Voorspellingen gemeenteraadsverkiezingen

Gestart door Sa3ieD, 03/03/2010 om 19:57:30

Hadou

Citaat van: Mister1979 op 06/03/2010 om 17:31:50

Als Wilders premier wordt zullen misschien veel Nederlandse bedrijven geboycot worden en dat betekent dat de Nederlandse belastingstaat minder belasting zal binnenkrijgen. Dat zal direct effect hebben op de Nederlandse economie..
Nee. Dat zal niet gebeuren. Multinationals zullen Wilders gedachtegoed verwerpen en toch democratie verdedigen.
Verder maken de mutinationals zaken met dictatorale regimes. En waar win win situatie is voor die regimes, zal de winning van olie en exporteren van goederen altijd doorgaan.
Shell betaalt niet veel belasting aan de staat . Daar was nog een documentaire over gemaakt door VPRO tegenlicht.

Azjdhiedh

Citaat van: Hadou op 06/03/2010 om 17:59:15
Nee. Dat zal niet gebeuren. Multinationals zullen Wilders gedachtegoed verwerpen en toch democratie verdedigen.
Verder maken de mutinationals zaken met dictatorale regimes. En waar win win situatie is voor die regimes, zal de winning van olie en exporteren van goederen altijd doorgaan.
Shell betaalt niet veel belasting aan de staat . Daar was nog een documentaire over gemaakt door VPRO tegenlicht.

Multinationals en eigenlijk alle bedrijven, geven alleen om de democratie als het ze iets oplevert. In dit mogelijke geval, zou het betekenen dat de democratie ze de kop gaat kosten.

Dictatoriale regimes, gunnen het volk zo nu en dan een moment om stoom af te blazen, en Wilders als premier, zou een perfecte situatie zijn voor die regimes om hun positie te versterken.

Hadou

Citaat van: Azjdhiedh op 06/03/2010 om 18:05:20
en Wilders als premier, zou een perfecte situatie zijn voor die regimes om hun positie te versterken.
Wil je dit uitleggen?

Azjdhiedh

Stel je voor: Ik ben President Mubarak van Egypte. Ik ben al zoveel jaar aan de macht, en afgezien van mijzelf, mijn famillie en sommige vrienden, is er niemand beter op geworden. Er is een sterke "islamitische" oppositie die ik onderdruk en waar ik bang voor ben. De rest van het volk is ook niet echt dol op mij. Er wordt figuurlijk aan mijn stoelpoot gezaagd.

En dan verschijnt Wilders met zn circusact. Mubarak kan het eigenlijk helemaal niks schelen, maar het volk is laaiend. En als onderdeel van mijn eigen act, kom ik op de tv een toespraak houden, ik doe zo verontwaardigd mogelijk, trek misschien de ambassadeur terug voor een paar dagen, en laat het volk massaal demonstreren tegen wilders.

Het volk is een hoop frustratie minder, en Ik, Mubarak ben weer een stuk veiliger.

Señor Canardo

Citaat van: Azjdhiedh op 06/03/2010 om 18:19:14
Stel je voor: Ik ben President Mubarak van Egypte. Ik ben al zoveel jaar aan de macht, en afgezien van mijzelf, mijn famillie en sommige vrienden, is er niemand beter op geworden. Er is een sterke "islamitische" oppositie die ik onderdruk en waar ik bang voor ben. De rest van het volk is ook niet echt dol op mij. Er wordt figuurlijk aan mijn stoelpoot gezaagd.

En dan verschijnt Wilders met zn circusact. Mubarak kan het eigenlijk helemaal niks schelen, maar het volk is laaiend. En als onderdeel van mijn eigen act, kom ik op de tv een toespraak houden, ik doe zo verontwaardigd mogelijk, trek misschien de ambassadeur terug voor een paar dagen, en laat het volk massaal demonstreren tegen wilders.

Het volk is een hoop frustratie minder, en Ik, Mubarak ben weer een stuk veiliger.

Een soort van ventielfunctie...

Amando

Mubarak? Dat is de beste vriend van israel en dus wilders. Hahaha.
De enige die schijt heeft aan dollars is Iran.

Señor Canardo

Het is jammer dat die Mubarak niet door dezelfde doktoren behandeld kon worden als koning Mohammed 5 tijdens zijn neusoperatie in 1961....>




Egypt president surgery successful

Hosni Mubarak, Egypt's president, has successfully undergone a gall bladder operation in Germany. Annette Tuffs, a spokeswoman for the Heidelberg University Hospital, where Mubrark was being treated said that the operation "went well". Ahead of the operation, Mubarak issued a decree temporarily handing power to Ahmed Nazif, Egypt's prime minister, until he was ready to resume his responsibilities... Lees verder...

