Stem niet op de PvdA

Gestart door PolitiekAlternatief, 16/02/2010 om 14:18:03

TheCFO

en ja, ik bedoelde die dansende dameskapper

Chatt zie arif

Citaat van: TheCFO op 19/03/2010 om 10:36:54
Gruwelijk, maar ik weet niet eens wie Cheribi is, vrees ik. In 1994 woonde ik echter ook in het Roomblanke Groningen -studententopstad van Nederland- misschien dat ik daarom geexcuseerd kan worden.
U is bij deze geexcuseerd.
Citeer
De sahara zeg je. Daar wist ik tot die sitedisc hiero helemaal niets over. Soms heb ik het idee dat bij de mocroboefjes jezelf 'arabisch' noemen part of the gangstastylo is. Misschien dat Polisario ze zelfs met open armen zou ontvangen.
Chatt's Mocro boefjesverdwijntruc: Iemand bespugen=een jaar WC's in bejaardentehuizen/intellingen schoonmaken,te trots,geen zin=een jaar bajes zonder aftrek goed gedrag etc. Pooier/loverboy=TIEN JAAR gevangenis,voor de jongsten onder hen na vijf jaar evaluatie,weer op het verkeerde pad= je openstaande vijf jaar gaan zitten! Three strikes and you're out=zie pooier/loverboys. Use a gun and you're done= eveneens bij straf pooier/loverboy kijken. Geldt niet alleen voor mocro's,geldt voor iedere inwoner van Nederland. Niet hier geboren criminelen zonder Nederlandse nationaliteit=straf uitzitten en daarna naar Schiphol!

Citeer
En je hebt gelijk, ook uberindividueel doende mannetjes als ik, horen bij een groepje. Geen reden dat neurotisch te ontkennen. Maar toch, het hinderlijke gevoel dat dit soort verder begrijpelijke argumenten 'im grosschen ganzen' slechts -naar mijn smaak- onwenselijke groepsmeningen geeft, raak ik niet helemaal kwijt.


Het zij je vergeven...

TheCFO

#182
Dank voor de add on van 1024, ben mobiel dus ff geen eenvoudig wikien.

Opeens zie ik een foto voor me van een keurige man in lichtgrijs pak, those where the days dat ik de VVD ook nog als liberaal beschouwde,ik denk dus dat ik nu wel weet wie het is.

Hm, 1994 al, VVD, toch wel een interessante gast....


Valt er helemaal niets te halen uit de assumptie dat 'contact met Marokko' ook voor die gasten zelf best wel eens nuttig zou kunnen zijn?
Ik weet het zelf ook niet zeker hoor. Je kan waarschijnlijk met evenveel recht zeggen dat de 'desorientatie' alleen maar groter wordt.

Bades

Citaat van: incognito op 19/03/2010 om 02:07:15
Als je echt wilt dat ik je weer als een klein kindje moet gaan behandelen hoef je alleen maar door te gaan waar je mee bezig bent en dan zul je het vanzelf zien...;)


rah atazud mixef gha theqqimed ;)

Machmoed

Incognito, waarom doe je zo agressief jongen...neem een haaltje en relax. Waarom overdrijf jij zo! wat nou draconische maatregelen...ik heb het alleen over een gehad. Je moet niet gelijk in de aanval gaan. Ik heb je allang gezegd dat we het hier over die rotcriminelen gaat en met hun land heb ik zo genoemd omdat criminelen overal vandaan komen. De kern van de boodschap is: blijf je aan de zijkant toekijken hoe een kleine groep uit jouw naam misdaden doet? Natuurlijk voelen we ons niet altijd aangesproken en dat moet zeker ook niet het geval zijn. Maar op het moment dat we onze stem niet laten horen over bepaalde misstanden, is de publieke opinie al snel van zie je nou wel, ze vinden het wel ok...het interesseert ze niet etc. Na jaren dit beeld te onbedoeld hebben bevestigd, gaan veel NL-ers uit onvrede op een radicale partij. Er zijn vele problemen in NL en natuurlijk in de 70e jaren waren het de surinamers en molukkers, in de 80e jaren de turken en vanaf de negentiger jaren zijn het de Marokkanen. Het is tijdelijk i know, maar tijdelijk kan heel lang zijn. Het gaat om bewustwording. Ik hoop dat we in het vervolg een volwassen discussie kunnen hebben.

