Stem niet op de PvdA

Gestart door PolitiekAlternatief, 16/02/2010 om 14:18:03

3ich

Citaat van: incognito op 23/02/2010 om 17:21:08
Je bedoelt zeker het Fractional-reserve banking?
Ik heb het over de monetaire systeem en hoe de dollar gecreeërd is. De dollar bepaalt vandaag de dag wat de wereldeconomie is. Als je weet wie de dollar gecreeërd heeft en wat het doel van de dollar is en wat er allemaal op die dollar staat (symbolisch) dan ben je al een stuk bewuster.

(alles is gekoppeld aan de dollar)

De dollar is gemaakt van: rente/inflatie/schulden. Ze lenen je geld uit die ze niet hebben, gewoon virtueel, wat jij ook weer in een bank/bedrijf/hypotheek/auto gaat stoppen. Dus alles komt toch weer terug bij degene die het gemaakt hebben en de onwetende burger die word geleefd door dat geld en systeem. En dat terwijl er maar 2 tot 4% van het werkelijke geld in de omloop is. De rest is virtueel en is cijfertjes ergens op een schermpje. Die 4% is gewoon voor de handel en is altijd in de omloop op de markt.

(het is teveel om te typen zoek het gewoon zelf op.)

In een monetaire systeem bestaat er geen, vrijheid, democratie, rechten, blabla. Want we zitten vast aan dat systeem die door hun gecreeërd is. Dus zonder het te beseffen zijn we al slaven!!!!!!!!

(we weten onderhand wel wie de internationale bankiers zijn, toch?)


Wuhahahahahahaaa

3ich

We zijn te Offtopic gegaan. Mijn excuses. Boodschap van de topic en de beheerders van amazigh.nl is duidelijk, stem vooral niet op de PVDA!


3ich

Citaat van: incognito op 23/02/2010 om 17:21:08

- Money as Debt I
- Money as Debt II

Mooi hé om te zien hoe alles op elkaar aansluit. http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=10813.0

Vatten mensen het wel? Heel simpel 1 + 1 = ?

K hoop dat we nu wel weten waarom religie als schuld gezien word....


3ich

Citaat van: 3ich op 23/02/2010 om 18:16:33
Mooi hé om te zien hoe alles op elkaar aansluit. http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=10813.0

Vatten mensen het wel? Heel simpel 1 + 1 = ?

K hoop dat we nu wel weten waarom religie als schuld gezien word....


Voor de gene die het niet begrijpen. Geld is gemaakt uit schuld en om ons onder controle te houden. Dus niet geld is de werkelijke schuld maar de religie. Omdat we nemers zijn van de aarde dus maken we een schuld tegenover de schepper.

Deze logica zullen niet alle mensen begrijpen. Omdat ze al te ver gebrainwashed zijn.


Señor Canardo

#19


De onzin van het blanco stemmen

Frija (dank!) plaatste gisteren een item in de Stortplaats over het wel of geen nut hebben van de blanco stem en het leek mij wenselijk om de uiteindelijke conclusie ook op de frontpage met u te delen, aangezien deze meteen het sprookje van het nut van blanco stemmen voor eens en altijd de wereld uit helpt. Een quote:

Blanco stemmen worden wel meegerekend met het opkomstpercentage. Deze stemmen hebben echter geen invloed op de verkiezingsuitslag. Een blanco stem wordt namelijk gezien als een ongeldige stem. Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat uitsluitend een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing (= het aantal mensen dat naar het stembureau is gekomen).

We hebben in ons systeem namelijk met de zogenaamde kiesdeler te maken. Deze kiesdeler bepaalt uiteindelijk hoeveel stemmen er nodig zijn om één zetel te behalen. Oftewel:

De kiesdeler wordt verkregen door alle geldig uitgebrachte stemmen in het hele kiesgebied (land, provincie of gemeente) te delen door het totaal aantal te verdelen zetels. Voor de Tweede Kamer is dat 150, voor het Europees Parlement 25, voor een gemeente varieert dat tussen 9 en 45 zetels en voor de provincie ligt dit tussen 39 en 55 leden.

