Oppas gezocht? Voor op feesten?

Gestart door Oppas-service, 21/02/2010 om 19:23:44

Oppas-service

Salam aleykoem,

Bent u op zoek naar een betrouwbare en liefdevolle oppas op uw feest of bruiloft uiteraard ouder dan 18? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! wij kunnen één of des gewenst meerdere kinderoppassen regelen die het feest voor u gegarandeerd completer kunnen maken. kinderopvang is een kwestie van vertrouwen. Ouders vertrouwen ons hun allerliefste bezit toe. zij moeten de zekerheid hebben dat hun kind ook in hun afwezigheid een veilige omgeving heeft, neem gerust contact op met ons voor verder informatie!

Oppas-service@hotmail.com

Bades

Oppas-service

Bades

Citaat van: Oppas-service op 21/02/2010 om 19:38:28
ahaha ewa safi 06 nummer ook goed  8-)

Alleen als je leuk bent... :P
wie weet hebben we binnen de kortste keren zelf een oppas nodig... :D

Nech

Ik wik niemand zwart maken, maar pas op op pedofilie.

Zowel Nederlandse en Marokkaanse media hebben het regelmatig over seksuele misbruik van kinderen door volwassenen. In Marokko worden ook regelmatige kinderen  seksuele misbruikt door volwassenen.
Het is dus niet alleen westerse ziekte zoals sommigen misschien denken.
Als het een vrouw is, dan zijn ze een stuk veiliger. Als het een man is, niet doen. Mijn advies..

Bades

Jij bent hier de enige die het over 'een westerse ziekte' heeft.

Als je een inhoudelijke discussie wilt moet je een topic openen. WAnt ik neem aan dat men tijdens een bruiloft de kids niet virtueel verzendt of dat de opas virtueel oppast. Er zal vast een gesprek zijn.

Nech

Citaat van: Bades op 21/02/2010 om 21:34:07
Jij bent hier de enige die het over 'een westerse ziekte' heeft.

Als je een inhoudelijke discussie wilt moet je een topic openen. WAnt ik neem aan dat men tijdens een bruiloft de kids niet virtueel verzendt of dat de opas virtueel oppast. Er zal vast een gesprek zijn.

Zoals ik zei, ik ken die mensen niet en ik beschuldig ze ook niet. Misschien zijn ze zeer betrouwbare mensen die voor zichzelf willen werken. Niets mis mee.

'een westerse ziekte'  is iets wat ik vaak gehoord en gelezen heb. Omdat het in Marokko ook regelmatig voorkomt, is het geen westerse ziekte. 

Uiteraard word eerste met die mensen gesproken en beloven je heel erg veel en komen ze heel erg vriendelijke en betrouwbaar over. Ze tonen ook aan dat ze ervaring hebben. Dit is wat ik op de tv heb gezien. Toch blijkt later dat ze die kinderen seksueel misbruiken.

Het is niet mijn bedoeling om hierover te discussiëren.   Ik zeg alleen blijf alert

Simo7

Ze heeft niet voor niets Oppas-service als nick...

Oppassen dus :-) voor deze service..

Wat is er mis als ieder ouder op zijn eigen kind oppast.... je neemt kinderen, dan heb je automatisch de verantwoordelijkheid.

(en zeker die rot kinderen die sommigen hebben, ik gun geen enkele oppas deze ellende :-) zelfs met in elkaar slaan blijven ze vervelend)

Bades

Citaat van: Simo7 op 22/02/2010 om 09:19:24
Ze heeft niet voor niets Oppas-service als nick...

Oppassen dus :-) voor deze service..

Wat is er mis als ieder ouder op zijn eigen kind oppast.... je neemt kinderen, dan heb je automatisch de verantwoordelijkheid.

(en zeker die rot kinderen die sommigen hebben, ik gun geen enkele oppas deze ellende :-) zelfs met in elkaar slaan blijven ze vervelend)

Iedereen mag zelf beslissen of hij/zij aan de oppas gaat. Super vreemd hoe Marokkanen steeds maar denken voor anderen een beslissing kunnen nemen.

Bovendien is het helemaal niet vreemd dat men aan de oppas gaat op een feesje. Gezien gevaarlijke situaties die anders zónder oppas kunne plaatsvinden.

Nech

Citaat van: Bades op 22/02/2010 om 11:40:45
Iedereen mag zelf beslissen of hij/zij aan de oppas gaat. Super vreemd hoe Marokkanen steeds maar denken voor anderen een beslissing kunnen nemen.

