Hoofdmenu

In slaap vallen bij een film

Gestart door Botermes, 15/04/2010 om 16:53:27

Botermes

Ik heb hier last van, de laaste tijd. Het gaat om goede films, hoor, daar niet van. Daarom is dit een onverkaarbaar fenomeen voor mij. Vroeger was ik helemaal niet zo.
Hoe zou dit toch komen, denk ik dan.
Wie heeft hier ook last van ?

Hadou

#1
Citaat van: Bouthghmas_Gaucho op 15/04/2010 om 16:53:27
Ik heb hier last van, de laaste tijd. Het gaat om goede films, hoor, daar niet van. Daarom is dit een onverkaarbaar fenomeen voor mij. Vroeger was ik helemaal niet zo.
Hoe zou dit toch komen, denk ik dan.
Wie heeft hier ook last van ?
Zoek professionele hulp   , ga langs de huisarts. Je bent toch wel zorg-verzekerd?

Botermes

#2
Citaat van: Hadou op 15/04/2010 om 17:32:48
Zoek professionele hulp   , ga langs de huisarts. Je bent toch wel zorg-verzekerd?
Jij wel dan ? Jij gelooft toch dat de wereld binnenkort vergaat, dus verzekering of geen verzekering  kan Hadou toch niks meer uitmaken.
Hey maar over films gesproken trouwens, ik denk namelijk dat jij geknipt bent voor een rol als de Noordafrikaanse Norman Bates, ken je die ? Kijk alvast in de spiegel. Moroccan Psycho of Psycho Tafersit of iets dergelijks zal zoiets moeten heten, dan.

Hadou




Jij hebt zeker ook geen baan? Zorg dat je verzekerd bent, Allasian. Jij weet maar nooit wat je te verwachten staat.

Hadou

Citaat van: Bouthghmas op 15/04/2010 om 16:53:27
Ik heb hier last van, de laaste tijd. Het gaat om goede films, hoor, daar niet van. Daarom is dit een onverkaarbaar fenomeen voor mij. Vroeger was ik helemaal niet zo.
Hoe zou dit toch komen, denk ik dan.
Wie heeft hier ook last van ?
Heb je niet een te lage bloeddruk?

Lezer

#5
Slaapkrediet? Meer inspanning? Armer bloed (minder ijzer)? meer depressie? Minder zorgen? Want als je zorgen hebt, dan slaap niet zo snel, tenzij je er depressief van wordt, dan is het beter om te slapen.

Botermes

Citaat van: Lezer op 17/04/2010 om 15:20:18
Slaapkrediet? Meer inspanning? Armer bloed (minder ijzer)? meer depressie? Minder zorgen? Want als je zorgen hebt, dan slaap niet zo snel, tenzij je er depressief van wordt, dan is het beter om te slapen.
Ik heb geen medische analyse nodig, anders was ik wel naar de huisarts geweest.
Zo ernstig is het niet. Ik vind het alleen opmerkelijk en dat dit mischien een soort sign of the times is. Ken je sign of the times van Prince ?
Ik weet niet of jij zulke dingen meegekregen hebt in je opvoeding aangezien je niet bent opgegroeid in NL, maar dat maakt niet uit. Ik kan het ook anders uitleggen. Zeg maar dat dit verschijnsel tekenend is voor deze tijd. Dat is dus waar ik naar gis.

Lezer

Als je lichaam overbelast is, dan wordt het zwak en dat resulteert in slapen en slapheid. Maar het kan ook zijn dat je het gewoon gezellig vindt om te slapen. Ik zeg niet dat het ernstig is, tenzij je het zelf ondervindt.

Botermes

Ik ben er al uit. Het komt gewoon door de lighouding. Zodra je gaat liggen stel je je lichaam al eigenlijk in op slaapmode. Zo simpel is het.

TheCFO

Je wordt gewoon oud, sjef, thats all.

Ik geloof best dat je kijkhouding er ook mee te maken heeft, en ook de kwaliteit van de film, maar volgens mij is de kern leeftijd.

Ik val al een jaar of wat standaard in slaap bij bijna alle tv-programmas. (kijk dan ook nog nauwelijks TV)

Botermes

Citaat van: TheCFO op 21/04/2010 om 20:27:46
Je wordt gewoon oud, sjef, thats all.

Ik geloof best dat je kijkhouding er ook mee te maken heeft, en ook de kwaliteit van de film, maar volgens mij is de kern leeftijd.

Ik val al een jaar of wat standaard in slaap bij bijna alle tv-programmas. (kijk dan ook nog nauwelijks TV)
Hey ..hey ..hey ik wordt pas dit najaar 32. Op die leeftijd liep Carl Lewis pas zijn snelste tijd, wist je dat ?
Ik was maar een kindje in de jaren 80, hoor, geen tiener. Alleen de muziek van die tijd is mij heel goed bijgebleven omdat mijn oudere broers en zussen daar naar luisterden, later heb ik die weer herondekt. Mijn vader luisterde naar abba, in zijn auto weleens, zon mercedes 240, dacht ik, die tijd.
Hey maar trouwens , ze zeggen toch dat oudere mensen minder slaap nodig hebben dus is dat in strijd met wat jij zegt.