Stem niet op de PvdA???

Gestart door Bades, 16/02/2010 om 00:59:46

TamurtIno

Citaat van: Bades op 16/02/2010 om 12:26:37
een moderator gaat bovendien over de inhoud niet over de koers van een forum .
Klopt, maar ze heeft ook een mening en dat mening mag ze ook uiten.

Bades

Citaat van: TamurtIno op 16/02/2010 om 12:43:04
Klopt, maar ze heeft ook een mening en dat mening mag ze ook uiten.

Volgens jou (of iemand anders) was ze aan het verdedigen en niet een mening aan het geven. Verdedigen mag de Admin doen.

Aan meningen van derden heb ik niets. Het was een vraag voor de admin, en aan beledigende 'mening' van een troela die denkt dat ze wat is heb ik niets.


Bades

#17
Citaat van: TamurtIno op 16/02/2010 om 12:41:06
Juist omdat je het niet weet, ga je op Pvda stemmen op Wildernis te voorkomen.
Als je het weet, ga je je eigen partij stemmen.


Het zijn alleen jouw woorden die zeggen dat veel mensen op de pvda zullen stemen als tegenwicht aan wilders. Van waaruit trek je deze conclusie? ik denk zelf namelijk dat de PvdA zowel gemeentelijk als landelijk ongelooflijk neergaat :)

E3ber_Tastite

Ik ben het helemaal eens met de banner, de PVDA liegt ons al jaren voor, terwijl we als kippen zonder koppen op ze blijven stemmen. Ze hebben voor de werknemers, helemaal niets gedaan, ze hebben de integratie en immigratie beleid keihard aangescherpt.

De PVDA is de PVDA niet meer, ik stem D66!!

Je kan het misschien niet eens zijn met de banner, maar wees wel bewust van je stem en weet aan wie je ie geeft.

Bades

#19
Citaat van: E3ber_Tastite op 16/02/2010 om 12:52:48
Ik ben het helemaal eens met de banner, de PVDA liegt ons al jaren voor, terwijl we als kippen zonder koppen op ze blijven stemmen. Ze hebben voor de werknemers, helemaal niets gedaan, ze hebben de integratie en immigratie beleid keihard aangescherpt.

De PVDA is de PVDA niet meer, ik stem D66!!

Je kan het misschien niet eens zijn met de banner, maar wees wel bewust van je stem en weet aan wie je ie geeft.


Wil je mislukken van de pvda wat werknemersbeleid betreft weergeven, dan moet je het daarover hebben! want dan heb je het ergens over. nu is de banner discutabel. De banner lijkt zonder boodschap iets tegen een partij te hebben, en dan bereik je niet het resultaat dat je wil. je bereikt alleen dat de domme kiezer nu alleen WEER wordt geloodst naar een andere partij. want WAAROM is die andere partij beter? dat weet dan nog steeds niemand. Je moet politiek bewustzijn concretiseren.

De vorm. daar gaat het om.

admin

Citaat van: Bades op 16/02/2010 om 11:33:40
Ik begrijp het, daar niet van. Maar de vraag is of zo'n directe kiesadvies de vorm had moeten zijn.

Verder moet Amazigh.nl dat vooral zelf weten. ;)

Zoals eerder gezegd. Als mensen op de PvdA willen stemmen moeten zij dat doen. Wij ontnemen hier toch geen stemrecht. Wij wijzen mensen enkel op de alternatieven. Wij kiezen ook geen bepaalde richting, er staan 3 partijen op die allen een andere koers varen. Ben je geinteresseerd in de koers die zij varen dan kun je hun programma's vinden op de stedelijke websites van de partijen. Je bent in dat geval tenminste actief bezig met je kiesrecht. Kies dus niet vanzelfsprekend maar kies bewust.

Maroccaan

Geen enkele partij heeft de Marokkanen zo gekwetst en belachelijk gemaakt als de pvda, temeer omdat de meeste marokkanen traditioneel op pvda stemden.

Het begon zo een  beetje met de heroinespuiter en prostitueebezoeker Rob Oudkerk die ons k#t Marokkanen noemde.

David Pinto die het advies gaf ons Marokkanen boven de sahara te droppen om niet meer terug te komen.

En dan heb je Job Cohen die het woord 'tuig' en het zijn altijd de Marokkanen introduceerde.

Marcosh die inderdaad stigmatiserend uit liet over de Marokkaanse gemeenschap.

Hans spekman die via de media opriep om de Marokkanen publiekelijk te vernederen.

Samira abbos wilde een verbod op een halal zoekmachine.


3ich

Citaat van: Maroccaan op 16/02/2010 om 17:20:10

En dan heb je Job Cohen die het woord 'tuig' en het zijn altijd de Marokkanen introduceerde.


