Hoofdmenu

Boos

Gestart door Maroccaan, 15/03/2010 om 13:13:44

Maroccaan

Citaat van: 3ich op 15/03/2010 om 20:53:53
Slimme opmerking van jou.... Dat is eerlijk gezegd wat er ook in mij op kwam. Als men een dikke carriere heeft gemaakt zal die vast niet boos worden van zulke blabla praatjes. Maar zou die er boven staan...
Dus trek je er niks van aan. Het is helemaal niet zo erg hier, al helemaal niet voor de Marokkanen. Deze media willen je gewoon bespelen en gek maken. Ma k geef fuck om dit!
Maar zou die er boven staan...

Hier erger ik me dus ook aan.
Waarom zou ik eigenlijk?
Laat ze toch de Marokkanen uitkotsen, beledigen discrimineren, beschuldigen en noem maar op.

Citaat van: 3ich op 15/03/2010 om 20:58:11
Als je een jointje rookt dan ben je er zo weer boven op! (letterlijk als figuurlijk)

Typisch Marokkaanse oplossing of niet? Blow je rot zou ik zeggen

3ich

Citaat van: Maroccaan op 15/03/2010 om 21:05:09
Hier erger ik me dus ook aan.
Waarom zou ik eigenlijk?
Laat ze toch de Marokkanen uitkotsen, beledigen discrimineren, beschuldigen en noem maar op.

Typisch Marokkaanse oplossing of niet? Blow je rot zou ik zeggen
Denk je wel aan je bloeddruk jongeman. Teveel spanning en stress en ergenis is nie goed hé.

K blow me niet rot, zo nu en dan, hier en daar, rook k een joint. Izjen rqes n ateey na3-na3 d izjen zuen op zijn tijd is niet verkeerd voor mij.

Maroccaan

Ik voel me prima

Maar nu ik zo naar je pic kijk ... jij lijkt me wel iemand die graag en bejaarde vrouwtje omver gooit voor een jointje

Señor Canardo

Citaat van: Maroccaan op 15/03/2010 om 21:27:09
Maar nu ik zo naar je pic kijk ... jij lijkt me wel iemand die graag en bejaarde vrouwtje omver gooit voor een jointje

Over Marokkaanse hokjesgeest gesproken....

3ich

Citaat van: Maroccaan op 15/03/2010 om 21:27:09
Ik voel me prima

Dit is zo typisch hé. Iemand oordelen die je niet eens kent. K heb geen strafblad gozer, en heb nooit een oma of een autoradio gestolen.

Mister1979

De cijfers kloppen niet...

Mensen die verdacht worden van belastingfraude, faillesementsfraude, oplichting etc worden met deze cijfers niet meegerekend. En de daders zijn voornamelijk autochtonen.
De politie kijkt alleen naar diefstal, geweldmisdrijven etc en daar zijn voornamelijk allochtonen bij betrokken..

Oplichting van mensen en bedrijven daar wordt in Nederland de meeste geld aan verdient. Faillesementsfraude kost de staat paar miljard per jaar en je hoeft alleen maar naar Tros Opgelicht te kijken om te zien dat mensen voor tienduizenden euro's worden genaaid.

Als de politie deze verdachten mee zou reken zou je hele andere cijfers krijgen.

Mister1979

Marokkanen en Turken zijn altijd gehaat geweest in Nederland. Dat heeft echt niks te maken met die Marokkaanse rotjochies die rotzooi trappen.

In 1972 had Nederland haar eerste rassenrellen. Een paar gastarbeiders die helemaal niks deden weren bijna gelynct door de massa in Rotterdam in de Afrikaanderwijk.  Ze probeerden hun pension in brand te steken en riepen racistische leuzen die men nog steeds roept. Dagen lang was het onrustig en het is een geluk dat er geen doden waren gevallen.

Dat laat gewoon zien dat zelf de gastarbeiders die niks deden al gehaat werden.

Een foto uit 1972
http://travel.webshots.com/photo/2260915820053404919YZYALl

Lezer

Citaat van: Mister1979 op 16/03/2010 om 09:07:13
Marokkanen en Turken zijn altijd gehaat geweest in Nederland. Dat heeft echt niks te maken met die Marokkaanse rotjochies die rotzooi trappen.

Ja, we doet niet zo prima en dat is normaal. En ook al doet het men prima zal hij gehaat worden, maar dan wel vanuit andere punten: godsdienst, kleur, taal, gewoontes. De joden die gehaat worden/werden, worden niet gehaat van hun criminele gedrag maar gewoon omdat ze joods zijn, hun succes wordt (ook door ons) als bewijs van hun duivelse slinksheid. Haten van de andere is normaal, andere lief hebben is een uitzondering.

Maroccaan

Citaat van: 3ich op 15/03/2010 om 21:34:57
Dit is zo typisch hé. Iemand oordelen die je niet eens kent.
Ey Broer, ik neem mijn woorden terug en bied hierbij mijn oprechte excuses voor mijn foute opmerking

3ich

Citaat van: Maroccaan op 16/03/2010 om 20:02:30
Ey Broer, ik neem mijn woorden terug en bied hierbij mijn oprechte excuses voor mijn foute opmerking
Door dat soort opmerkingen heeft niemand zijn foto als afbeelding.... Ma excuses aanvaard!

miss.F.

kan me wel voorstellen dat je je zo nu en dan opwindt over de (foute) berichtgeving over voornamelijk marokkanen. Ik zelf lees steeds minder van die onzin en kijk ook niet vaak meer naar journaals. En dat scheelt een hoop opwinding kan ik je zeggen. Ik vind dat ik er boven moet staan en niet mee gaan in die negatieve stroom. Helaas heeft kortzichtigheid tegenwoordig de bovenhand

Hadou

http://www.nrc.nl/binnenland/article1994449.ece/Imago_Gouda_met_een_klap_teniet
Gouda worstelt met haar imago. Goudse kaas  en andere merken waar Gouda bekend van was, is overstormd door negatieve aandacht in de media.

mouslati

Citaat van: Sa3ieD op 15/03/2010 om 14:54:00
Boos worden is gewoon verspilde energie. De publieke opinie, voor zover je kunt spreken van 1 publieke opinie, is veelal een uitlaatklep voor mensen. Sowieso moet je weinig aandacht schenken aan mensen die met het vingertje wijzen. Heeft iemand problemen dan zijn deze persoonlijk en moet deze persoon deze zelf op zien te lossen. Juist door af te wenden van het individu en alles en iedereen op 1 hoop te gooien en dan met name als het gaat om het afwentelen van de persoonlijke verantwoordelijkheid naar een complete groep worden problemen opgeblazen en blijven oplossingen achterwege. Zet die boosheid eerder om in positieve actie door bijv. een jongere te begeleiden op school. Niet omdat men dat van je vraagt maar puur omdat persoonlijke hulp nog altijd vele malen sterker is dan collectieve schuld.

Ik vind dat laatste een heel goed advies. Vlgns mij zijn dat nou dingen die echt wat uitmaken ipv al die grootschalige projecten waar het geld overal blijft hangen behalve bij degene waar het eigenlijk voor was. Ik mis in onze gemeenschap mensen die echt iets voor iemand willen betekenen. Op alle gebieden niet alleen voor onderwijs, maar bijvoorbeeld ook voor zorg e.d. Als we allemaal iets doen dan wordt de wereld echt een beetje liever ;-)