Stem niet op de PvdA

Gestart door PolitiekAlternatief, 16/02/2010 om 14:18:03

3ich

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 20:45:58
Dat we sowieso niet moeten stemmen op de PvdA.

Wat is een andere alternatief?

K denk persoonlijk dat k op PVV ga stemmen. K hoop ook echt dat Wilders premier of minister van financiën word dan gaan we nog is wat mee maken hier....


Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 26/02/2010 om 20:49:56
Wat is een andere alternatief?

Vanuit een ideeel opzicht zou ik zeggen de meest serieuze non-conformistische politieke partij op de links-rechts spectrum van de politiek en dan kom ik toch gauw bij de SP.

Maar vanuit een reeel opzicht zou ik zeggen de politieke partij die mijn zakelijke belangen het beste behartigt en dat is in mijn geval ook tevens de SP. 

3ich

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 20:55:59

Maar vanuit een reeel opzicht zou ik zeggen de politieke partij die mijn zakelijke belangen het beste behartigt en dat is in mijn geval ook tevens de SP. 

K hoop dat dit voor opheldering zorgt. Ab en Sal op bezoek bij Jan Marijnissen...

http://www.youtube.com/watch?v=NQb47zR-QQA&feature=player_embedded

Nogmaals politiek deugt niet! Linksom of Rechtsom.

Señor Canardo

#48
Citaat van: 3ich op 26/02/2010 om 21:00:43
K hoop dat dit voor opheldering zorgt. Ab en Sal op bezoek bij Jan Marijnissen...

http://www.youtube.com/watch?v=NQb47zR-QQA&feature=player_embedded

Jan Marijnissen lult ze wel onder de tafel en stuurt ze met hangende pootjes de laan uit. Stalinistisch :)


Citaat van: 3ich op 26/02/2010 om 21:00:43
Nogmaals politiek deugt niet! Linksom of Rechtsom.

Het gaat om conformisme of non-conformisme...

Señor Canardo

#49
Ok, nu wil ik de SP niet de hemel in gaan prijzen, maar ik moet zeggen dat ik altijd blij was dat een mede-Ossenaar bereid was om de stem van de gewone man te laten horen in Den Haag. En dat was wel de kwaliteit van Jan Marijnissen....>


Señor Canardo

#50
Citaat van: 3ich op 26/02/2010 om 21:00:43
K hoop dat dit voor opheldering zorgt. Ab en Sal op bezoek bij Jan Marijnissen...

http://www.youtube.com/watch?v=NQb47zR-QQA&feature=player_embedded


En als die Abdelhakim Chouaati - als afgestudeerde geschiedenisleraar die niet wil werken - echt zijn huiswerk netjes had gedaan zoals een leraar betaamt, dan had hij geweten dat de SP de enige politieke partij is die openlijk actie voert om de bezuinigingen in het onderwijs tegen te gaan...ipv zijn tijd te verdoen in de wandelgangen van het NPS gebouw of met zijn Amazigh-onvriendelijke schrijfsels over "Nador"... >



 

Sa3ieD

Citaat van: Azjdhiedh op 26/02/2010 om 20:15:47
Ik vind dat in mijn ogen vaak de "verkeerde" Marokkanen in bepaalde functies terechtkomen. Maar hoe komt dat dan?

Worden deze Marokkanen vooruigeholpen in het hele proces? Is het dat kleine beetje macht dat deze mensen doet veranderen? Ligt het aan het salaris dat ze opeens verdienen?

Of is het misschien wel van alles een beetje of juist helemaal niet?

Omdat enkel Marokkanen die voor een wit publiek prediken welkom zijn. Is ook logisch aangezien 80% van de stemmers niet Marokkaans / Allochtoon / Moslim is. Je kunt je enkel afvragen wat het alternatief zou zijn.... Als het gaat om het uitoefenen van zijn functie vind ik dat Aboutaleb het nooit slechter heeft gedaan dan een mogelijk ander, bijv. een niet-Marokkaan. Je moet het ook in de context plaatsen van de politiek in Nederland. In Nederland is cliëntelisme uit den boze. Je zit er voor iedereen (lees: Meerderheid). Aboutaleb is hier goed van bewust. Hij doet gewoon zijn werk. Marcouch is daarentegen gewoon een ongeschoolde boer, in mijn ogen heeft hij dan ook geen enkele nuttige kwaliteit.

Een eerste stap zou zijn om het recht te krijgen je stem te laten horen in de politiek. Jammer genoeg is dat in het Nederlandse politieke stelsel enkel mogelijk via een eigen partij. Een politieke partij voor Marokkanen / Moslims zou een mogelijke eerste stap kunnen zijn. Alleen zo wordt de Marokkaanse / Islamitische groep politiek serieus genomen.

Señor Canardo

Citaat van: Sa3ieD op 26/02/2010 om 22:26:53
Een politieke partij voor Marokkanen / Moslims zou een mogelijke eerste stap kunnen zijn.

Zijn die er dan nog niet op lokaal niveau of landelijk niveau?

