Stem niet op de PvdA

Gestart door PolitiekAlternatief, 16/02/2010 om 14:18:03

agezzaa_iakien

Citaat van: incognito op 19/03/2010 om 19:23:04
Voordat je aan komt zetten met allerlei horror-verhalen over drugsgebruikende kinderen wil ik je eerst vragen: waarom geef je niet eerst antwoord op Chatt's vraag, hij stelde zijn vraag eerder dan ik, dan is het ook alleen maar fatsoenlijk dat hij ook eerder een antwoord krijgt dan ik:

Chatt's vraag: dus als jouw vader/broer/neef/zoon veroordeeld wordt tot tien jaar gevangenisstraf,terwijl de vlaming vijf jaar krijgt voor precies hetzelfde vergrijp vind jij dat gerechtvaardigd?


Of kent onze Belg niet het spreekwoord: wie het eerst komt, die het eerst maalt.....
ik had zijn vraag niet gezien. Maar noem mij aub geen Belg als je respect hebt voor je arif-broeder!
je hebt gelijk chatt natuurlijk is het niet rechtvaardig!
Maar mijn vraag voor jou Chatt is wat als jou vader/broer/neef/zoon terug keer op keer dezelfde feiten pleegt en de Vlaming zich allang aangepast heeft aan de maatschappij. Welke straf krijgt hij dan? Terug dezelfde straf?
Want dat is wat ik bedoel hé, het zijn altijd terug dezelfde "allochtonen" die in de bak vliegen!

Chatt zie arif

#196
Citaat van: agezzaa_iakien op 19/03/2010 om 20:04:01
Maar mijn vraag voor jou Chatt is wat als jou vader/broer/neef/zoon terug keer op keer dezelfde feiten pleegt en de Vlaming zich allang aangepast heeft aan de maatschappij. Welke straf krijgt hij dan? Terug dezelfde straf?
Want dat is wat ik bedoel hé, het zijn altijd terug dezelfde "allochtonen" die in de bak vliegen!

Ik zal nooit en te nimmer mijn recht -en het recht van mijn naasten- op gelijke rechten en gelijke berechting vrijwillig opgeven. Mijn vader en moeder hebben me opgevoed met het idee dat ik gelijkwaardig ben aan elk mens op aarde. Ik ben niet meer en zeker niet minder als wie dan ook in Nederland.Dat jij een andere mening toegedaan bent is jouw persoonljke probleem,ik kan en wil jouw logica niet begrijpen.

Er zijn talloze mensen die eeuwenlang gevochten hebben -en ook gestorven zijn- om de rechten die ik en de rest van het land geniet,daar aan tornen zou een stap terug zijn ipv een stap vooruit.



Ik heb zoals ik eerder hierboven schreef geen bezwaar tegen zwaardere straffen ,drie keer een ernstig misdrijf=wie niet horen wil moet voelen. Tien jaar bovenop de gebruikelijke straf! Of het dan mijn vader/broer/neef/zoon betreft is onbelangrijk.


PS:Mits voor iedere inwoner van het land precies dezelfde strafmaat gehanteerd wordt.




agezzaa_iakien

Citaat van: ChAttlantis op 19/03/2010 om 21:05:54

Er zijn talloze mensen die eeuwenlang gevochten hebben -en ook gestorven zijn- om de rechten die ik en de rest van het land geniet,daar aan tornen zou een stap terug zijn ipv een stap vooruit.



Ik heb zoals ik eerder hierboven schreef geen probleem met zwaardere straffen drie keer een ernstig misdrijf=wie niet horen wil moet voelen. Tien jaar bovenop de gebruikelijke straf! Of het dan mijn vader/broer/neef/zoon betreft is onbelangrijk.


PS:Mits voor iedere inwoner van het land precies dezelfde strafmaat gehanteerd wordt.




awel hiermee ben ik het met je eens.

Señor Canardo

Citaat van: agezzaa_iakien op 19/03/2010 om 21:09:37
awel hiermee ben ik het met je eens.

Awel consensus bereikt.

