Wat is de mooiste Plaats in Arif

Gestart door kamal, 02/12/2001 om 13:29:53

Loubnatje

CiteerAzul Fellawen,
Temsaman is wat betreft groen(zomer en winter) en vlak wel een van de mooiste streken in de regio van elHucima. Vooral het stuk rondom de baraj N 3abd el krim gattabi. Ik stond er van te kijken hoe groen het kon zijn in de zomer.
Wat stranden betreft heb je in de buurt van Calairis echt mooie stranden. Ook rustig. Thara Yusuf(elhucima)en natuurlijk de stranden van Saidia mogen er ook wezen.
Bosgebieden zijn er ook dus over Arif ken niet stoppen als het gaat om mooie plekken.

Setisir

Juistem, jij begrijpt het.....

Cala Iris is zekers het mooiste strand van héél de rif... Lekker relaxen daaro. En daarna choro halen in Torres.... hihihi

MissyR

ja we zijn er dus over eens, de mooiste plaats in arif is Hoceima!!

Mustafa

ik vind saidaia de mooiste plaats in onze gebied

Ariaz

Onze mooie Rif wordt vervuild door die Arabieren van Daghilya

Tfoe!!!!!

Dora

Citeerja we zijn er dus over eens, de mooiste plaats in arif is Hoceima!!
nee hoor >> ik vond het een tegenvaller >>> ik ga voor zegzel >> tussen berkan en oujda!!

imzourenlady

Citeernee hoor >> ik vond het een tegenvaller >>> ik ga voor zegzel >> tussen berkan en oujda!!

salaam,

tegenvaller??? weet je het zeker??

Samariaan

SAMMAR - waar de zon altijd schijnt

MissyR

Citeernee hoor >> ik vond het een tegenvaller >>> ik ga voor zegzel >> tussen berkan en oujda!!

Houd tn mond gij geheheheh :p, niets slecht over Hoceima he

appie187

beni said is de beste plek van arif
vooral de mooie afgelegen stranden

appie187

Citeerbeni said is de beste plek van arif
vooral de mooie afgelegen stranden

Ait_touzini

CiteerTAFERSITE...ik ben gek op Tafersite...vooral als ik opde berg sta en de hele dorp zie en ik zie zelfs de omgeving...wayaaaaaaaw krijg de kribbels

Gelijk heb je,
je hebt dan een enorm uitzicht over Tafarsite, ben Tieb enz.
De weg van tafarsite eindigt in Imzouan (imzouren).  
Eerst geniet je van de uitzicht over tafarsite, daarna in van Amzooroo, temsamane.  Na Kronna, op de weg naar Imzouan, Zie je de mooiste bergen en landschappen. De mooiste is de uitzicht vanaf de bergen van Temsamane & Ait Touzine . je hebt dan een geweldige panorama over De Ait Waryagar streek en Biya/Lhucima.
* Ik denk dat dit één van de mooiste route is van Arif!

mara

uitzicht over de bergen van rif nabij tizi ousli is nog altijd nr 1!

appie187

aytsaid e tamsamane gar si dinia mara

Dora

CiteerHoud tn mond gij geheheheh :p, niets slecht over Hoceima he
hahaha..ehaya tawayeghetsh ta3fant..ik haaaaaaat al hoceima ;)...te veel mucho macho acting van de broeders..daarnaast is alleen de strand een plek waar je het een dag kunt volhouden..dat pleintje daaro is verschrikkelijk..nope ik houd het op zegzel > of ifran..o wa8 ifran is natuurlijk niet in arif..hahahaha..foutjuhhh

bouaouiouach

Azul marra Imazighen
 Qua uitzicht, is wel Arras n'sidi Chaib Boumeftah
 (Temsaman), ben daar ooit gewest als bouwvaker in 85. als je eenmaal daar bent, en je kijkt naar Ait Waryaghel vanaf de kust tot diep in de bergen, vooral als het helder weer is, dan geniet je van een panoramiek beeld van Ait Waryaghel. Ik wil nog een keer daar gaan, maar deze keer niet als bouwvaker maar als fotograaf, wel extra filmpjes en batterijen meenemen.
    Tanemirt   mohammed