Van wie zou hij nou die theorie hebben?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/11/richard_de_mos_pvv_voetbalmaat.html


Bades

Citaat van: Maroccaan op 16/02/2010 om 17:20:10
Geen enkele partij heeft de Marokkanen zo gekwetst en belachelijk gemaakt als de pvda, temeer omdat de meeste marokkanen traditioneel op pvda stemden.

Het begon zo een  beetje met de heroinespuiter en prostitueebezoeker Rob Oudkerk die ons k#t Marokkanen noemde.

David Pinto die het advies gaf ons Marokkanen boven de sahara te droppen om niet meer terug te komen.

En dan heb je Job Cohen die het woord 'tuig' en het zijn altijd de Marokkanen introduceerde.

Marcosh die inderdaad stigmatiserend uit liet over de Marokkaanse gemeenschap.

Hans spekman die via de media opriep om de Marokkanen publiekelijk te vernederen.

Samira abbos wilde een verbod op een halal zoekmachine.

Het standpunt van verbod op de de zeer vreemde zoekmachine dat zelf al bepaald wat wel of niet hoort kun je NIET vergelijken met de voorgaande uitspraken vergelijken. 

Bades

Citaat van: admin op 16/02/2010 om 14:39:03
Zoals eerder gezegd. Als mensen op de PvdA willen stemmen moeten zij dat doen. Wij ontnemen hier toch geen stemrecht. Wij wijzen mensen enkel op de alternatieven. Wij kiezen ook geen bepaalde richting, er staan 3 partijen op die allen een andere koers varen. Ben je geinteresseerd in de koers die zij varen dan kun je hun programma's vinden op de stedelijke websites van de partijen. Je bent in dat geval tenminste actief bezig met je kiesrecht. Kies dus niet vanzelfsprekend maar kies bewust.

Admin, ik vind het allang best.

Maroccaan

Citaat van: 3ich op 16/02/2010 om 17:32:24
Van wie zou hij nou die theorie hebben?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/11/richard_de_mos_pvv_voetbalmaat.html


kijk nou eens

en dan nog geven marokkanen hun stem gratis en voor niks weg aan de pvda.

Maroccaan

Citaat van: Bades op 16/02/2010 om 17:45:18
Het standpunt van verbod op de de zeer vreemde zoekmachine dat zelf al bepaald wat wel of niet hoort kun je NIET vergelijken met de voorgaande uitspraken vergelijken. 
mevrouw is instaat om erger te roepen

Bades

Citaat van: 3ich op 16/02/2010 om 17:32:24
Van wie zou hij nou die theorie hebben?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/11/richard_de_mos_pvv_voetbalmaat.html



haha! hij is het niet eens met 'wat dingen' die in de raamwet staan, en die dingen zijn hun wensenlijsje. Als ik dit zo zie denk ik dat zelfs ik de politiek in kan gaan!
http://www.dumpert.nl/mediabase/683831/7d6bbc30/richard_de_mos_%28pvv%29_kan_er_helemaal_niks_van.html

Citaat van: Maroccaan op 16/02/2010 om 18:04:26
mevrouw is instaat om erger te roepen

lees mijn reactie nogmaals. Want ik ben het juist wel met samira eens. maar niet eens met dat een inhoudelijk standpunt in een lijst met gescheld en uithalen naar volken hoort.


Maroccaan

Citaat van: Bades op 16/02/2010 om 19:10:37


lees mijn reactie nogmaals. Want ik ben het juist wel met samira eens. maar niet eens met dat een inhoudelijk standpunt in een lijst met gescheld en uithalen naar volken hoort.


Waarom zou je zo’n zoekmachine verbieden ?
Misschien zijn er mensen die daar behoefte aan hebben en willen voor bepaalde zoekopdrachten geen gebruik maken van Google. 

Zo'n zoekmachine is juist een verrijking en zeker niet vreemd. 
Vreemd is de gedachte om dingen te gaan verbieden.
Daarom zeg ik dan ook dat mevrouw nog ergere dingen kan roepen.
Vandaag is het de zoekmachine en wie weet wat het morgen wordt.



Bades

Citaat van: Maroccaan op 16/02/2010 om 20:26:29
Waarom zou je zo’n zoekmachine verbieden ?
Misschien zijn er mensen die daar behoefte aan hebben en willen voor bepaalde zoekopdrachten geen gebruik maken van Google. 

Zo'n zoekmachine is juist een verrijking en zeker niet vreemd. 
Vreemd is de gedachte om dingen te gaan verbieden.
Daarom zeg ik dan ook dat mevrouw nog ergere dingen kan roepen.
Vandaag is het de zoekmachine en wie weet wat het morgen wordt.


Het verbod op de zoekmachine was een standpunt. De de rest van de opsomming niet. Waarom ik tegen die zoekmachine ben is niet relevant.