Moslims%2C_geef_je_rekenschap_van_angst_voor_de_islam
-----------------

Marcouch, de man die meent dat de evolutietheorie en de creationisme naast elkaar onderwezen moeten worden in het onderwijs. Niet vreemd dat ik dus niets kan met zijn oplossingen als afstand nemen van wandaden of hard roepen dat je zo van holland houdt.

Chatt zie arif

#3
Citaat van: TheCFO op 16/06/2010 om 09:44:32
Gevonden!

Moslims, geef je rekenschap van angst voor de islam
Ok,ok...,Marcouch...,vanaf vandaag zal ik iedere kaas die naar me luisteren wil vertellen dat ie helemaal niet bang hoeft te zijn,dat daar geen reden toe is.
Citeer
Moslims in Nederland moeten niet blijven hangen in ‘het is mijn recht om hier te zijn’. Ze moeten tonen zich werkelijk betrokken te voelen bij de samenleving
Ja,dat doe ik ,en een berg anderen met mij, al een jaar of dertig!Het probleem is juist dat de Nederlanders me meer en meer buiten de 'samenleving' proberen te drukken.

Citeer
Ramzi Alioui schreef mij ‘the day after’ een ontroerende brief over wat de opmars van de PVV met hem doet. Wat moet ik doen om gemotiveerd te blijven, vraagt hij. Mijn antwoord is, breng een beweging op gang van goedwillende Marokkanen die zich distantiëren van kwelgeesten en radicalen. Laat massaal en publiekelijk zien dat wij houden van Nederland en bijdragen aan deze samenleving.

Beste Marcouch,wij maken deel uit van deze samenleving en hebben net als iedereen last van kwelgeesten en radicalen.De Marokkaanse inbreker breekt ook in mijn huis in,de kwelgeesten vallen ook mijn kinderen lastig,de loverboys hebben ook Marokkaanse meisjes de prostitutie in gedwongen,de radicalen beschouwen me een munafiq,een hypocriet,in hun ogen verwerpelijker als een normale ongelovige.

En al zou ik mijn godsdienst afzweren,dan nog zou ik voor heel veel PVV'ers een 'culturele moslim' blijven.Geen ontkomen aan...
Citeer
Aangepast
Ramzi schreef mij namelijk: ‘Ik heb mij honderd procent aangepast aan deze samenleving, dat kan bijna ook niet anders, want ik ben hier geboren. Momenteel ben ik het helemaal kwijt. Ik zet mij zo hard in voor een gezonde samenleving. Ik val niemand lastig en sinds kort heb ik een vast contract bij een groot bedrijf, daar heb ik mij twee jaar lang voor moeten bewijzen. Ik heb de afgelopen tijd geprobeerd onze medeburgers ervan te overtuigen dat niet iedereen ‘uit Marokko’ slecht is. En toch zijn een miljoen Nederlanders niet overtuigd. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.’

Ramzi overweegt helaas iets te doen dat het omgekeerde is van een beweging in gang zetten. Hij denkt eraan terug te gaan naar Australië, waar hij vier jaar geleefd heeft. Dat gaat Nederland niet verder helpen.
Het welbekende vluchtgedrag waar ik het eerder over had.Nederland wil niet verder geholpen worden,een groot deel van Nederland wil de Ramzi's juist kwijt,hoe verder hoe beter,Australie zal ze als muziek in de oren klinken!

Citeer
Oké, een klein deel van de PVV-stemmers is racistisch. Steek daar als Marokkaanse gemeenschap geen emotionele energie in.
Waaruit maak jij op dat een klein deel van Nederland racistisch is? Heb jij daar een wetenschappelijke onderbouwing voor? Lees jij wel eens wat er staat op sites van de Telegraaf en tig soortgelijke sites?

Ja natuurlijk,laat maar overwaaien,het komt allemaal goed!
Citeer
Last
Een ander deel van de PVV-stemmers ondervindt daadwerkelijk last van integratieproblemen in de wijken. Gecombineerd met het faillissement van de onmachtige instituties is dat een groot drama. Wij moeten de komende vier jaar als overheid de opgave aangaan justitie, politie, inburgering en jeugdzorg in fors tempo te revitaliseren en erbovenop zitten om te zorgen dat instellingen voor onderwijs, welzijn en arbeidsbemiddeling hun werk goed doen.
Politie en justitie zijn al een speerpunt van de PVV,inburgering en jeugdzorg trouwens ook,een paar keer in de fout en de jeugd kan samen met pappie en mammie richting Marokko.