Concluderend, een blanco stem wordt gezien als een ongeldige stem. Bij het bepalen van de kiesdeler die de uiteindelijke verdeling van zetels bepaalt, tellen allen geldige stemmen mee. Blanco stemmen is dus niets meer dan een symbolische actie. En als je het dus goed bekijkt, een behoorlijk lullige symbolische actie waarmee je voornamelijk jezelf te kakken zet. Oh ja, u staat bij blanco stemmen natuurlijk wel direct geregistreerd, aangezien stemmen niet zonder identiteitsbewijs kan geschieden. Kortom: stem gewoon niet. Blanco stemmen is wat mij betreft jezelf voor lul zetten en onze overheid door middel van registratie laten weten dat je jezelf voor lul gezet hebt.

Stem daarom dus gewoon niet!

21 Februari 2010

Anarchiel

http://www.anarchiel.com/display/de_onzin_van_het_blanco_stemmen

Simo7

Citaat van: incognito op 24/02/2010 om 15:15:15


De onzin van het blanco stemmen

Frija (dank!) plaatste gisteren een item in de Stortplaats over het wel of geen nut hebben van de blanco stem en het leek mij wenselijk om de uiteindelijke conclusie ook op de frontpage met u te delen, aangezien deze meteen het sprookje van het nut van blanco stemmen voor eens en altijd de wereld uit helpt. Een quote:

Blanco stemmen worden wel meegerekend met het opkomstpercentage. Deze stemmen hebben echter geen invloed op de verkiezingsuitslag. Een blanco stem wordt namelijk gezien als een ongeldige stem. Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat uitsluitend een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing (= het aantal mensen dat naar het stembureau is gekomen).

We hebben in ons systeem namelijk met de zogenaamde kiesdeler te maken. Deze kiesdeler bepaalt uiteindelijk hoeveel stemmen er nodig zijn om één zetel te behalen. Oftewel:

De kiesdeler wordt verkregen door alle geldig uitgebrachte stemmen in het hele kiesgebied (land, provincie of gemeente) te delen door het totaal aantal te verdelen zetels. Voor de Tweede Kamer is dat 150, voor het Europees Parlement 25, voor een gemeente varieert dat tussen 9 en 45 zetels en voor de provincie ligt dit tussen 39 en 55 leden.

Concluderend, een blanco stem wordt gezien als een ongeldige stem. Bij het bepalen van de kiesdeler die de uiteindelijke verdeling van zetels bepaalt, tellen allen geldige stemmen mee. Blanco stemmen is dus niets meer dan een symbolische actie. En als je het dus goed bekijkt, een behoorlijk lullige symbolische actie waarmee je voornamelijk jezelf te kakken zet. Oh ja, u staat bij blanco stemmen natuurlijk wel direct geregistreerd, aangezien stemmen niet zonder identiteitsbewijs kan geschieden. Kortom: stem gewoon niet. Blanco stemmen is wat mij betreft jezelf voor lul zetten en onze overheid door middel van registratie laten weten dat je jezelf voor lul gezet hebt.

Stem daarom dus gewoon niet!

21 Februari 2010

Anarchiel

http://www.anarchiel.com/display/de_onzin_van_het_blanco_stemmen

ihihihhi...dat is nu het grappige van blanco stemmen, namelijk een opkomst van 100% genereren en een verdeling van 40% van de stemmen  de overige 60 % heeft blanco gestemd....  politiek gezien is dit een mokerslag....kennelijk is er zoveel animo om te stemmen maar de partijen hebben 60% niet kunnen overtuigen om op hun te stemmen, en elke partij moet zich dit aantrekken...

dus het heeft wel zo zijn charmes dat blanco stemmen...

koepiest


Dus het best is niet stemmen?
Ze doen toch uiteindelijk waar ze zin in hebben, bezuinigen op personeel, subsidies etc etc en extra belasting innen.

weten jullie trouwens waar al onze belastingcenten voor een groot deel heengaan? Het is echt te gek voor woorden, ik heb gewerkt op het ministerie van vrom bij afdeling FM, Wat ik daar aan cijfers voorbij zag gaan voor een nieuwe bureau, een schilderij of een kastje voor op het werk..   belachelijk voor woorden.

makkelijk gaven ze 25 000 euros uit aan EEN ladekast, wat uiteindelijk niet werdt gebruikt.
En dit gebeurde dagelijks. daar wordt niet op bezuinigd. wel werdt er binnen de organisatie bezuinigd op personeel. dat is toch krom.