Machmoed

@chattlantis,
Dat is nog maar een misdrijfje! Nep pistool etc. Je maakt het wel erg onschuldig. Ik heb het over echte criminelen met een srafblad waarbij bijvoorbeeld minimaal 3 zware strafbare feiten staan etc. Het voorbeeld dat jij het gebruikt suggereert een spontaan ontspoorde jongere die gewoon wat aandacht wil en onder invloed van drugs de mist is in gegaan. Dit kan iedereen gebeuren, dus dit voldoet niet in mijn ogen.

Stel dat een ieder crimineel de kans zou krijgen tussen 1 jaar gevangenisstraf uitzitten in NL of 1 jaar terug naar eigen land en daarna pas terug mag keren, vindt je dat een redelijk voorstel?

Chatt zie arif

#186
Citaat van: Machmoed op 19/03/2010 om 15:34:00

Stel dat een ieder crimineel de kans zou krijgen tussen 1 jaar gevangenisstraf uitzitten in NL of 1 jaar terug naar eigen land en daarna pas terug mag keren, vindt je dat een redelijk voorstel?

Ik had al een vaag vermoeden dat er een steek(je) bij je los zat,maar nu wordt mijn vrees bewaarheid!

Dan barst toch onmiddelijk de hel los in Nederland,je kunt een jaar gevangenisstraf toch niet verruilen met een naar eigen inzicht te vullen jaar in een warm land?


Criminaliteit moet serieus aangepakt worden,zwaardere straffen voor vergrijpen waar de maatschappij dagelijks mee te maken heeft. Draaideur-criminelen,die de meeeste criminaliteit plegen, moeten verplicht een afkick-cursus volgen in de gevangenis.

Maar mijn pleidooi is dat er geen ge-allochtoon/Antiliaan/autochtoon/Marokkaan/Surinamer/Pool verhaal aan vast wordt geplakt. De maatschappij dat zijn wij allen,van criminaliteit hebben we allen last,laat de criminelen boeten voor hun misdaden jegens de maatschappij,niemand die mij tegen zal spreken!

Chatt zie arif

#187
Citaat van: TheCFO op 19/03/2010 om 12:56:13
Hm, 1994 al, VVD, toch wel een interessante gast....
Laat ze maar 3000 kilometer lopen om een glas water te drinken. We moeten geen genade hebben voor deze types.

Tjah,met dit soort statements van onze Marokkaanse VVD 'sociologue' valt Reinhard Heydrich in het niet,je had het eerder over de Polisario,dit heerschap wens ik best een kilometertje of 100 in Polisario-territorium. Alleen denk ik dat zelfs zij hem geen glas water zullen onthouden. De wet van de woestijn stelt namelijk dat als iemand om water vraagt men hem dat niet weigeren kan.Men mag zelfs iemand pas vermoorden-mocht desbetreffende om water vragen- nadat hij z'n glas water tot de laatste druppel heeft opgedronken...

Citeer
Valt er helemaal niets te halen uit de assumptie dat 'contact met Marokko' ook voor die gasten zelf best wel eens nuttig zou kunnen zijn?
Nee...,ik denk dat iedere groep acht en brugklas een keer 'contact' met een gevangenis van binnen moet hebben ipv de zoveelste museum. Laat ze een middagje een gevangeniscel van binnen zien,het eten en de gevangenen zelf. Zwaardere straffen waar een afschrikwekkende werking van uitgaat en vooral dat ze dondersgoed beseffen in wat voor claustrofobische omgeving men terecht kan komen.


De eenvoudigste oplossingen zijn meestal de oplossingen die het best werken...

Chatt zie arif

#188
Citaat van: Machmoed op 19/03/2010 om 15:34:00
@chattlantis,
Dat is nog maar een misdrijfje! Nep pistool etc. Je maakt het wel erg onschuldig. Ik heb het over echte criminelen met een srafblad waarbij bijvoorbeeld minimaal 3 zware strafbare feiten staan etc. Het voorbeeld dat jij het gebruikt suggereert een spontaan ontspoorde jongere die gewoon wat aandacht wil en onder invloed van drugs de mist is in gegaan. Dit kan iedereen gebeuren, dus dit voldoet niet in mijn ogen.


