Hoofdmenu

Matrix

Gestart door 3ich, 03/02/2010 om 13:07:26

Señor Canardo

Citaat van: Zanatti op 05/02/2010 om 00:53:50
citaat uit 2e bron:
"Ik heb altijd gedacht dat dit weinig is, maar enkele dagen geleden zag ik een programma van Derek Ogilvie (medium) en zijn hersenactiviteit werd gemeten tijdens een seance en dat bleek 99,8% te zijn. Mag ik dat zomaar aannemen?

Antwoord
Het idee dat we maar een klein deel van onze hersenen gebruiken is eigenlijk verkeerd. Bij ongeveer elke activiteit die we doen, zijn nagenoeg de gehele hersenen betrokken, alleen is het zo dat bepaalde delen essentiëler zijn voor het uitvoeren van specifieke taken. Zelfs tijdens de slaap zijn de gehele hersenen actief en ziet men dus elektrische activiteit in alle delen van de hersene"

Nog verder citeren: ....dat bleek 99,8% te zijn............Bij ongeveer elke activiteit die we doen, zijn nagenoeg de gehele hersenen betrokken..

Die 99,8% is gemeten bij een seance. Weet jij wel wat een seance is?

Zanatti

Voor nu is t mooi geweest, andere x ;)

3ich

Citaat van: Zanatti op 05/02/2010 om 00:32:12
ok niet van het punt afwijken, laten we zeggen 80%, nog steeds veel meer dan je 10% wat jij op begin d8.
Jij d8 dat einstein 30% van zn hersens gebruikt, en de rest veel minder natuurlijk, en dat heb ik ontkracht.
Wat heb jij ontkracht a wleddi?

Je heb nog steeds geen wetenschappelijke bronnen laten zien, waarin beweerd word dat de gemiddelde mens 100% van zijn hersenen gebruikt

3ich

Citaat van: incognito op 05/02/2010 om 00:56:00
Die 99,8% is gemeten bij een seance. Weet jij wel wat een seance is?
Wat is een séance

Een séance is een vorm van mediumschap waarbij een of meer mensen communiceren met de entiteiten op een andere frequentie. Wij noemen hen in het algemeen zielen die hun boodschap op een interessante manier doorgeven.Hoewel vele mensen in het verleden niet in het ontvangen van berichten op deze wijze geloofden, zijn vandaag zijn vele mediums aan het bewijzen dat het wel mogelijk is. En dat het zeker niet noodzakelijk is om met een ronde tafel te doen, zoals bij de traditionele séances wordt gedaan

Het woord Seance
Het woord Seance komt uit Franse seance; zetel, zitting, of van het Oude Franse seoir; te zitten.“ In het Frans zowel als in het Engels wordt het woord gebruikt voor een vergadering van mensen om spirituele berichten te ontvangen. Maar vroeger werd het gebruikt in het Frans en het Engels om een gewone vergadering te benoemen.
Spiritisten die met zielen praten, krijgen vaak een slechte naam. Maar overledenen zijn vaak lief en liefdevol. In ons dagelijks leven heb je het goede en het kwade, negatieve en positieve. En zo werkt het ook in de zielenwereld.

Deel van onze menselijke denkvermogen verteld ons dat we deel zijn van een groter geheel. We zien engelen, gidsen, goden en anderen aan de andere zijde die zich soms hier aan ons laten zien. Als we ons bewustzijn uitbreiden, zoeken we manieren om hun boodschappen te horen, en een connectie te maken met iets wat heel krachtig is. Het is hoe we zijn geprogrammeerd, mensen hebben altijd gezocht naar een manier om met hun schepper te communiceren, die boven onze wereld bestaat.

