Stem niet op de PvdA

Gestart door PolitiekAlternatief, 16/02/2010 om 14:18:03

TamurtIno

#30
Citaat van: Hadou op 26/02/2010 om 01:28:02
Wel vreemd van jouw dat je PVV niet steunt, terwijl jij eigenlijk het zelfde gedachtegoed hebt. Maar ja.. jij kan hun konten blijven likken , toch zul je geen plaats tussen hun aan over houden.
Als je niet aan de regels houdt, doe ik het zelf.

Simo7

   PVDA   pffffff.....Ya thoubuherya

Azjdhiedh

Voor zijn salaris, wil ik ook wel zo een hoed op.

Chatt zie arif

#33
Citaat van: Simo7 op 26/02/2010 om 13:35:57
   PVDA   pffffff.....Ya thoubuherya

Kijk naar z'n handjes,en vooral z'n onzekere lachje: doe ik het zo goed,sta ik niet voor l*l?  Ja ,dat sta je wel,kleurloze nar!BIG TIME!!

Wie kan er nog een passende foto van een donkerder en kalender nar tevoorschijn toveren,een geloof het of niet, nog slijmeriger Marokkaan als bovenstaand heerschap, genaamd: Marcouch...

Eigenlijk zou het voor Marokkanen verboden moeten worden om een politiek ambt te vervullen,Osama Cheribi (noemt zich tegenwoordig begrijpelijkerwijs 'Sam' Cheribi),Ali Lazrak (ziet eruit als een doorrookte alcoholist/dito spraakvaardigheid),Tofik Dibi (zou niet misstaan als schandknaap op een Eindhovens park),Samira Abbos (geblondeerde snol met gladde praatjes en zero resultaat) etc etc.


Stem voor mijn part PVV,als het maar geen Marokkaan is!


Sorry,dit moest me even van het hart...

Chatt zie arif

Citaat van: Azjdhiedh op 26/02/2010 om 17:18:21
Voor zijn salaris, wil ik ook wel zo een hoed op.

Ja, we weten onderhand dat de gemiddelde Marokkaan te koop is,wat was jouw prijs nou ook al weer?

Azjdhiedh

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 26/02/2010 om 18:13:07
Ja, we weten onderhand dat de gemiddelde Marokkaan te koop is,wat was jouw prijs nou ook al weer?

Mijn prijs is het salaris van de man met de hoed. Alles bij elkaar zo een slordige 2 ton denk ik zo.

3ich

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 26/02/2010 om 17:54:30

Stem voor mijn part PVV,als het maar geen Marokkaan is!

Dit is de één van de reden dat we geen steek verder komen.


Azjdhiedh

Ik vind dat in mijn ogen vaak de "verkeerde" Marokkanen in bepaalde functies terechtkomen. Maar hoe komt dat dan?

Worden deze Marokkanen vooruigeholpen in het hele proces? Is het dat kleine beetje macht dat deze mensen doet veranderen? Ligt het aan het salaris dat ze opeens verdienen?

Of is het misschien wel van alles een beetje of juist helemaal niet?

3ich

Citaat van: Azjdhiedh op 26/02/2010 om 20:15:47
Ik vind dat in mijn ogen vaak de "verkeerde" Marokkanen in bepaalde functies terechtkomen. Maar hoe komt dat dan?

Worden deze Marokkanen vooruigeholpen in het hele proces? Is het dat kleine beetje macht dat deze mensen doet veranderen? Ligt het aan het salaris dat ze opeens verdienen?

Of is het misschien wel van alles een beetje of juist helemaal niet?

Wie is een verkeerde marokkaan in jou ogen dan?


TamurtIno

Citaat van: Azjdhiedh op 26/02/2010 om 20:15:47
Ik vind dat in mijn ogen vaak de "verkeerde" Marokkanen in bepaalde functies terechtkomen. Maar hoe komt dat dan?

