Marokkanen in de Tweede Kamer

Gestart door Sa3ieD, 02/06/2010 om 22:31:06

Sa3ieD

De Tweede Kamerverkiezingen vinden volgende week plaats. Ik kreeg vandaag de kandidatenlijst in de bus. Uit nieuwsgierigheid nam ik vlug de lijst door om te kijken of ik nieuwe Marokkaanse namen tegen zou komen. Op de kandidatenlijst voor de komende verkiezingen staan 11 Marokkanen. CDA (1), PvdA (3), SP (1), VVD (1), Groenlinks (3), D66 (1) en de Piratenpartij (1). Van al deze kandidaten staan er 5 op een verkiesbare plek, PvdA (2), VVD (1), Groenlinks (1) en D66 (1). Hoewel Samir Allioui van de Piratenpartij de lijsttrekker is is de kans klein dat deze partij een zetel gaat halen. Aan de hand van de peilingen, voorkeursstemmen daargelaten, komen er 5 Marokkanen in de Tweede Kamer....

Lees verder:
http://www.amazigh.nl/2010/06/marokkanen-in-de-tweede-kamer/

arriset

hoe weet u dat zij marokkaans zijn? er bestaat nu marokkaanse namen?

uit naleving jegens deze personen, beledigen niet want de marokkaanse termijn is een belediging.

het is waarschijnlijk dat deze mensen zijn Amazigh en in hun taal Tamazight marokkaans betekent dom.

Sa3ieD

Leg dat blikje bier neer en ga slapen aub.

arriset

misschien is het uw drank verkozen maar persoonlijk houd ik niet van deze likeur

trouwens is het misschien oorzaak van uw onzinnig gepraat, hoe vanaf een naam, men kan de oorsprong van een persoon bepalen ? ik zie dat een oplossing, u van psychotroop product misbruik hebt gemaakt

Sa3ieD

Citaat van: uzop op 03/06/2010 om 00:10:49
misschien is het uw drank verkozen maar persoonlijk houd ik niet van deze likeur

trouwens is het misschien oorzaak van uw onzinnig gepraat, hoe vanaf een naam, men kan de oorsprong van een persoon bepalen ? ik zie dat een oplossing, u van psychotroop product misbruik hebt gemaakt

Sterkere drank dan. Je was iig niet nuchter toen je die reactie plaatste.

Wat denk je van: Het is bekend dat die personen Marokkaans zijn....Of is Ahmed Marcouch een Turk?


Bades

#5
4 en een halve Marokkaan he...

Is dat de eerste (halve) Marokkaan die namens de VVD kans maakt op zitting in de kamer?

Ik denk dat nr 35 van de pvdA ook zeker kans maakt.

arriset

Citaat van: Sa3ieD op 03/06/2010 om 01:23:01
Sterkere drank dan. Je was iig niet nuchter toen je die reactie plaatste.

Wat denk je van: Het is bekend dat die personen Marokkaans zijn....Of is Ahmed Marcouch een Turk?
geprojecteerd niet jouw deliria op de anderen


Ahmed Marcouch eist zich als marokkaan of als een het Riffijen ?

Bades

Marcouch is geen Riffijn geloof ik..

Sa3ieD

Citaat van: Bades op 03/06/2010 om 11:24:06
Marcouch is geen Riffijn geloof ik..

Marcouch is een aqqer3i. Hij is in Bouyafar geboren dus best algemeen bekend dat hij een Riffijn is.

Sa3ieD

Citaat van: uzop op 03/06/2010 om 07:19:04
geprojecteerd niet jouw deliria op de anderen


Ahmed Marcouch eist zich als marokkaan of als een het Riffijen ?

Jij bent grappig. Maar ik raad je aan niet te reageren als je niks beters te melden hebt dan "Waarom noem je die mensen Marokkanen". Voor zinnige inhoudelijke reacties ben je welkom voor de rest druk op alt + f4.


3ich

Met Ahmed Marcouch naar Marokko

http://www.eenvandaag.nl/buitenland/33736/met_ahmed_marcouch_naar_marokko

Hij is geboren in Beni Boughafer, een vissersdorpje in het noordoosten van Marokko.

