Oak Island en Tifinagh

Gestart door Amdawkel, 23/05/2010 om 11:50:25

buɛluz

Error 404 - Not found

arriset

tazz, jij is een mythomaan, jij is onbekwaam

jij zult niemand met jouw onzin bedotten

buɛluz

Error 404 - Not found

arriset

ik u geadviseerd om een psychiater te gaan zien, ad-ac ih'fad arebi

buɛluz

Error 404 - Not found

arriset

alsdan neem rendezvous bij de arts

buɛluz

Error 404 - Not found

arriset

ik zie dat jij jouw berichten na de mijne wijzigt, daar is nog een bewijs van uw geniepigheid.

men moet weten dat de richting van het amazigh schrift niet stabiel is, hij misschien verticaal, horizontaal, cirkel of boustrophedon.

bovendien bijvoorbeeld, als hij is verticaal men kan het lezen door met de linkerkant of de rechterkant te beginnen, met de richting van lezing van beneden naar boven of top naar beneden

dus de richting van het schrift geen argument is om te weerleggen als dergelijk of dergelijk schrift, amazigh of niet is

buɛluz

Error 404 - Not found

arriset

het is goed, jij bekent jouwe geniepigheid

jij probeert tegenspreken mensen met bedrieglijke argumenten en onvolledig, alsdan ik verzeker dat uw pretenties vals zijn

om te weten of zij een band met tifinagh hebben, is dat geen een vraagstuk van van geloof, maar een wetenschappelijke vraag gebaseerd op de rationaliteit, deze rationaliteit moet door leerjaar voorafgegaan zijn over het onderwerp, nu jij heeft geen enkele studie dus gemaakt waarom deze arrogantie en deze onzin

bijvoorbeeld gaat jij van het principe uit dat de stele zich horizontaal leest, hoe jij het weet ?

buɛluz

Error 404 - Not found

arriset

ik heb straf voor jouwe familie,

buɛluz

Error 404 - Not found

arriset

het moet hard zijn voor uw familie om dolleman te dragen

buɛluz

Error 404 - Not found