Wat arbeidsbemiddeling betreft: kun je een keer navraag doen waarom ik in tien jaar tijd nog nooit een zwartharige werknemer/ster bij de Bakker Bart heb mogen aanschouwen? D'r zijn nog een paar winkelketens,maar die mag je zelf invullen...
Citeer
De Marokkaanse gemeenschap moet daarop aandringen, tot aan de poorten van de school en aan de loketten van de sociale dienst. Een hoogwaardige samenleving als die van ons die niet in staat is dit type problemen op te lossen, dat kan echt niet.

Een ontdekking is voor veel mensen de derde groep PVV-stemmers: de mensen die feitelijk geen last hebben integratieproblemen.

Blijf niet hangen in ‘dit is mijn recht’Zoals het kwart van de stemmers uit Limburg, die zeggen: ‘Straks zijn wij ons christelijk erfgoed kwijt.’ Wij hadden dat kunnen weten, maar wij willen niet zien dat er méér is dan de seculiere grote steden en dat religie in Nederland wel degelijk een issue is. De overheid moet dus een visie hebben op de plaats van de islam in de samenleving. Tegelijkertijd moeten moslims zich rekenschap geven van de dreiging die uitgaat van de nieuwe religie.
Plaats van de Islam,nieuwe religie,dreiging? Wat bedoel je eigenlijk?
Citeer
Grote kerk
Mijn vraag is dus aan de goed functionerende, welwillende Ramzi’s: stel dat in het Marokkaanse dorpje waar je ouders vandaan komen naast de moskee een grote kerk gebouwd wordt, wat heb je nodig om dat te vertrouwen? Een kerkgemeenschap die volstaat met een verwijzing naar zijn juridisch recht, wekt eerder angst dan vertrouwen. Angst en vertrouwen zijn emoties.

Dus wat wél helpt, is als de nieuwe kerkgemeenschap laat zien van het dorp te houden, dat de kerkgemeenschap toont dat zij een bijdrage wil leveren aan het dorpsleven en te allen tijde bereid is tot serieuze discussie. Met andere woorden: Ramzi en andere moslims, denk na over je aanwezigheid, begrijp de impact en de effecten van islamitische uitingen als minaretten, kleding.

Haat is ook een emotie,een erg hardnekkige moet ik helaas vaststellen! Goed,goed,geen spitse torentjes en ook geen lange gewaden,zal ik ook maar meteen mijn baard afscheren? Vrijheid blijheid was het vroeger toch?
Citeer
Blijf niet hangen in ‘dit is mijn recht’, sta stil bij de effecten van je aanwezigheid als nieuwe religie. Zie óf af van de minaret óf leg uit wat de bouw ervan betekent, te weten: ‘Wij houden van Nederland, wij zijn geen gast meer, wij hangen niet in een tijdelijke garagemoskee die wij for the time being benutten, wij binden ons door een echt gebouw te bouwen, daar steken wij ons geld in en niet in een tweede huis in Marokko.’

Nederland heeft de buik vol van nieuwe moskeeen,dat zal nog meer PVVers opleveren,contraproductief noemt men zoiets.

Ik wil wel graag weten of jij geen tweede huis in Marokko bezit,mijnheer Marcouch? Persoonlijk denk ik dat het gezien het politieke klimaat momenteel best raadzaam is om aan een tweede huis in Marokko te denken,je weet ten slotte maar nooit wanneer het van pas kan komen...

Citeer
Alleen als wij dit alles doen â€" de weg naar criminaliteit afsnijden, de weg naar onderwijs en werk plaveien, afstand nemen van wandaden, en een omgang vinden met de angst voor identiteitsverlies â€" alleen zo hebben wij over vier jaar het tij gekeerd, van een angstige samenleving vol wantrouwen en isolatie naar een hoopvolle samenleving die sterk en betrokken is. Dus niet vluchten, maar uitdiscussiëren en de handen uit de mouwen steken.