Hij ziet zichzelf niet als een Ariffie maar als een aqer3ie.

arriset

#11
mijn vraag is meer dan interessant!

zij behandelt een fundamenteel debat dat is : min a3na (wie zijn wij?)

-> Ma kenniw dh imaghrabiyen nigh dh Irifiyen ? (u bent marokkaans of Riffijn)


om dit debat te vermijden, u vlucht de discussie door anathema's.


voordien de annexatie van Arrif door de arabieren in 1956, generlei het Riffijn benoemde zich marokkaans. met de kolonisatie van Arrif, de marokkaanse en europese macht hebben een beleid van acculturatie jegens de Riffijn.

er is een groot Riffijn deel van de bevolking dat de marokkaanse kolonisatie verwerpt en die beledigend vindt dat men ze door dit woord noemt. zeker zijn er onder deze politieke personen mensen die dit standpunt hebben

dus eerbiedigt hun identiteit



verander : om mijn woord te verduidelijken, ziehier een artikel : http://www.nadorcity.com/---------_a4331.html

ziet men een marokkaanse vlag ? ziet men de aanduiding marokkaan ?

niet, want wij zijn niet marokkaans.

arriset

Citaat van: 3ich op 03/06/2010 om 13:41:47
Met Ahmed Marcouch naar Marokko

http://www.eenvandaag.nl/buitenland/33736/met_ahmed_marcouch_naar_marokko

Hij is geboren in Beni Boughafer, een vissersdorpje in het noordoosten van Marokko.

Hij ziet zichzelf niet als een Ariffie maar als een aqer3ie.
Hij is geboren in AIT BUYAFAR, een vissersdorpje in het ARRIF


houdt uw racistisch en kolonialistisch vocabulaire

Sa3ieD

Citaat van: uzop op 03/06/2010 om 14:11:57
mijn vraag is meer dan interessant!

zij behandelt een fundamenteel debat dat is : min a3na (wie zijn wij?)

-> Ma kenniw dh imaghrabiyen nigh dh Irifiyen ? (u bent marokkaans of Riffijn)


om dit debat te vermijden, u vlucht de discussie door anathema's.


voordien de annexatie van Arrif door de arabieren in 1956, generlei het Riffijn benoemde zich marokkaans. met de kolonisatie van Arrif, de marokkaanse en europese macht hebben een beleid van acculturatie jegens de Riffijn.

er is een groot Riffijn deel van de bevolking dat de marokkaanse kolonisatie verwerpt en die beledigend vindt dat men ze door dit woord noemt. zeker zijn er onder deze politieke personen mensen die dit standpunt hebben

dus eerbiedigt hun identiteit



verander : om mijn woord te verduidelijken, ziehier een artikel : http://www.nadorcity.com/---------_a4331.html

ziet men een marokkaanse vlag ? ziet men de aanduiding marokkaan ?

niet, want wij zijn niet marokkaans.

Arif is een gebied in het geografische deel van de wereld genaamd Marokko. Je kunt dus zo specifiek gaan als je wilt, tot aan iemands dorp of familie. Heeft het echter meerwaarde in relatie tot Marokkanen in de Tweede Kamer? Nee geen enkele meerwaarde. Marokko (Marokkanen) heeft enkel betrekking op het geografische gebied Marokko. Ik snap ook niet wat je nou kansloos loopt te doen. Alsof een Marokkaan nooit een Riffijn kan zijn of een Awayagher of iemand uit Tamasint. Maarja ik ga er verder ook niet op in aangezien bepaalde mensen te dom zijn om de simpelste zaken te begrijpen. Volgens mij heb ik jou de link al eerder gegeven: www.ipsy.nl

arriset

Arif is een gebied in het geografische deel van de wereld genaamd Tamazgha.... meer in ruime mate Afrika, nog het uitgebreidst de wereld, nog nog uitgebreider het heelal

de Riffijnen zijn een natie, met een cultuur, een geschiedenis…zij worden door de arabieren marokkaanse GEKOLONISEERD.

een Riffijn of een Awayagher of iemand uit Tamasin zijn Amazigh. een marokkaan is Arabisch.


uw beledigingen tonen aan dat u geestelijk in de war wordt gebracht, het is de reden waarvoor u deze website kent, want u moet het gebruiken om zich te verzorgen. ac ih'fad arebi