Stem niet op de PvdA

Gestart door PolitiekAlternatief, 16/02/2010 om 14:18:03

Machmoed

Je hebt absoluut gelijk. Amazigh moppen zijn in het thmazighth het sterkst. Mee eens.

MBTiza

Citaat van: agezzaa_iakien op 22/03/2010 om 16:46:20
hahaha dat ging zeker over een o3os dat waren de domste stam van de ait wayegher.

Jaja..jullie hielden je natuurlijk bezig met zaken als moderne fysica in I3akiyen. De Aith 3us waren gevreesd en bepaalde individuen uit die stam behoorden tot Abdkrim's beste vechters. In het boek over de Aith Wayagher staat er over I3akiyen...they are JUST tailors and butchers.

Machmoed

het is uiteraard niet waar wat ze over aith 3os zeggen. Belgen zijn toch ook niet dommer dan NLers dat ze er grapjes over maken. Het is denk ik om de eigen stupiditeit te doen verzachten. America doet niet anders..zodra het binnenlandse politiek niet zo goed gaat, wijzen ze naar het buitenland. Bush was daar een meester in. Vooral wijzen naar anderen opdat je eigen tekortkomingen niet zichtbaar worden.

agezzaa_iakien

Citaat van: ElGalloNegro op 25/03/2010 om 15:31:25

Jaja..jullie hielden je natuurlijk bezig met zaken als moderne fysica in I3akiyen. De Aith 3us waren gevreesd en bepaalde individuen uit die stam behoorden tot Abdkrim's beste vechters. In het boek over de Aith Wayagher staat er over I3akiyen...they are JUST tailors and butchers.
Zoals wij grappen maken over aith 3os zo maken zij grappen over ons, voel jij u aangesproken ofwa?
Ik denk niet dat jij veel van Iakien kent behalve dat ze slagers zijn jonge. Mijn grootvader allahi ra3moe heeft samen met de imjahden gestreden op zijn 11de samen met vele anderen van zijn dorp. In ons dorp was er iemand die een leklata nieuw had gekocht en hij wou die uittesten toen hij naar buiten ging schoot hij iedereen neer die voorbij kwam. Ik herinnerde mijn grootvader eens zeggen dat alleen mannen naar buiten konden komen de rest bleven thuis uit angst.

Machmoed

In ons dorp was er iemand die een leklata nieuw had gekocht en hij wou die uittesten toen hij naar buiten ging schoot hij iedereen neer die voorbij kwam.

Sorry dat ik het zeg maar aan welke ziekte leed deze man. Zat er een steekje los dat die zo maar iedereen die voorbij kwam neerschoot of was daar noodzaak toe (zelfverdediging).

agezzaa_iakien

Citaat van: Machmoed op 26/03/2010 om 09:02:34
In ons dorp was er iemand die een leklata nieuw had gekocht en hij wou die uittesten toen hij naar buiten ging schoot hij iedereen neer die voorbij kwam.

Sorry dat ik het zeg maar aan welke ziekte leed deze man. Zat er een steekje los dat die zo maar iedereen die voorbij kwam neerschoot of was daar noodzaak toe (zelfverdediging).
De mensen vroeger waren inderdaad stom ze deden de gekste dingen en een mensenleven stelde niet veel voor.