Hmm,ik mis alleen de 'tegenpartij' in je betoog,je bedoelt dat we het allemaal aan ons zelf te danken hebben,is het niet?



Marcouch,je bent en blijft het prototype van een slijmerige (immigrant)rat! Van het soort dat altijd kan rekenen op Tweede-Kamerzetels en een luisterend oor van de media.

Rattus Marokkanus/Somalus/Iranus zullen altijd welkom zijn in het Nederlandse parlement. Ga maar weer lekker vier jaar aan je soortgenoten knagen! Waarom? Omdat het het enige is wat je mag doen,je mag bij wijze van circusact je soortgenoten onderpissen,terwijl het publiek schatert van het lachen ;-)




Ahmed Marcouch is Tweede Kamerlid voor de PvdA
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/6023/Moslims%2C_geef_je_rekenschap_van_angst_voor_de_islam
-----------------


buɛluz

#4
Error 404 - Not found

Chatt zie arif

#5
Arib? Dat houdt ook de kaken stijf op mekaar. Misschien is ze aan het wachten op een anti-joodse opmerking die ze ,net als haar collega Azough,kwalificeren kan als walgelijke stemmingmakerij. Heel misschien dat ze dan opschuift naar een behaaglijker plekje :-)

Lees hieronder maar eens wat ik eigenlijk van die halfzachte,ruggegraatloze Marokkaans/Nederlandse politici verwacht. Klare taal die er geen doekjes omheen windt,je zou bijna CDA gaan stemmen als allochtoon zijnde!

Hier is het woord 'HULDE' geen loos begrip!



'Verzet tegen coalitie CDA en PVV groeit'

--------------------------------------------------------------------------------

(Novum) - Een meerderheid van de CDA-gemeenteraadsleden is tegen een coalitie met de PVV. Een op de zes overweegt zelfs op te stappen als het zo ver komt, concludeert het radioprogramma 'Dit is de Dag' uit een peiling. Ruim een kwart heeft geen bezwaar.
Ook oud-minister van Landbouw Cees Veerman (CDA) ziet een coalitie met de PVV niet zitten. "Een partij die uitstraalt dat er een inferieure groep mensen in dit land woont die maar beter kan vertrekken, vind ik geen partij waar je mee kunt samenwerken", zegt hij in Vrij Nederland.

Eerder keerden CDA-prominenten, onder wie Dries van Agt en Ruud Lubbers, zich tegen een coalitie met de PVV. Het Nederlands Dagblad concludeerde uit een rondgang langs de regionale afdelingen dat de regiovoorzitters een coalitie met de PVV ook niet zien zitten. De partij zou er beter aan doen om in de oppositie te gaan.

Veerman pleit in Vrij Nederland voor een coalitie van CDA, VVD en PvdA. "Dan ben je als CDA de kleinste en moet je vrede zien te stichten tussen die uitersten, een bemiddelende rol." Ook een buitenparlementair kabinet zou volgens hem een optie zijn. Dat houdt in dat Nederland als bedrijf wordt geleid door mensen als SER-voorzitter Alexander Rinnooy Kan, Akzo-topman Hans Wijers en eventueel Veerman zelf.

Informateur Uri Rosenthal onderzoekt of het mogelijk is een rechts kabinet samen te stellen met in ieder geval VVD en PVV. Met het CDA zou een nipte meerderheid van 76 zetels worden bereikt.

PVV-leider Geert Wilders nodigde CDA-leider Maxime Verhagen dinsdag nadrukkelijk uit om bij het overleg tussen hem, VVD-leider Mark Rutte en Rosenthal aan te schuiven, maar Verhagen ging daar niet op in.


Chatt zie arif

Citaat van: Señor Canardo Echo op 16/06/2010 om 13:22:32
Ookal staat de Rat op de 15e plaats van de PvdA kandidatenlijst, adhv van 14.298 voorkeurstemmen blijft hij de 6e populairste PvdA'er binnen de fractie ....>


Genoeg Amezianetjes die blijkbaar de mening van Marcouch delen. Te weten: mea culpa,'t is uitsluitend onze schuld. Nodig vooral je PVV-buurman/vrouw uit en ga onder het genot van een biertje de discussie aan over het gevaar van de Islamisering. Vergeet ook niet partnerruil aan te bieden in het kader van de 'integratie',anders ben je toch wel zo hopeloos ouderwets.

