Docent scheurt foto van Abdelkrim

Gestart door Amdawkel, 18/02/2010 om 22:24:38


Azjdhiedh

Dit toont alleen dat Abdkrim of beter gezegd zijn gedachtegoed nog steeds gevreesd wordt.

Dit soort acties, zijn alleen in ons voordeel, het versterkt de mensen in het zoeken, vinden en behouden van hun eigen identiteit.

abrid

Dit doet me denken aan een citaat uit The Ayth Waryagher:

Toen de MV weer terugkeerde op zijn troon werd hij begroet door vele onderdanen die uit het hele land kwamen. De meesten riepen 'Ash Lmalik en 'Ash Allal L Fasi. Echter de 10.000 Riffijnen die er waren scandeerden: 'Ash Lmalik en onze mujahid Abdelkrim Lkhatabi.

Dit viel bij menig Istiqlali in het verkeerde keelgat. Waarschijnlijk geld dat ook voor deze docent. 

3ich


Bades


Amazigh/rebel

Dit maakt ons denk ik nog vastberadener.

EytarkatieLady

imazighen zullen nooit opgeven.. we zijn te trots op wie we zijn en maar goed ook.!
en ik begrijp dat imazighen nog steeds gevreest worden ;)

akach goem tin
thallat ki igfangoem

Farouk-as

Schandalig..
Blijkbaar hebben ze de verpletterende nederlaag in Anoual nog niet helemaal verwerkt.

Thabeqouith_20

Citaat van: EytarkatieLady op 25/04/2010 om 00:13:08
imazighen zullen nooit opgeven.. we zijn te trots op wie we zijn en maar goed ook.!
en ik begrijp dat imazighen nog steeds gevreest worden ;)

akach goem tin
thallat ki igfangoem

We zullen zeker nog trots blijven op wie we zijn. Deze ezel die het heeft gedaan moet zelf eens uit elkaar gescheurd worden. Dan gaatie anders piepen.

Tabekoyt

Dat moest hij eens in mijn bijzijn doen.. Wat respectloos! Voor alles wat Abdelkrim voor ons heeft gedaan..