Hoofdmenu

Boos

Gestart door Maroccaan, 15/03/2010 om 13:13:44

Maroccaan

Sa3ieD

Boos worden is gewoon verspilde energie. De publieke opinie, voor zover je kunt spreken van 1 publieke opinie, is veelal een uitlaatklep voor mensen. Sowieso moet je weinig aandacht schenken aan mensen die met het vingertje wijzen. Heeft iemand problemen dan zijn deze persoonlijk en moet deze persoon deze zelf op zien te lossen. Juist door af te wenden van het individu en alles en iedereen op 1 hoop te gooien en dan met name als het gaat om het afwentelen van de persoonlijke verantwoordelijkheid naar een complete groep worden problemen opgeblazen en blijven oplossingen achterwege. Zet die boosheid eerder om in positieve actie door bijv. een jongere te begeleiden op school. Niet omdat men dat van je vraagt maar puur omdat persoonlijke hulp nog altijd vele malen sterker is dan collectieve schuld.

Exposer

Van me mag je op iedereen boos worden.
Je mag boos worden op jezelf omdat je in een land wil leven die je ongewenst heeft verklaart.
Je mag boos worden op hollanders die je liever kwijt willen dan rijk.
Je mag boos worden op joden die je als een kut marokkaan noemen.
je mag boos worden op Marokko die haar bevolking tot moderne zigeuners maakt.
je mag boos worden op elke Marokkaan die namens je als marokkaan praat om zichzelf rijk te maken.
je mag boos.....enz
Er zijn genoeg keuze mogelijkheden.   
Maar door alleen boos te worden op anderen kom je geen stap verder. Ook door andere marokkaantje te helpen kom je ook geen stap verder. Kortom, Innoegh Rboqui qui Tajja.

Sa3ieD

Citaat van: Exposer op 15/03/2010 om 15:38:58
Ook door andere marokkaantje te helpen kom je ook geen stap verder. Kortom, Innoegh Rboqui qui Tajja.

Waarom niet?

matou

boos zijn kost a lot of energie en is uiteindelijk dus schadelijk voor jezelf maar ik snap 'm wel

Hadou

Citaat van: Maroccaan op 15/03/2010 om 13:13:44
Alleen weet ik niet op wie
Op de Marokkaan of op Hollander.
Meestal misbruikt de leiding van een  meerderheid de naam van een minderheid om de echte problemen en te korten te ontwijken of te verbergen.

Als je niet tegen kan, kun je beter het nieuws selectief lezen. Niet alles is waarheid. En niet alle nieuws is interessant.
Het is allemaal waarschijnlijk dit, waarschijnlijk dat

Mister1979

Het interesseert me geen reet wat de media schrijft over Marokkanen. Ik ben er immuum voor geworden.
In het onderzoek van de politie was te lezen dat Marokkanen maar 8% van alle criminelen in Nederland vormen, maar daar hebben ze het niet over. Ze halen eruit wat ze willen zien.

Over Surinamers en Antillianen die crimineler zijn dan Marokkanen hoor je ze niet...

Mister1979

Ze halen alleen de negatieve dingen eruit. Dat Marokkanen maar 8% van alle criminelen in Nederland vormen daar wordt overgezwegen. In Adam is maar 15% van de criminelen Marokkanen..

CiteerMarokkaanse criminelen in kaart gebracht

Het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) heeft een ranglijst opgesteld waar de problemen met criminele Marokkaanse Nederlanders het grootst zijn. Hiermee wordt bepaald hoeveel geld gemeenten krijgen om overlast aan te pakken.
Amsterdam heeft de meeste Marokkaanse verdachten: 2497 op een totaal van 14.844 aangehouden criminelen. Dat is zo'n vijftien procent van alle verdachten in de stad.

Gouda bezet de tweede plaats en Utrecht de derde. Culemborg komt als veertiende gemeente voor op de lijst.
De dienst heeft alle 181 gemeenten met meer dan vijf Marokkaanse criminelen in kaart gebracht. Marokkaanse daders vormen 8,1 procent van alle 177.487 criminelen.