3ich

Citaat van: koepiest op 24/02/2010 om 23:02:35
dat is toch krom.

Koepiest als je deze topic heb door gelezen. Denk je dan nog steeds over religie als schuld?


koepiest

schuld is niet de juiste benaming vindt ik, maar ik begrijp de vergelijkenis wel.

je moet werken om een schuld af te betalen, je moet geloven om in de hemel te komen.

3ich

Citaat van: koepiest op 24/02/2010 om 23:08:54

je moet werken om een schuld af te betalen, je moet geloven om in de hemel te komen.
Voor wie werk je en aan wie los je die schulden af?

Als je in de paradijs wilt komen moet je natuurlijk als eerst getuige dat Sidi Arbbi bestaat. Geen discussie over mogelijk, dus over die stelling sta k 100% achter jou!


3ich

Citaat van: koepiest op 24/02/2010 om 23:08:54
schuld is niet de juiste benaming vindt ik, maar ik begrijp de vergelijkenis wel.

je moet werken om een schuld af te betalen, je moet geloven om in de hemel te komen.
Geld is gemaakt uit schulden en die schulden heb je niet tegenover de lokale bank of een internationale bank, maar die schuld maak je tegenover je schepper omdat hij de schepper van deze aardbol is en niet die centjes waar men elke dag keihard voor werkt.

alé slaap lekker voor allen die dit lezen.

TamurtIno

Als je in Almere of in andere stad woont waar PVV meedoet, stem op PVDA. Niet op andere links partij stemmen om te voorkomen dat PVV de grootste wordt.

Laat je niet afleiden door deze actie die helaas niet in het belang van Marokkanen is. Als Wilders de macht krijgt, moet je moeder naar de gemeente huis gaan zonder hoofddoek.
Help je moeder en stem PVDA.

Hadou

#27
Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 00:06:52
Als je in Almere of in andere stad woont waar PVV meedoet, stem op PVDA. Niet op andere links partij stemmen om te voorkomen dat PVV de grootste wordt.

Laat je niet afleiden door deze actie die helaas niet in het belang van Marokkanen is. Als Wilders de macht krijgt, moet je moeder naar de gemeente huis gaan zonder hoofddoek.
Help je moeder en stem PVDA.
Ik woon in Almere. Ik slaap geen minuut minder om, als zij de meerderheid hier halen. 
Wel vreemd van jouw dat jij dit aanhaalt. PVV is zionistisch en pro groot-isis-ra-el. En anti islam. En dat ben jij toch ook?

TamurtIno

#28
Citaat van: Hadou op 26/02/2010 om 00:13:53

Wel vreemd van jouw dat jij dit aanhaalt. PVV is zionistisch en pro groot-isis-ra-el. En anti islam. En dat ben jij toch ook?
Doe niet zo dom :(

Je koning ontvangt iedere dag zionistische leiders in zijn Paleizen en toch ben je gek op hem.
Je koning importeert tweedehandse wapens, Tomaten, Sinaasappel, suiker, etc. uit Israel en kom je nu kritiek op mij uiten omdat ik Joden niet haat!
Of wil je deze topic ook veranderen in topic over Joden en zionisten?

Hadou

Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 00:24:26
Doe niet zo dom :(

Je koning ontvangt iedere dag zionistische leiders in zijn Paleizen en toch ben je gek op hem.
Je koning importeert tweedehandse wapens, Tomaten, Sinaasappel, suiker, etc. uit Israel en kom je nu kritiek op mij uiten omdat ik Joden niet haat!
Of wil je deze topic ook veranderen in topic over Joden en zionisten?
Wel vreemd van jouw dat je PVV niet steunt, terwijl jij eigenlijk het zelfde gedachtegoed hebt. Maar ja.. jij kan hun konten blijven likken , toch zul je geen plaats tussen hun aan over houden.