Worden deze Marokkanen vooruigeholpen in het hele proces? Is het dat kleine beetje macht dat deze mensen doet veranderen? Ligt het aan het salaris dat ze opeens verdienen?

Of is het misschien wel van alles een beetje of juist helemaal niet?

Marokkanen verschillen zoals Nederlanders ook verschillen.
Wilders, Pj, Wouter, etc.  Femke, zijn totaal verschillende mensen, en wij ook.
Als we willen dat ze ons niet als groep zien, dan moeten we we verschillende stemmen laten horen. Zo wordt het voor ze moeilijk om ons als groep te zien.

Marcouch, Aboe Talib doen het heel erg goed op hun eigen manier.  Geloven in meningsverschil is wat veel Marokkanen nog moeten leren.

Azjdhiedh

Citaat van: 3ich op 26/02/2010 om 20:17:25
Wie is een verkeerde marokkaan in jou ogen dan?

Goede vraag, ik verwachtte hem al.

Nou dat "verkeerde" kan gekenmerkt worde door vanalles.
Marcouch die het alleen nog maar over homo's en hangjongeren heeft, in de hoop er in zn carriere op vooruit te komen.

Aboutaleb, die toendertijd hard trapte naar de marokkaanse ouderen in de hoop dat hij er beter van zou worden. Vervolgens wordt ie afgescheept met de post van burgemeester van Rotterdam, terwijl de volgende stap minister moest zijn. Hij heeft zich af laten wimpelen.

Het lijkt, alsof zodra een Marokkaan een stap naar voren doet, hij/zij verandert in een slang. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het gewoon iets is waar alle politici aan lijden.

3ich

Citaat van: Azjdhiedh op 26/02/2010 om 20:25:50
Goede vraag, ik verwachtte hem al.

Nou dat "verkeerde" kan gekenmerkt worde door vanalles.
Marcouch die het alleen nog maar over homo's en hangjongeren heeft, in de hoop er in zn carriere op vooruit te komen.

Aboutaleb, die toendertijd hard trapte naar de marokkaanse ouderen in de hoop dat hij er beter van zou worden. Vervolgens wordt ie afgescheept met de post van burgemeester van Rotterdam, terwijl de volgende stap minister moest zijn. Hij heeft zich af laten wimpelen.

Het lijkt, alsof zodra een Marokkaan een stap naar voren doet, hij/zij verandert in een slang. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het gewoon iets is waar alle politici aan lijden.


K vind dat we niet zo moeten wijzen naar elkaar. Je heb wel gelijk hoor, wat betreft Marcouch maar Aboutaleb kan men nog wel wat van leren. Vergeet niet dat hij ooit begonnen was als krantejongen en nu is hij burgemeester van één van de welvarendste steden van NL. Dat doe jij of ik hem niet na.

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 26/02/2010 om 20:30:51
K vind dat we niet zo moeten wijzen naar elkaar. Je heb wel gelijk hoor, wat betreft Marcouch maar Aboutaleb kan men nog wel wat van leren. Vergeet niet dat hij ooit begonnen was als krantejongen en nu is hij burgemeester van één van de welvarendste steden van NL. Dat doe jij of ik hem niet na.

Petje af voor zijn politieke loopbaan en dat doe ik hem zeker niet na - ik zou niet eens willen -, maar onthou wel goed in je achterhoofd via welke politieke partij hij carriere heeft gemaakt....

3ich

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 20:34:15
Petje af voor zijn politieke loopbaan en dat doe ik hem zeker niet na - ik zou niet eens willen -, maar onthou wel goed in je achterhoofd via welke politieke partij hij carriere heeft gemaakt....

Politiek deugt zoiezo niet.

Vertel, waar wil je na toe?

Señor Canardo

Citaat van: 3ich op 26/02/2010 om 20:36:56
Politiek deugt zoiezo niet.

Vertel, waar wil je na toe?

Dat we sowieso niet moeten stemmen op de PvdA.