De lijst is gebaseerd op cijfers uit 2007 en is begin 2009 opgesteld, maar nu pas openbaar gemaakt.

Recidive
Als ook de recidive, waarbij criminelen vaker in de fout gaan, wordt meegerekend, heeft Gouda het grootste probleem met Marokkanen. De 332 geregistreerde misdadigers plegen gemiddeld 1,4 delicten per jaar.
Op deze lijst is Utrecht tweede; Den Haag staat op drie. Culemborg stijgt hier naar de tiende plaats.

Eén op drie
Op basis van de cijfers van het KLPD is ook op te maken hoeveel procent van alle criminelen in een bepaalde gemeente van Marokkaanse afkomst is. Wederom spant Gouda de kroon met 31 procent: bijna één op elke drie arrestanten is Marokaans.

Utrecht is tweede met 23,7 procent en Culemborg derde met 22,6 procent.

Bron:http://nos.nl/artikel/143642-marokka...-gebracht.html

Lezer

Boos is een teken van ontevredenheid. Het is misschien dat je zelf weinig bereikt hebt in dit leven, net als ik, waardoor je boos bent.

3ich

Af en toe krijg k zo een dwaze idee om een product op de Nederlandse markt te brengen dat Marokkaan heet. Maak niet uit wat, kleding, voedsel, TV, Tijdschrift, etc, etc, etc, wedden dat het een gat in de markt zou zijn!

Wij Marokkanen zijn een handelsproduct geworden.

Zoals die Naffer zegt: Je kan zeggen wat je wilt. Maar, Marokkanen zijn in, in het nieuws, in je huis, en zelfs in je vriendin!!!

Maroccaan

Ik snap ook wel dat de cijfers niet kloppen en dat er een hetze gaande is tegen Marokkanen.
Korpschef van Gouda is verbaasd over de cijfers, wat wil zeggen dat hij niet erachter staat en dus met de cijfers is gegoocheld.

Maar waar ik mij vooral aan stoor is het gedrag van een aantal mensen. Mensen die een te materialistische denken hebben en geen oog hebben voor de gemeenschap en zelfs de gemeenschap belachelijk maken…>>>> de vele organisaties, verenigingen en stichtingen die zeggen voor de Marokkanen op te komen en eigenlijk alleen bezig zijn met zelfverrijking.  

De jeugd die totaal niet wil luisteren en tot laat in de avond buiten hangt.
Ouders die alleen opvoeden met verwennerij en materialisme als een tweede godsdienst maken.
Broers en Zussen die hun broertjes niet de begeleiding geven die ze nodig hebben.

te veel om op te noemen

3ich

Citaat van: Maroccaan op 15/03/2010 om 20:39:18

te veel om op te noemen

Wat is de "echte" reden dat je eigenlijk boos bent?

Maroccaan

Boos was eigenlijk ook niet het goede woord. Maar ik erger me wel aan al die negatieve berichtgevingen.

3ich

Citaat van: Lezer op 15/03/2010 om 19:57:03
Boos is een teken van ontevredenheid. Het is misschien dat je zelf weinig bereikt hebt in dit leven, net als ik, waardoor je boos bent.

Slimme opmerking van jou.... Dat is eerlijk gezegd wat er ook in mij op kwam. Als men een dikke carriere heeft gemaakt zal die vast niet boos worden van zulke blabla praatjes. Maar zou die er boven staan...
Dus trek je er niks van aan. Het is helemaal niet zo erg hier, al helemaal niet voor de Marokkanen. Deze media willen je gewoon bespelen en gek maken. Ma k geef fuck om dit!
Maar zou die er boven staan...

3ich

Citaat van: Maroccaan op 15/03/2010 om 20:52:22
Boos was eigenlijk ook niet het goede woord. Maar ik erger me wel aan al die negatieve berichtgevingen.

Als je een jointje rookt dan ben je er zo weer boven op! (letterlijk als figuurlijk)