Misschien dat ie daarom gescheiden is?

buɛluz

#7
Error 404 - Not found

3ich

Citaat van: Apache Chatt op 16/06/2010 om 10:34:49
Marcouch,je bent en blijft het prototype van een slijmerige (immigrant)rat! Van het soort dat altijd kan rekenen op Tweede-Kamerzetels en een luisterend oor van de media.

Rattus Marokkanus/Somalus/Iranus zullen altijd welkom zijn in het Nederlandse parlement. Ga maar weer lekker vier jaar aan je soortgenoten knagen! Waarom? Omdat het het enige is wat je mag doen,je mag bij wijze van circusact je soortgenoten onderpissen,terwijl het publiek schatert van het lachen ;-)


PvdA'er Marcouch pleit voor 'lokjoden'

Het aanstaande Tweede Kamerlid voor de PvdA Achmed Marcouch pleit voor de inzet van 'lokjoden'. De voormalig bestuurder in Amsterdam wil daarmee de daders van antisemitisch geweld aanpakken. Dat zegt hij tegen BNR in reactie op nieuws dat joden in sommige delen van Amsterdam geen keppeltje durven te dragen.

"Wat mij betreft zet je een lokjood in, maar je pakt ze. Je moet alles doen om de pakkans te vergroten", zei Marcouch. "Het lijken incidentjes, maar dit is ernstig."

In het nieuwe stadsdeel Amsterdam-West is een schuilsynagoge ingericht, zonder duidelijke joodse kenmerken. De bezoekers zijn evenmin als jood herkenbaar. Joden in de buurt zouden regelmatig worden bedreigd door Marokkaanse jongeren.

Marcouch wordt donderdag beëdigd als Tweede Kamerlid. Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart werd hij in Amsterdam ondanks een onverkiesbare plek door voorkeurstemmen gekozen in de raad.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3098772.ece/PvdA_er_Marcouch_pleit_voor__lokjoden_.html

TheCFO

Vandaag een reactie van selma heleen lustig op marcouch in de VK. Duurt vast ff voordat dat online beschikbaar komt, maar het is nogal een saai en voorspelbaar stukkie.

Nu wel online te vinden de column van Tonkens met een stukkie waar ik wel wat mee ken, hoewel eigenlijk ik zou moeten 'crossposten' naar chatt en sai3ed en hunnie ze pleidooi voor een sterke allochtonenleidert.

Racisme, interetnische conflicten en interetnische haat zijn eerder de default-mode van interculturele interactie dan de uitzondering. Dagelijks zien we daar de voorbeelden van, van Kirgizië en Somalië tot en met België. Je hoeft als politicus maar weinig te doen om etnische onvrede op te stoken en te laten escaleren. Een bescheiden ontstekingsmechanisme is voldoende, want brandbaar materiaal is er in overvloed.
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/6029/Buurtfeesten_en_banale_racisten

Bades

#10
Citaat van: Apache Chatt op 11/06/2010 om 18:12:12
Waar zijn nu onze Marokkaans/Nederlandse politici? Je hoort ,en ziet vooral, iedereen door elkaar kakelen,maar deze personages doen alsof ze even niet bestaan. Niet eens een klein commentaartje kan eraf,de Marokkaan staat er alleen voor. Helaas geen steuntje in de rug van ''onze'' Tweede Kamer-Marokkanen,soms denk ik dat ze helemaal geen ruggegraat hebben.


Waar is Aboutaleb,Azough,Dibi (gaf onlangs toe wel eens een ''pilletje'' te gebruiken,heel relevant,dat wel...),Marcouch etc ?

Aboutaleb is geen tweedekamerlid en dus geen volksvertegenwoordiger. Hij is bovendien enkel voor de Rotterdammers van belang.

Naima Azoughe staat vreemd genoeg niet tussen de 10 gekozen tweedekamerleden van GL.

politici zijn er niet alleen voor de mensen met dezelfde afkomst. Ze moeten in principe alleen mensen die in hun portefeuille vallen vertegenwoordigen. Als ze meer van betekenis kunnen zijn (al dan niet naar de mensen met dezelfde afkomst) is dat natuurl;ijk wel mooi.

wat een prachtige discussie heeft kunnen zijn (Wat moeten politici van Marokkaanse/Amazigh oorsprong betekenen voor Marokkaanse Nederlanders?) maak jij jij echt kinderachtig met je irrationele toon die over niets concreets gaat en zaken die niet toe doen zoals pilletjes gebruik in de privesfeer.

