Hoofdmenu

tamurtino

Gestart door matou, 28/02/2010 om 16:18:53

matou

ik vind het niet eerlijk dat hij geband is, hij is niet de enige die de ander weleens "uitlokt" , zit een luchtje aan

Amdawkel

Is hij verbannen? Waarom?

matou

kijk maar bij zero tol


Botermes

Hij is geschorst voor een maandje. Valt toch wel mee, ergens zal dat hem wel goed doen want excessief forumgebruik is ook niet goed.
Ik ben een keer gebanned omdat ik schreef dat ik schijt heb aan de maatschappij. Het was de druppel die de emmer, je weet wel. terugkijkend daarop kan ik er wel om lachen.
Tamurtino drijft een beetje op negativiteit door de manier waarop hij de wereld ziet, zit hij een beetje tegen het radicale aan. Wat nou jammer is is dat mensen waarmee hij altijd in de clinche zat altijd maar meer bezig waren zijn stellingen te bestrijden ipv wat meer broederlijk met hem om te gaan.

Chatt zie arif

#5
Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:18:53
ik vind het niet eerlijk dat hij geband is, hij is niet de enige die de ander weleens "uitlokt" , zit een luchtje aan

Hij heeft gedreigd mij en Inco de kop af te snijden en aan te geven bij de Israelische/Marokkaanse 'geheim' dienst. (de PM-tjes laat ik even buiten beschouwing)


Tussen uitlokken en met de dood bedreigen zit een hemelsbreed verschil,en aan jou zit ook een luchtje...



Als ik wist wie je bent, had ik inderdaad je gegevens gestuurd naar de Marokkaanse en Israëlische geheimdienst. Ze zullen je inderdaad in stukjes afzagen.  Ik weet dat je Farid Achahbon bent, maar ze willen bewijzen.

Ik vroeg je om mij niet lastig te vallen met je ziekte in het belang van het forum. Maar jullie Palestijnen willen maar 1 klap en dat moet dodelijk zijn. 1000 keer je op een beschaafde manier verzoeken om te stoppen met je terreur, zal niet helpen. Het is Israel ook niet geluk met HamAs. Maar een dodelijk aanval zoals ze met HamAs deden  is de enige wat je nodig hebt.



Ik als weet je bent, had ik je gegevens gestuurd aan de Marokkaanse regering om je in stukjes af te zagen.

Lezer

Aangezien men niets kan veranderen aan de realiteit al waren al de leden het eens mee, is het beter om ons te richten op het leren van de taal, geschiedenis en de politieke discussies zijn amper ter informatie, en bij zin om te babbelen, zijn er ook plaatsen voor.


Botermes

Wie hier mensen bedreigt hoort gewoon gebanned worden. Ik was niet helemaal op de hoogte van wat er zich allemaal afgespeeld heeft. Hij mag blij zijn dat het maar voor een maandje is en niet permanent want dat had ook net zo goed ook gekund. Amazigh.nl tolereert best veel eigenlijk maar je moet het niet zo bont maken dat je mensen gaat lopen bedreigen.

matou

ik dacht dat jij toch wel wat gewend was chattie, dat zijn toch allemaal maar loze woorden v tamurt, dat weet je toch, een kat in het nauw maakt rare sprongen, (matou is een uitzondering hierop)

Chatt zie arif

Citaat van: matou op 01/03/2010 om 08:30:22
ik dacht dat jij toch wel wat gewend was chattie, dat zijn toch allemaal maar loze woorden v tamurt, dat weet je toch, een kat in het nauw maakt rare sprongen, (matou is een uitzondering hierop)

Ik ben heel wat gewend,maar woorden als afsnijden,afzagen,afhakken associeer ik met bepaalde gebieden in het midden-oosten of rond de Indische Oceaan,niet hier!

Sorry,matou...Chatt was maar weer eens gemeen tegen je,he? Ik bedoel dat 'luchtje' opmerking en zo...


Welk luchtje draag je eigenlijk graag,ma-toetje ? Noa,Lou-Lou,L'instant magique ?



PS: kan Matou niet springen?

matou

ja leuk hoor!!   

ik ben heel moeilijk met parfums, de meesten vind ik echt niet subtiel ruiken
dune, ca va, anais v cacharel  kan er mee door ,maar  één piepklein flesje uit een keus v tientallen v rehab store, vraiment delicieux en niet te geloven zo goedkoop, de geur is 1000 x beter dan de veel duurdere merken, alleen de pest is dat mensen die (dicht genoeg ) bij mij in de buurt komen gelijk willen weten hoe en wat en waar te koop en eigenlijk wil ik de geur "zelf  houden"


Amdawkel

Hopelijk komt ie terug, ik mocht die gast wel..

matou

ik mocht hem ook wel, liever dan een bepaald persoon hier

Amdawkel

Citaat van: matou op 13/03/2010 om 12:59:09
ik mocht hem ook wel, liever dan een bepaald persoon hier
haha

Chatt zie arif

Citaat van: Ashel7iej op 13/03/2010 om 11:47:04
Hopelijk komt ie terug, ik mocht die gast wel..

Soort zoekt soort,een natuurwet die nog altijd geldt...