De geschiedenis van de Seance
Het was gedurende de jaren 1800 dat de seance behoorlijk populair werd. Dit kwam door de zusjes Fox die de spirituele beweging begonnen. Spiritualiteit gaat over leven na de dood, ‘de spirituele wereld”.
De spirituele beweging begon toen Alan Kardec naar voren kwam als een Typtoloog. Typtologie is een vorm van spirituele communicatie in welke de overledenen een tafel omhoog tilden tijdens een seance en een kloppend geluid veroorzaakten. In georganiseerde seances waren er een groep mensen die rond een tafel gingen zitten, hun handen vasthielden, concentreerden en vragen stelden. De overledenen antwoorden hun vragen, door een serie van klopjes die leken op het geluid van iemand die aan de deur klopte. Om de overledenen vragen te kunnen stellen werd er vooraf een aantal klopjes vastgesteld als ja of nee. Een andere methode was Alfabetische typtologie, letters van het alfabet werden opgenoemd, en zodra de letter voorbij kwam die de overledene wilde, werd er geklopt. Op deze manier was het mogelijk om zo hele gesprekken te voeren met een overledene.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/spiritueel/7167-wat-is-een-seance.html

Botermes

Super seance, dat was een bepaalde level bij die flipperkast van de AdamsFamily, vaak gespeeld vroeger.
Trouwens ik heb hier nog niets horen vallen over het wiskundig begrip matrix.
In Marokko noemen ze een digitale multimeter een matrix, best geinig.

3ich

Citaat van: allasian op 10/02/2010 om 17:22:48
Trouwens ik heb hier nog niets horen vallen over het wiskundig begrip matrix.
Grappig dat je dit aankaart. Het begrip wiskunde komt voort uit de matrix.

Weet je wat pas echt interessant is? De menselijke lichaam, bestaat uit allemaal moleculen en die moluculen die bevatten ook informatie/formules en dat is ook een indirecte matrix

(denk aan DNA)

Ze kunnen nu zelfs de geslacht van een ongeboren kind "veranderen"

Alles is gekoppeld aan de matrix. Want alles is een formule. Vanaf het jaar, dag, het uur, vanaf het moment dat men geboren word tot aan het moment dat je ziel je lichaam verlaat zitten we in een matrix. 


Botermes

Die film is wel cool, weet je. Ik houd van SciFi maar ik denk dat je wel een beetje hard van stapel gaat. Als ik je goed begrijp bedoel je met een matrix dat alles dat in de werkelijkheid mogelijk is voorgeprogameerd is. Is dat wat je bedoelt ?

3ich

#67
Citaat van: allasian op 12/02/2010 om 16:55:01
Die film is wel cool, weet je. Ik houd van SciFi maar ik denk dat je wel een beetje hard van stapel gaat. Als ik je goed begrijp bedoel je met een matrix dat alles dat in de werkelijkheid mogelijk is voorgeprogameerd is. Is dat wat je bedoelt ?
Nee. Dat is niet wat k bedoel.

De matrix is een grootse bestand, waar alles word opgeslagen! Alle beweging, alle gebeurtenissen, alle gedachtens, alle woorden....

De moslims zeggen wel is van Allah ta3ala is de alwetende dat is die matrix. Lees de topic nog is een x goed door.

Niemand is voorgerprogrammeerd wij worden alle onwetend geboren.

Dit is geen science fiction maar de werkelijkheid.

Botermes

Jongen, jij gelooft allemaal in die onzin van illuminatie, apocalyptisch doemdenkerij , de free manson world, al die complot theorieen. Ik zie dat gewoon alleen als pure entertainment. En nou de matrix, dat is toch helemaal lachwekkend.


3ich

Citaat van: allasian op 15/02/2010 om 20:31:58
Jongen, jij gelooft allemaal in die onzin van illuminatie, apocalyptisch doemdenkerij , de free manson world, al die complot theorieen. Ik zie dat gewoon alleen als pure entertainment. En nou de matrix, dat is toch helemaal lachwekkend.



Blijf jij maar geloven in een monetaire systeem... Jij bent een makkelijke prooi

Als iets boven je petje is, kan je beter niks zeggen.