Machmoed

@chattlantis,
Het was slechts een voorstel..no worries!

@incognito,
Je blijft je onzekerheid uitsralen. Je blijft schreeuwen. Waar ben je bang voor? Wie zegt dat ik jou uberhaupt wat schuldig ben. Het is een mening die vaker voorkomt en daarom heb ik hem hier geventileerd. Wil niet zeggen dat ik persoonlijk dat ook vindt....Het hoeft trouwens geen betoog dat je een spin bent..it shows.

Señor Canardo

#200
Citaat van: Machmoed op 20/03/2010 om 16:02:13
@incognito,
Je blijft je onzekerheid uitsralen. Je blijft schreeuwen. Waar ben je bang voor? Wie zegt dat ik jou uberhaupt wat schuldig ben. Het is een mening die vaker voorkomt en daarom heb ik hem hier geventileerd. Wil niet zeggen dat ik persoonlijk dat ook vindt....Het hoeft trouwens geen betoog dat je een spin bent..it shows.

Niet dat ik mezelf wil gaan ophemelen. Maar ik ben aan de ene kant wel blij dat je mij vergelijkt met een spin. Als je je wat meer verdiept had in de Islam dan zou je hebben geweten dat spinnen binnen de islam een heilige status krijgen toegwezen. Dit komt omdat een spin ooit de Profeet bij zijn vlucht uit Mekka heeft geholpen. Dit laat nogmaals weer zien dat jij weinig kaas hebt gegegeten van de Islam en ons moslims hier alleen probeert te imiteren in de hoop om een religieuze discussie op valse gronden te instigeren...

Hollandse knuppel die je bent...

agezzaa_iakien

Citaat van: incognito op 20/03/2010 om 16:19:46
Niet dat ik mezelf wil gaan ophemelen. Maar ik ben aan de ene kant wel blij dat je mij vergelijkt met een spin. Als je je wat meer verdiept had in de Islam dan zou je hebben geweten dat spinnen binnen de islam een heilige status krijgen toegwezen. Dit komt omdat een spin ooit de Profeet bij zijn vlucht uit Mekka heeft geholpen. Dit laat nogmaals weer zien dat jij weinig kaas hebt gegegeten van de Islam en ons moslims hier alleen probeert te imiteren in de hoop om een religieuze discussie op valse gronden te instigeren...

Hollandse knuppel die je bent...
awel probeer dan met hem discussiëren, dan zullen we zien tot waar uw minuscule hersens kunne functionere 

Señor Canardo

Citaat van: agezzaa_iakien op 20/03/2010 om 16:30:50
awel probeer dan met hem discussiëren, dan zullen we zien tot waar uw minuscule hersens kunne functionere 

In ieder geval verder dan jouw chickenbrains...

agezzaa_iakien

Citaat van: incognito op 20/03/2010 om 16:48:18
In ieder geval verder dan jouw chickenbrains...
ik zie u ni meer als een stuk stront safe

Señor Canardo

Citaat van: agezzaa_iakien op 20/03/2010 om 16:50:28
ik zie u ni meer als een stuk stront safe

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...;)

agezzaa_iakien

Citaat van: incognito op 20/03/2010 om 16:56:04
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...;)
ik ben u gast ni

Señor Canardo

Citaat van: agezzaa_iakien op 20/03/2010 om 16:58:04
ik ben u gast ni

Gasten horen zich te gedragen als ze bij iemand op bezoek gaan.

agezzaa_iakien

Citaat van: incognito op 20/03/2010 om 17:00:12
Gasten horen zich te gedragen als ze bij iemand op bezoek gaan.
als ik ooit bij u te gast zou zijn ging ik alles kort en klein slaan

matou

wow..!   dat is niet mis    hahahaha

Señor Canardo

Citaat van: agezzaa_iakien op 20/03/2010 om 17:01:43
als ik ooit bij u te gast zou zijn ging ik alles kort en klein slaan

Aldus de Belgische Shitty-Stone Marokkaan zonder (toilet-)papieren....