Chatt zie arif

#11
Citaat van: Bades op 17/06/2010 om 12:05:19
Aboutaleb is geen tweedekamerlid en dus geen volksvertegenwoordiger. Hij is bovendien enkel voor de Rotterdammers van belang.

Naima Azoughe staat vreemd genoeg niet tussen de 10 gekozen tweedekamerleden van GL.

politici zijn er niet alleen voor de mensen met dezelfde afkomst. Ze moeten in principe alleen mensen die in hun portefeuille vallen vertegenwoordigen. Als ze meer van betekenis kunnen zijn (al dan niet naar de mensen met dezelfde afkomst) is dat natuurl;ijk wel mooi.

wat een prachtige discussie heeft kunnen zijn (Wat moeten politici van Marokkaanse/Amazigh oorsprong betekenen voor Marokkaanse Nederlanders?) maak jij jij echt kinderachtig met je irrationele toon die over niets concreets gaat en zaken die niet toe doen zoals pilletjes gebruik in de privesfeer.

Nee, alleen de homo's en joden vallen onder het electoraat dat ze vertegenwoordigen jegh? Ze hoeven voor mij niets te betekenen,het gaat me vooral om het 'iets betekenen voor zichzelf'. Als iemand,midden op straat, 'vieze vuile Kut-Marokkanen' schreeuwt wanneer jij net voorbijloopt,ben jij het type persoon dat denkt: ach,hij bedoelt het niet persoonlijk...


Hey Badjas..,heb je nou je 300 euro al bij elkaar geschooid of nog nie?

Bades

#12
Citaat van: Apache Chatt op 17/06/2010 om 12:35:21
Nee, alleen de homo's en joden vallen onder het electoraat dat ze vertegenwoordigen jegh? Ze hoeven voor mij niets te betekenen,het gaat me vooral om het 'iets betekenen voor zichzelf'. Als iemand,midden op straat, 'vieze vuile Kut-Marokkanen' schreeuwt wanneer jij net voorbijloopt,ben jij het type persoon dat denkt: ach,hij bedoelt het niet persoonlijk...


Hey Badjas..,heb je nou je 300 euro al bij elkaar geschooid of nog nie?

Voor naleving van de wet hebben we geen parlementariers nodig.  Met maakt dus niet uit of het Islamitische Marokkanen, Marokkaanse joden of kut-Marokkaanjes als jij betreft.

Ik en vele anderen hebben veel meer aan AmazighTV besteed dan alleen die ene â,¬300, het getuigt niet echt van respect dat je daarover begint. Ik kan de link met deze topic ook niet maken?

Chatt zie arif

Citaat van: Bades op 17/06/2010 om 14:24:15
Voor naleving van de wet hebben we geen raadsleden nodig.  Met maakt dus niet uit of het Islamitische Marokkanen, Marokkaanse joden of kut-Marokkaanjes als jij betreft.

Hey Badjas,heb je wel eens de Nederlandse grondwet gelezen,om precies te zijn artikel één?

Art. 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.


Citeer
Ik en vele anderen hebben veel meer aan AmazighTV besteed dan alleen die ene â,¬300, het getuigt niet echt van respect dat je daarover begint. Ik kan de link met deze topic ook niet maken?
Respect moet je verwerven,jij krijgt van deze Kut-Marokkaan uitsluitend hoon en spot,schooier!

Bades

Citaat van: Apache Chatt op 17/06/2010 om 15:59:15
Hey Badjas,heb je wel eens de Nederlandse grondwet gelezen,om precies te zijn artikel één?

Art. 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Respect moet je verwerven,jij krijgt van deze Kut-Marokkaan uitsluitend hoon en spot,schooier!

Artikel 1 heb ik gelezen. Dat wilde ik zelf voor je plaatsen maar heb het verwijderd. Want jij dacht blijkbaar dat parlementariers er zijn voor 'naleving' van artikel 1 he? nee, daar zijn rechters voor.

Zwakkeling ;)