Chatt zie arif

#67
Citaat van: Mister1979 op 06/03/2010 om 17:31:50
Ik hoop echt dat Wilders premier wordt. Zijn aanhang die een hekel heeft aan moslims denkt dat Nederland niemand nodig heeft. Ze weten nog niet dat 50% van het BNP van Nederland verdiend wordt in het buitenland.
Nederland bijv verdiend miljarden per jaar aan moslimlanden. ING, Shell, Akzo Nobel, Unilever etc doen goede zaken in moslimlanden. Ook Nederlanders bouwbedrijven bouwen veel projecten in moslimlanden.


Als Wilders premier wordt zullen misschien veel Nederlandse bedrijven geboycot worden en dat betekent dat de Nederlandse belastingstaat minder belasting zal binnenkrijgen. Dat zal direct effect hebben op de Nederlandse economie..

Nederlanders worden pas wakkergeschud als ze het in hun portemonnee voelen en dan zullen ze zich keren tegen Wilders.



Weet je wanneer Wilders en z'n kiezers echt wakker worden geschud? Ik heb tot nu toe nog geen enkel artikel kunnen lezen over een heel simpel gegeven.De gemiddelde PVV-aanhanger gelooft heilig dat mocht Wilders aan de macht komen hij iedere Marokkaan (en Turk) terug naar z'n 'eigen land' zal deporteren.

Wat ze tot op heden niet beseffen, is dat Marokko nooit zal toestemmen een in Nederland geboren Marokkaan (gedwongen) op te nemen. Kortom:geen deportatie mogelijk!

Hadou

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 06/03/2010 om 23:52:17
Wat ze tot op heden niet beseffen, is dat Marokko nooit zal toestemmen een in Nederland geboren Marokkaan (gedwongen) op te nemen. Kortom:geen deportatie mogelijk!
EU zal het ook niet toestaan.

Mister1979

Citaat van: Azjdhiedh op 06/03/2010 om 18:19:14
Stel je voor: Ik ben President Mubarak van Egypte. Ik ben al zoveel jaar aan de macht, en afgezien van mijzelf, mijn famillie en sommige vrienden, is er niemand beter op geworden. Er is een sterke "islamitische" oppositie die ik onderdruk en waar ik bang voor ben. De rest van het volk is ook niet echt dol op mij. Er wordt figuurlijk aan mijn stoelpoot gezaagd.

En dan verschijnt Wilders met zn circusact. Mubarak kan het eigenlijk helemaal niks schelen, maar het volk is laaiend. En als onderdeel van mijn eigen act, kom ik op de tv een toespraak houden, ik doe zo verontwaardigd mogelijk, trek misschien de ambassadeur terug voor een paar dagen, en laat het volk massaal demonstreren tegen wilders.

Het volk is een hoop frustratie minder, en Ik, Mubarak ben weer een stuk veiliger.


Daar heb je gelijk in. Mubarak bijv gebruikte ook de voetbaloorlog tussen Algerije en Egypte om zijn zoon klaar te stomen voor het presidentschap.
Sinds de voetbaloorlog is zijn zoon die voorheen werd uitgekotst nu heel populair in Egypte bij het volk..


Over paar jaar komen er verkiezingen in Egypte en Mohammed El-Baradei wil zich kandidaat stellen en het zou me niks verbazen als Mubarak Wilders zal gebruiken om dit tegen te houden.

Mister1979

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 06/03/2010 om 23:52:17

Weet je wanneer Wilders en z'n kiezers echt wakker worden geschud? Ik heb tot nu toe nog geen enkel artikel kunnen lezen over een heel simpel gegeven.De gemiddelde PVV-aanhanger gelooft heilig dat mocht Wilders aan de macht komen hij iedere Marokkaan (en Turk) terug naar z'n 'eigen land' zal deporteren.

Wat ze tot op heden niet beseffen, is dat Marokko nooit zal toestemmen een in Nederland geboren Marokkaan (gedwongen) op te nemen. Kortom:geen deportatie mogelijk!

Ik weet het niet. De Marokkanen hebben wel een Marokkaanse paspoort.
Nederland zet wel criminele Marokkanen uit met een verblijfsvergunning en die worden wel opgenomen door Marokko.