Je schijnt wederom de clue te missen,meneer de niet al te snuggere politicus...

Mijn verzonnen verhaal ging eigenlijk niet om nep-pistolen,'echte criminelen' en ontspoorde jongeren,het ging om iets veel belangrijkers.

Het ging erom dat iedere Nederlander voor de wet gelijk hoort te zijn,rechtsgelijkheid noemt men dat. Het druist namelijk tegen alle rechtsbeginselen in om in een en hetzelfde land twee strafmaten te hanteren. Vroeger heette dat klassen-justitie, een rechtspraak voor rijken en een voor de armen,wat jij voorstaat kan men tegenwoordig rassen-justitie of nieuwe apartheid noemen.


Als we meer van jouw soort hadden,gingen we linea recta weer terug naar de middeleeuwen.





Señor Canardo

#189
Citaat van: Machmoed op 19/03/2010 om 15:24:22
Incognito, waarom doe je zo agressief jongen...neem een haaltje en relax. Waarom overdrijf jij zo! wat nou draconische maatregelen...ik heb het alleen over een gehad. Je moet niet gelijk in de aanval gaan. Ik heb je allang gezegd dat we het hier over die rotcriminelen gaat en met hun land heb ik zo genoemd omdat criminelen overal vandaan komen. De kern van de boodschap is: blijf je aan de zijkant toekijken hoe een kleine groep uit jouw naam misdaden doet? Natuurlijk voelen we ons niet altijd aangesproken en dat moet zeker ook niet het geval zijn. Maar op het moment dat we onze stem niet laten horen over bepaalde misstanden, is de publieke opinie al snel van zie je nou wel, ze vinden het wel ok...het interesseert ze niet etc. Na jaren dit beeld te onbedoeld hebben bevestigd, gaan veel NL-ers uit onvrede op een radicale partij. Er zijn vele problemen in NL en natuurlijk in de 70e jaren waren het de surinamers en molukkers, in de 80e jaren de turken en vanaf de negentiger jaren zijn het de Marokkanen. Het is tijdelijk i know, maar tijdelijk kan heel lang zijn. Het gaat om bewustwording. Ik hoop dat we in het vervolg een volwassen discussie kunnen hebben.

Ik hoop het eigenlijk van niet, want mijn Spiderman zintuig zegt dat jij het niet waard bent om mee te discussiëren. Mensen zoals jij, die in het geval van kritiek uitdelen hun mond vol heeft over de Surinamers, de Molukkers, de Turken en de Marokkanen. Maar als ik jou 1 simpele vraag stel, namelijk wat te doen met Nederlandse criminele jongeren blijft het angstvallig stil aan jou kant. Waardoor ik het idee krijg dat jij helemaal niet over criminaliteit wil praten, maar enkel de criminaliteit ter sprake wilt brengen die veroorzaakt wordt door de buitenlander en in dit geval de Marokkanen.... En dat vind ik best wel racistisch van jou.

Dus nogmaals fok jou en jouw racistische insteek en zolang Nederlanders zoals jij de discussie met mij uit de weg gaan (zie vraag uit mijn vorige posts) blijf ik van mening dat Marokkaanse criminelen het recht hebben net als andere criminelen - en geheel in de gedachte van Darwin - om de Nederlandse samenleving te plunderen aangezien de Nederlandse staat te zwak is om voor haar eigen burgers te zorgen.... 

Ieder voor zijn eiguh en laat die (Hollandse) rest maar wat krijguh!





Ps. Mensen het land uitzetten noem ik best wel een draconische maatregel, net zo draconisch als mensen de toegang tot een land ontzeggen....>

Reino Marruecos retira Nacionalidad a Abdellah el Boudouhi, presidente de la Ass

Retirada del D.N.I Marroquí a Abdellah El Boudouhi pel consolat del Marroc a Tarragona.
Abdellah El Boudouhi, president de la Associació Averroes d'Asumptes d'Immigrants Bereberes a Catalunya, ens ha informat que el consolat del Marroc a Tarragona li ha retiral el D.N.I. Marroquí .
Ell i la seva germana van anar al nou consolat marroquí de Tarragona per fer uns poders en favor del seu germà, que viu al Rif per poder fer un tràmit administratiu. Li va dir llavors el funcionari del consolat, senyor Tarik, que no tenien drets per entrar en aquest consolat, perqué els havien cancelat tos els drets per ordre superior de caire racista amb el poble Bereber ( Poble Rifeny).