Bovendien is het helemaal niet vreemd dat men aan de oppas gaat op een feesje. Gezien gevaarlijke situaties die anders zónder oppas kunne plaatsvinden.

Probeer niet over te komen als verdacht. Als een oppas tegen mij zegt wat je hier boven zei, dan ben je bij me meteen verdacht.  Normale mensen ongeachte hun afkomst zullen zeggen: "het zijn je kinderen en de oppas moet je goed scannen en in de gaten houden."

Señor Canardo

Mensen die niet kritisch zijn tav. een oppas voor hun kinderen die zij niet eens kennen, zijn onvolwassen ibuhariyen 1e klas en bovendien verdienen ze een pak rammel en een onherroepeljke sterilisatie operatie...

Ps. Oppasser = gastouder is nog geen gecontroleerd beroep - in de loop van 2010 zouden wettelijke bepalingen van kracht gaan + controlerende inspectie. Tot die tijd kan elke competente en incompetente persoon zich voordoen als een "professionele" oppasser. En door handig gebruik te maken van internet (amazigh.nl / maghreb.nl) en de luiheid van ouders om bij "feestjes" een eigen fatsoenlijke oppasser te regelen, kan dat soms tot hele vervelende situaties leiden. Zeker als er wat gebeurt met de kinderen....

Simo7

Citaat van: Bades op 22/02/2010 om 11:40:45

Natuurlijk mag iedereen zelf beslissen, neemt niet weg dat ik hier mijn mening mag verkondigen...  ik zeg wat ik ervan vind, en jij mag met mijn gezegde doen wat jij wilt....

Ik persoonlijk vind, dat ouders hun kinderen aan niemand moeten overlaten, je kinderen zijn het kostbaarste bezit wat je hebt...als je je kinderen vervolgens dumpt bij totaal onbekenden voor een feest.....dan ben je onverantwoordelijk bezig.

Tegenwoordig is niemand te vertrouwen....niemand.

3ich

Oppaskindje proeft cocaine Dit is een stukje film dat we stiekem (maar wel in ons eigen huis) hebben gemaakt van de oppas met ons zoontje. Omdat we dachten dat ze stiekem rookte in ons huis (stonk naar deodorant na het oppassen) hebben we haar gefilmd. We zijn ons echt rot geschrokken toen we zagen wat er dus allemaal gebeurde. We zagen dus dat ze met haar vriend zat te drinken en te roken en dat hij zelfs coke gebruikt! Waar ons zoontje bij is!!! Ons zoontje heeft er ook aangezeten en dat vinden we het allerergste. We zijn natuurlijk ook met de hele film naar de politie gegaan maar die zeiden dat je niet zomaar iemand zonder toestemming mag filmen in verband met de privacywetgeving en dat ze er daarom niks mee gaan doen. Dat is toch niet normaal meer???

http://www.dumpert.nl/mediabase/742151/85721062/onbetrouwbare_oppas_(topic_).html

Is ook zo krom dit, privacywet, gebruiken ze waarschijnlijk alleen als het hun goed uitkomt!

Bades

Citaat van: incognito op 22/02/2010 om 12:13:07
Mensen die niet kritisch zijn tav. een oppas voor hun kinderen die zij niet eens kennen, zijn onvolwassen ibuhariyen 1e klas en bovendien verdienen ze een pak rammel en een onherroepeljke sterilisatie operatie...

Ps. Oppasser = gastouder is nog geen gecontroleerd beroep - in de loop van 2010 zouden wettelijke bepalingen van kracht gaan + controlerende inspectie. Tot die tijd kan elke competente en incompetente persoon zich voordoen als een "professionele" oppasser. En door handig gebruik te maken van internet (amazigh.nl / maghreb.nl) en de luiheid van ouders om bij "feestjes" een eigen fatsoenlijke oppasser te regelen, kan dat soms tot hele vervelende situaties leiden. Zeker als er wat gebeurt met de kinderen....

Tremded Tmazight ze3ma nigh?  taz xac, cmat ameqran.

Señor Canardo

Citaat van: Bades op 22/02/2010 om 16:06:31
Tremded Tmazight ze3ma nigh?  taz xac, cmat ameqran.

Moet jij niet weer gaan uithuilen bij de beheerder. Net als de vorige keer... ;)

Ps. Dars n'awal Tamazight wazzemar 3emas as qmrar. Kur thwera athremder iwallen njdhied...