Sa3ieD

#53
Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 22:30:50
Zijn die er dan nog niet op lokaal niveau of landelijk niveau?

www.nederlandsemoslimpartij.nl
NMP (Nederlandse Moslim Partij) is puur oppertunistisch met een uitermate incapabel persoon aan het hoofd.

www.islam-democraten.nl
De Islam Democraten heeft misschien wel een goede intentie maar de organisatie is nou niet echt professioneel te noemen, ondanks 4 jaar in de raad te hebben gezeten en zo de tijd te hebben gehad om een solide organisatie op te bouwen. Maarja het is nog altijd beter dan helemaal geen stem in de raad.

www.pvd-eenheid.nl
De PVD-eenheid is een afsplitsing van de Islam Democraten met een goede prater aan het hoofd maar ben niet overtuigd  van zijn intenties. Ik denk wel dat hij een goed weerwoord kan bieden aan een pvv in de haagse raad. 

De laatste 2 partijen doen enkel in den haag mee en de eerste partij in meerdere steden maar vanwege de persoon aan het hoofd zou ik mensen aanraden er niet op te stemmen. Een Den Haag met 1 zetel voor de Islam Democraten en 1 voor de PVD-eenheid zou wel goed zijn als afwisseling op het traditionele.

Señor Canardo

Citaat van: Sa3ieD op 26/02/2010 om 23:00:06
www.nederlandsemoslimpartij.nl
NMP (Nederlandse Moslim Partij) is puur oppertunistisch met een uitermate incapabel persoon aan het hoofd.

www.islam-democraten.nl
De Islam Democraten heeft misschien wel een goede intentie maar de organisatie is nou niet echt professioneel te noemen, ondanks 4 jaar in de raad te hebben gezeten en zo de tijd te hebben gehad om een solide organisatie op te bouwen. Maarja het is nog altijd beter dan helemaal geen stem in de raad.

www.pvd-eenheid.nl
De PVD-eenheid is een afsplitsing van de Islam Democraten met een goede prater aan het hoofd maar ben niet overtuigd  van zijn intenties. Ik denk wel dat hij een goed weerwoord kan bieden aan een pvv in de haagse raad. 

De laatste 2 partijen doen enkel in den haag mee en de eerste partij in meerdere steden maar vanwege de persoon aan het hoofd zou ik mensen aanraden er niet op te stemmen. Een Den Haag met 1 zetel voor de Islam Democraten en 1 voor de PVD-eenheid zou wel goed zijn als afwisseling op het traditionele.

Bedankt voor de politieke update en je ongezouten commentaar. Daar kan Ferry Mingelen nog een puntje aan zuigen.

Bades

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 21:24:18
Ok, nu wil ik de SP niet de hemel in gaan prijzen, maar ik moet zeggen dat ik altijd blij was dat een mede-Ossenaar bereid was om de stem van de gewone man te laten horen in Den Haag. En dat was wel de kwaliteit van Jan Marijnissen....>



Mooie regie en montage.

Jammer dat hij zich door een k*t-marokkaanse op stang liet jagen.
http://www.youtube.com/watch?v=2SUoSZS5UBo

Señor Canardo

Citaat van: Bades op 26/02/2010 om 23:14:52
Mooie regie en montage.

Jammer dat hij zich door een k*t-marokkaanse op stang liet jagen.
http://www.youtube.com/watch?v=2SUoSZS5UBo

Stalinistisch ;)

Amando

D66 (werkende riffie) , SP (werkloze riffie)

Sa3ieD

Dit is misschien wel interessant voor mensen in Den Haag:

Citeer
Op zondag 28 februari aanstaande zal op TV West live het lijsttrekkersdebat te volgen zijn vanuit het Theater aan het Spui in Den Haag. Acht lokale politieke partijen zullen aan dit debat deelnemen, waaronder ook de Partij van de Eenheid Lijst 11. Onze lijsttrekker Abderrazaq Khoulani zal oog in oog komen te staan met de lijsttrekker van de PVV, de heer Sietse Fritsma. Het debat zal vanaf 18.00 uur live te volgen zijn op TV West en zal daarna nog zes keer worden herhaald. We roepen een ieder op om dit debat te kijken, aangezien dit de eerste keer is dat een partij op Islamitische grondslag in debat gaat met de PVV van Wilders.

Wie van jullie heeft trouwens de KiesKompas ingevuld? Kwam de uitkomst overeen met wat je zou stemmen?

Señor Canardo

#59
Citaat van: Amando op 26/02/2010 om 23:26:35
D66 (werkende riffie) , SP (werkloze riffie)

Waarom nou altijd die hokjesgeest? Is de mensheid nog steeds niet zo ver ontwikkeld dat het outofthebox kan denken.

Bazz x're3quer ameziane©!



Alleen hier om zou je als je gebruik zou willen maken van je stemrecht in mijn ogen op SP stemmen ----->
http://johnito.blogspot.com/2010/02/aktie-steun-raadslid-van-braam-omtrent.html  


Ps. © Chatt of een daarvan ;)