http://www.redasociativa.org/dosorillas/modules.php?name=News&file=article&sid=1983&mode=thread&order=0&thold=0

agezzaa_iakien


Het ging erom dat iedere Nederlander voor de wet gelijk hoort te zijn,rechtsgelijkheid noemt men dat. Het druist namelijk tegen alle rechtsbeginselen in om in een en hetzelfde land twee strafmaten te hanteren. Vroeger heette dat klassen-justitie, een rechtspraak voor rijken en een voor de armen,wat jij voorstaat kan men tegenwoordig rassen-justitie of nieuwe apartheid noemen.



[/quote]
Dit vind ik niet waar buitenlanders verdienen  een zwaardere straf dan de autochtonen, ze zijn zeker niet gelijk voor de wet. Hier in Mechelen waar ik woon zitten er 80% allochtonen in de gevangenis. Met die straffen dat ze geven tegenwoordig daar deinst geen enkele allochtoon voor terug maar dat is niet bij een autochtoon het geval, zij plegen zelden strafbare feiten en als ze worden gestraft dan passen zij zich terug aan de maatschappij.

Chatt zie arif

Citaat van: agezzaa_iakien op 19/03/2010 om 18:49:49
Dit vind ik niet waar buitenlanders verdienen  een zwaardere straf dan de autochtonen, ze zijn zeker niet gelijk voor de wet. Hier in Mechelen waar ik woon zitten er 80% allochtonen in de gevangenis. Met die straffen dat ze geven tegenwoordig daar deinst geen enkele allochtoon voor terug maar dat is niet bij een autochtoon het geval, zij plegen zelden strafbare feiten en als ze worden gestraft dan passen zij zich terug aan de maatschappij.


Dus als jouw vader/broer/neef/zoon veroordeeld wordt tot tien jaar gevangenisstraf,terwijl de vlaming vijf jaar krijgt voor precies hetzelfde vergrijp vind jij dat gerechtvaardigd?

Señor Canardo

Citaat van: agezzaa_iakien op 19/03/2010 om 18:49:49
Dit vind ik niet waar buitenlanders verdienen  een zwaardere straf dan de autochtonen, ze zijn zeker niet gelijk voor de wet. Hier in Mechelen waar ik woon zitten er 80% allochtonen in de gevangenis. Met die straffen dat ze geven tegenwoordig daar deinst geen enkele allochtoon voor terug maar dat is niet bij een autochtoon het geval, zij plegen zelden strafbare feiten en als ze worden gestraft dan passen zij zich terug aan de maatschappij.

Een klassiek voorbeeld van re3quer ameziane©....

agezzaa_iakien

Citaat van: incognito op 19/03/2010 om 18:57:16
Een klassiek voorbeeld van re3quer ameziane©....
Re3quer ameziane aqeth 3aag achek.
Gij leeft hier amper in uw eigen land en jij verwacht dat je kan doen hoe je wil. Wat zou jij ervan vinden als uw gast thuis uw huis kapot maakt en aan uw kinderen drugs verkoopt ah ik dacht het al..

Señor Canardo

#194
Citaat van: agezzaa_iakien op 19/03/2010 om 19:11:05
Re3quer ameziane aqeth 3aag achek.
Gij leeft hier amper in uw eigen land en jij verwacht dat je kan doen hoe je wil. Wat zou jij ervan vinden als uw gast thuis uw huis kapot maakt en aan uw kinderen drugs verkoopt ah ik dacht het al..

Voordat je aan komt zetten met allerlei horror-verhalen over drugsgebruikende kinderen wil ik je eerst vragen: waarom geef je niet eerst antwoord op Chatt's vraag, hij stelde zijn vraag eerder dan ik, dan is het ook alleen maar fatsoenlijk dat hij ook eerder een antwoord krijgt dan ik:

Chatt's vraag: dus als jouw vader/broer/neef/zoon veroordeeld wordt tot tien jaar gevangenisstraf,terwijl de vlaming vijf jaar krijgt voor precies hetzelfde vergrijp vind jij dat gerechtvaardigd?


Of kent onze Belg niet het spreekwoord: wie het eerst komt, die het eerst maalt.....