* Laugh now cry later. *


Botermes

Citaat van: 3ich op 15/02/2010 om 22:43:21
Blijf jij maar geloven in een monetaire systeem... Jij bent een makkelijke prooi

Als iets boven je petje is, kan je beter niks zeggen.

* Laugh now cry later. *
Wat boven mijn petje ? Het leek mij interessant om in te gaan op het wiskundig begrip matrix. Dat dat boven jouw petje is en liever doordraaft op jouw fantasiën kan ik weinig aan doen.
Praat geen Engels tegen mij. Dat laat alleen zien dat juist jij een makelijke prooi bent voor de engelstalige wereld. Je bent zelfs geen prooi meer maar een aan stukken gereten kadaver, bij wijze van.

3ich

Citaat van: allasian op 17/02/2010 om 17:54:20
Wat boven mijn petje ? Het leek mij interessant om in te gaan op het wiskundig begrip matrix. Dat dat boven jouw petje is en liever doordraaft op jouw fantasiën kan ik weinig aan doen.
Praat geen Engels tegen mij. Dat laat alleen zien dat juist jij een makelijke prooi bent voor de engelstalige wereld. Je bent zelfs geen prooi meer maar een aan stukken gereten kadaver, bij wijze van.
Dat jij de free-masons, illuminati, NWO, als entertemaint ziet maakt jou een makkelijke prooi.

Dit gaat indd boven jou petje, want je begrijpt er helemaal niks van. Laugh now cry later. Is een gezegde, of begreep je dat ook al nie?

Zoals k al zei wiskunde komt voort uit de matrix. Ayaghyour! Sfetta7ed!

Fantasie? Je heb nog een lange weg te gaan.


TamurtIno

#72
Citaat van: 3ich op 17/02/2010 om 18:03:41
Dat jij de free-masons, illuminati, NWO, als entertemaint ziet maakt jou een makkelijke prooi.

Dit gaat indd boven jou petje, want je begrijpt er helemaal niks van. Laugh now cry later. Is een gezegde, of begreep je dat ook al nie?

Zoals k al zei wiskunde komt voort uit de matrix. Ayaghyour! Sfetta7ed!

Fantasie? Je heb nog een lange weg te gaan.


Cham cham damil o chamalo damlo  god der heiligen geef ons je wonderen ..   

TamurtIno

Citaat van: 3ich op 03/02/2010 om 13:07:26
Ook wel bekend als: technical remote viewing.

Alles wat de mensheid heeft gezegd of gedacht of elke idee elke gebeurtenis word opgeslagen in een zogenoemde MATRIX. ALLES!

En er zijn mensen die er in weten te komen.

Dus alles is te berekenen, zelfs de gedachte van de mens. Verleden of toekomst kan terug worden gehaald door een bepaalde formule. Hele interessante theorie dit.

(hier kan je zo diep in gaan als je dat zelf wilt, het is een oneindige bron aan informatie van begin tot het einde van het wereldse leven)

Een vraag: wat gebruikt een gemiddelde mens van zijn hersens? (we weten allemaal dat het niet 100% is)

Vraag jezelf is af wat er zou gebeuren als de mesnheid 100% van zijn hersens zou gebruiken hoe de wereld er dan uit zou zien. En waarom heeft Allah onze hersens begrenseld?

Nee dit is geen illusie of fantasie of complot theoriën. Dit is de werkelijkheid.

Dan kom k terug op de NWO. En alles wat daar bij komt kijken, denk bijv aan mindcontrol....





Tegenwoordig is dumpert.nl en Hamas de bron van kennis en wetenschap.

TamurtIno

Citaat van: allasian op 15/02/2010 om 20:31:58
Jongen, jij gelooft allemaal in die onzin van illuminatie, apocalyptisch doemdenkerij ,
In het Darija:

Kawar o 3tie la3war  .