Isoussien Agadir

Gestart door Tasoussiet, 01/08/2002 om 12:33:02

Tasoussiet

Hallo beste Irifien,

Ik gebruik jullie site om in contact te komen met andere Isoussien d'origine. Maar aangezien wij allemaal Imazighen zijn maakt het het toch niet zoveel uit. Ik zou wel graag een soortgelijke site willen opzetten voor Isoussien. Ze zijn er wel, ze wonen meestal in het zuiden van Nederland. Wat is het toch met ons dat we steeds het zuiden opzoeken?
Bij deze, Isoussien reageer, deze site is van ons allemaal!!!!!!!!!!

Slaam d rohaad s'derngh.
Tasoussiet

iman (Gast)

Inderdaad de meeste Isoussien wonen in het Zuiden
scheinbaar zit het zuiden hen in het bloed wie weet.Geintje hier in Rotterdam wonen heel wat Isoussien. Allen waarom er zo weinig door Isoussien wordt gereageerd op deze site weet ik niet, overigens heb ik al meerdere keren aan een sous vriendin gezegt dat ze eens deze site moet opzoeken.Maar ja na jouw oproep zullen er misschien in de toekomst meer Isoussien reageren

Heel veel succes !

hoceima/nador

azul
wallah ik ben trots op onze imazighen broeders en zusters swasa/irifijen die voor onze rechten opkomen wij irifijen en swasa zijn broeders wij zijn imazighen  wij zijn 1!! nooit zal het de vervloekte(arabier) lukken om een wig tussen bijde te creeren
fous thekh fous

Falku

Tasoussiet, Azul,

Welkom op deze site!
Hoop inderdaad dat meer Isoussien deze site zullen ontdekken, dat is alleen maar een verrijking.

Er zijn een paar discussies die over Isoussien gaan, die kun je eens bekijken. Hopelijk leren we op deze manier meer over elkaar:

http://rif.couscous.nl/forum/awar.pl?board=Taal&action=display&num=285

http://rif.couscous.nl/forum/awar.pl?board=Taal&action=display&num=232

http://rif.couscous.nl/forum/awar.pl?board=Geschiedenis&action=display&num=204

Ouarzazate

hoi allemaal
  mag ik mij zelf even voorstellen  .
  mij naam is .......  en ik kom uit ouarzazate
  en ik wil graag weten wat isoussien in het dagelijks leven doen..?
  mag dat.....?
 okeee
  beslama

irnas

Azul,
Webmaster heeft verteld dat er binnen komt een Forum komt voor Swassa.
Ik ben  niet met hem eens, en ik hoop dat hij dat niet gaat doen.

Waarom een speciaal Forum voor Swassa?
Swassa zijn ook Imazighen net als wij.
Swassa die in Nederland Wonen, kunnen ook gebruik maken van deze Forum.
En swassa die in Amerika wonen, kunnen gebruik maken van de Engles versie zoals Iriffian die in amerikka wonen.

Tasoussiet

Beste Irnas,

Volgens mij begrijp je de Webmaster verkeerd,het gaat niet over een forum, maar een sectie waarover je meer te weten zal komen over de Imazighen in het zuiden. Er is namelijk een groot verschil tussen de Sousse, Atlas en Ouerzazate, die Irifien niet weten en de hele meute maar "swassa" noemen.Ik vind dat je open moet staan voor andere Imazighen, en niet gaan hopen dat de sectie er niet komt, want die er komt er Inshallah wel.

Gegroet,

Tasoussiet.

Irnas

Tassousiet,
"Ik vind dat je open moet staan voor andere Imazighen, en niet gaan hopen dat de sectie er niet komt"
Omdat ik open ben wil ik niet dat mijn broeders anders behandeld worden.
We zijn allemaal Imazighen, dus ik wil dat we een Forum hebben. In deze Forun kan ik ook meer weten over Mijn broeder Swassa.

ouarzazate

hoi allemaal
alles goed......?
nou tasoussit
waar woon jij dan ..? als ik vragen mag...?
ben jij echt tasoussit.. van agadir..........?
   groetjes ...................
                             Ouarzazate

Tasoussiet

Hai, Ouerzazate,

Inderdaad, ik ben een echte Tasoussit uit Agadir, omgeving van Bouargane/Inezgane.Ik ben in Amsterdam geboren en woon nog steeds  in Amsterdam. Die kom je hier weinig tegen hè? Vanwaar deze interesse?

Aki haun rbi, a gmoa

Tasoussiet.

Techsmit

Hallo allemaal hoe gaat het met jullie??? Ik kom ook uitv Ouarzazate en ben ook een pure taselhit!!! ik kom uit het midden van Nederland en daar heb je heel weinig iselhin jammer genoeg!!  Tot ziens landgenoten :D8)

TECHSMIT

A TASLIT MEMENKA O RADALEG RA TEFLECH AITMA DE BABA FELG AISTMA AAAAAAAA!!!!!! KENT IEMAN TOEVALLIG DIT LIEDJE HIJ IS VAN BNET OUDADEN
tOT ZIENS :D:D;););)

temezigt

hallo allemaal ik kom uit alhoceima en ben vorig jaar met een vriendin van mij naar ouarazazate geweest en het was echt geweldig. Ik hoop dat ik dat nog een keer kan over doen.
Mijn complimenten voor ouarazazate .
ik kan de taal niet eens maar de mensen gaven me veel tijd voor uitleg enzo.
he techsmit ik hoop gauw nog een keer met je mee te gaan naar ouarazazate.
Dag allemaal

:D:D:D:D

rebel

hallo
mensen loop niet te hard van stapel wat ouarzazate betreft het huisveste ooit het grootste geheime concentratie kamp gemaakt voor de gene die zeiden wij zijn imazighen en is door amnestie international bekroond tot het ergste concentratie kamp op aarde

Tasoussiet

Hai Rebel,

Probeer niet iedereen af te kraken, dus svp hou het hier vriendelijk. Chleuh zijn namelijk niet zo haatdragend en gefrustreerd als Irifien. Ik persoonlijk heb echt genoeg van jullie gezeik en zelfs mijn man (een Arifi uit Nador) vindt jullie een stelletje koters die de naam RIF echt door het slijk halen.Jongen, je doet je naam eer aan.Mazzel,"rebeltje

"Tasoussiet.