Het doek is gevallen voor Wouter Bos! Live

Gestart door 3ich, 12/03/2010 om 11:08:18

3ich

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/livestream/insb.xml

Wat is er toch aan de hand daar in het 2e kamer?

Gisteren Eurlings en nu Bos. Na de verkiezingen Agnes Kant (beiden zeggen op te stappen voor hun gezin)

Waarschijnlijk word Cohen op zijn plek gezet...

Stemmen worden herteld in Rotterdam? Er word plaats gemaakt voor de PVV! Er gebeurt veel in politiek NL

3ich

Citaat van: 3ich op 12/03/2010 om 11:08:18
Waarschijnlijk word Cohen op zijn plek gezet...



Het plaatje is al compleet. Er was een debat over waarom de PvdA de PVV uitsluitte en nu hebben ze er een oplossing voor gevonden. Waarschijnlijk zien ze het al aankomen wie de verkiezingen gaat winnen in Juni. Waarom werd er hier geadviseerd dat men niet op de PvdA moest stemmen? Terwijl nu wel blijkt dat Bos voet bij stuk hield. Er gebeurt veel achter de schermen! Dat is iets waar k zeer zeker van ben....




3ich

Burgemeester van Amsterdam Job Cohen heeft zich kandidaat gesteld als opvolger. Hij geeft later op de dag een persconferentie. "Cohen lijkt me bij uitstek de premier om dit land te kunnen leiden", zei Bos.

http://www.nu.nl/politiek/2203679/wouter-bos-verlaat-politiek.html

miss.F.

En Cohen wil Marcouch mee naar DH nemen. Wat vinden jullie daarvan?

Zelf dacht ik er voor een seconde aan om bij de landelijke verkiezingen toch maar strategisch op de PvdA te stemmen maar doe het toch maar niet, zeker niet als die nestpisser ook naar DH gaat.

Chatt zie arif

#4
[

miss.F.

maar jou zie ik totaal niet als een slijmerd hoor, dus je eer is bij deze gered. Blijkbaar zijn we over bepaalde onderwerpen eensgezind en dat is alleen maar mooi, dat zorgt voor n beetje meer harmonie, vind je niet?

Chatt zie arif

Citaat van: miss.F. op 17/03/2010 om 14:50:42
maar jou zie ik totaal niet als een slijmerd hoor, dus je eer is bij deze gered. Blijkbaar zijn we over bepaalde onderwerpen eensgezind en dat is alleen maar mooi, dat zorgt voor n beetje meer harmonie, vind je niet?

RIGHT ON, soulmate!

MBTiza

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 17/03/2010 om 14:37:59

Nu weer,toen ik een paar dagen terug las dat Cohen die Marcouch 'mee wou nemen' dacht ik meteen: I'll be damned! We krijgen weer een zwabber van een Marokkaan in de tweede kamer,een LTS'er nog wel!
Groet.

Hehe...niet zo denigrerend over LTS'ers man...Aboutaleb is ook ooit op de LTS begonnen. Trouwens vakken als houtbewerken etc. kunnen van pas komen in de 2de Kamer :-)

Chatt zie arif

#8
[