Metalsa. de gekste..!!!!!

Gestart door Mohammed-Utr, 05/06/2003 om 12:13:28

MBTiza

jaja zal wel als dharwa al te veel denkwerk van jou vereist dan is het niet zo goed gesteld met jou.

ajaw-ali

dus bij jou staat dharwa  ook in  hala madanija van je vader zeker ??

MBTiza

ja lekker belangrijk wat daar staat, er staat ook beni ourighel in dat wil ook niet zeggen dat ik zeg dat ik tot de beni ouriaghel behoor maar bij de aith wayagher.

gebruik dharwa ipv oulad
ibdarsen ipv metalsa
tudert ipv hayat enz.

koester het tamazight !

ajaw-ali

koester het tamazight ! dat wil graag doen.

maaaaar wat ga je straks spreken als tussen de handen van allah bent.   sorry zonder arabisch kom je nog niet ver.

MBTiza

tamazight...kameraad.denk je dat iedere moslim arabisch spreekt ma? god is universeel en niet alleen arabischtalig waar mensen zich druk om maken!

ajaw-ali

dat weten we maar hij (allah) dan raad je dat aan.

MBTiza

het wordt nergens aangeraden kameraad...anders schiep god alleen arabs en geen andere volkeren

Chatt zie arif

Citaat van: ajaw-ali op 01/09/2004 om 16:01:08
koester het tamazight ! dat wil graag doen.

maaaaar wat ga je straks spreken als tussen de handen van allah bent.   sorry zonder arabisch kom je nog niet ver.
Dan heb ik echt een probleem,zouden ze daar tolken hebben die het mazight machtig zijn of is de almachtige niet bereid om een taal te spreken die hij of zij zelf heeft laten ontstaan.

Maroccaan

x

Tikinas

.

ajaw-ali

nou jongens ik zie jullie komende jaren wis en natuurkunde in tamazight uitleggen.

MBTiza

ajaw-ali

bedankt, maar zie je nou hoe zwak  we zijn imazighen. meteen, meteen boos en agressief.

MBTiza

Ik ben niet boos of dan ook, waarom zou je wiskunde niet in het tamazight kunnen  onderwijzen? de functies en formules etc blijven toch gewoon hetzelfde? Waaromhaal jij het tamazight zo omlaag, heb je een minderwaardigheiscomplexje jongen?

ajaw-ali

stuur me aub een paar school adressen waar ik tamazight kan  leren schrijven, en ik hoop dat de uitspraak van mijn tamazight  wel goed is.