CiteerLees dit:

Op het volle terras van Café de Paris in het smokkelstadje Ben Tieb brengt de ober door de hasjwalm een blad muntthee. Een kwartier later heeft Talib (33), een kalend mannetje met een vrolijk gezicht, zijn verhaal verteld. Hij woonde jaren met zijn familie in het Westland. Bezat een shoarmazaak te Poeldijk, maar raakte na een ruzie over een scooter en een handeltje hasj slaags. Het gevecht won hij dank zij een ijzeren staaf. Maar van de rechter moest hij de cel in en het land uit.


In de Rif wemelt het van uit Nederland uitgezette Marokkanen. Volgens justitie werden in 2008 tenminste zestig Marokkanen het land uitgezet, nadat ze door de rechter waren veroordeeld. Het merendeel moet wel uit de Rif stammen.

In het dorpje Erlattin stuiten we op een Marokkaan met een zachte ‘g’. Jarenlang werkte hij als automonteur in Roosendaal, tot op een dag de vakkundig boven de wielen van zijn auto’s weggewerkte hasj eens wél door de Franse douane werd ontdekt. Hij verloor zijn verblijfsvergunning in de EU en slijt nu structureel stoned en dromend van Roosendaal zijn dagen.


http://www.ad.nl/binnenland/3039794/Voor_Rifbewoners_is_hasjhandel_doodgewoon.html

Chatt zie arif

#71
Citaat van: Mister1979 op 07/03/2010 om 12:29:19
Ik weet het niet. De Marokkanen hebben wel een Marokkaanse paspoort.
Nederland zet wel criminele Marokkanen uit met een verblijfsvergunning en die worden wel opgenomen door Marokko.


Ik heb het niet over criminele Marokkanen met een verblijfsvergunning,ik bedoel de iets te witte,te dikke,slecht Dharifith/Nederlands sprekende recalcitrante 'Marokkanen' die geboren en getogen zijn in Amsterdam/Rotterdam/Osdorp enzovoorts.



Citeer

In het dorpje Erlattin stuiten we op een Marokkaan met een zachte ‘g’. Jarenlang werkte hij als automonteur in Roosendaal, tot op een dag de vakkundig boven de wielen van zijn auto’s weggewerkte hasj eens wél door de Franse douane werd ontdekt. Hij verloor zijn verblijfsvergunning in de EU en slijt nu structureel stoned en dromend van Roosendaal zijn dagen.

Wie niet waagt, die niet wint,maar je kunt niet altijd winnen!

Maar of all effing places dromen van Roosendaal?


http://www.ad.nl/binnenland/3039794/Voor_Rifbewoners_is_hasjhandel_doodgewoon.html
Is het voor Nederland-bewoners dan niet doodgewoon dat men al ruim dertig jaar in een legale(!) coffeeshop weed en hash kan kopen,is dat geen hash/weed-handel? Welk land is trouwens de grootste producent van XTC ter wereld ? Waar een klein land groot in kan zijn...

Chatt zie arif

Citaat van: Hadou op 07/03/2010 om 01:13:17
EU zal het ook niet toestaan.

Wilders wil de grenzen weer ouderwets gaan bemannen en de gulden terug,de EU staat dan buitenspel.

Señor Canardo

#73
Citaat van: Chatt le Mal Barré op 07/03/2010 om 14:34:51
Welk land is trouwens de grootste producent van XTC ter wereld ? Waar een klein land groot in kan zijn...

Nee niet meer. Tenminste als we de NOS mogen geloven...>


Nederland niet langer grootste xtc-producent

Nederland is niet meer de grootste xtc-producent ter wereld, want volgens het Landelijk Parket is het voor criminelen steeds moeilijker om aan de grondstoffen voor de productie van xtc te komen. Die grondstoffen zijn vooral afkomstig uit China. Maar de aanvoer naar Nederland lijkt opgedroogd. De rol van grootste xtc-producent is overgenomen door Canada.

6 Maart 2010

NOS

http://nos.nl/video/141974-nederland-niet-langer-grootste-xtcproducent.html


Ps. Eerlijk gezegd denk ik niet dat de Hollandse handelsgeest deze lucratieve business uit de weg zal gaan.

Hadou

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 07/03/2010 om 14:47:41
Wilders wil de grenzen weer ouderwets gaan bemannen en de gulden terug,de EU staat dan buitenspel.
Dat krijg hij niet zo makkelijk voor elkaar. Al hoewel veel Nederlanders uit de EU willen stappen. En zeker de gulden terug willen als betaalmiddel. Er is geen weg terug!