Hoofdmenu

Censuur?

Gestart door Chatt zie arif, 31/01/2010 om 15:38:24

Zanatti

#60
Citaat van: matou op 03/02/2010 om 08:46:49

gematigdheid is het pad v saaiheid, of liever de top v saaiheid , het extreme is het pad v moed
Haha de top van saaiheid yek.
Dus Wilders is een moedige man, door Marokkanen en Moslims te discrimineren.

matou



wat heeft die er nou mee te maken. ik vind wilders niet extreem

Chatt zie arif

#62
Citaat van: matou op 05/02/2010 om 08:45:51


wat heeft die er nou mee te maken. ik vind wilders niet extreem

Nei...tuuuurlijk nie,hoe kom je daar nou bij?

Iemand die oproept om miljoenen(!) moslims te deporteren uit Europa is niet extreem,da's vandaag de dag gewoon een gematigd politicus. Als hij zou oproepen om Kamp Vught en Westerbork opnieuw in te richten zou het hoogstens een manier zijn om z'n ongenoegen te uiten. Een soort van protest-actie tegen de voortwoekerende Islamisering zeg maar...

(Westerbork is gelegen in Drenthe,toch? Hmmm,hebben je opa's en oma's destijds geen strafbare feiten gepleegd ,mista groupthink...?)


Chatt zie arif

#63
Citaat van: matou op 03/02/2010 om 08:48:35

hahahahaha   glaasje thee..?

Bedoel je zo'n glaasje thee a la Job Cohen of geestverruimende Aziatische thee?

Mijn (ijskoude) flesjes Hoegaarden en witte Trappist -die 'k Tam-Tam aanbood- zijn ook weggecensureerd lees ik. Moet ik van dat donker Engels stout-beer gaan drinken,Laysa?

Gelukkig lees ik dat Tam-Tam weer ongemeen bezig is,als onze van Tamza(sex) dromende Kaas terug komt is de cirkel weer rond.

PS: ik moet ineens aan een liedje van J J Cale denken,om een lied te spelen heb je meerdere instrumenten nodig,het liefst met een zo verschillend mogelijke toongeluid/hoogte.

http://www.youtube.com/watch?v=QtJrOz-urWA&feature=related (beluister vooral het eind)










matou

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 25/02/2010 om 20:18:08
Nei...tuuuurlijk nie,hoe kom je daar nou bij?

Iemand die oproept om miljoenen(!) moslims te deporteren uit Europa is niet extreem,da's vandaag de dag gewoon een gematigd politicus. Als hij zou oproepen om Kamp Vught en Westerbork opnieuw in te richten zou het hoogstens een manier zijn om z'n ongenoegen te uiten. Een soort van protest-actie tegen de voortwoekerende Islamisering zeg maar...

(Westerbork is gelegen in Drenthe,toch? Hmmm,hebben je opa's en oma's destijds geen strafbare feiten gepleegd ,mista groupthink...?)



die vent interesseert me eigenlijk vrij weinig, tijdgeest weet je, waait wel weer over


wat het 2e betreft au contraire..

matou

j j cale   dát is lang geleden zeg  , by the way sort of aziatische thee

matou

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 25/02/2010 om 20:18:08


(Westerbork is gelegen in Drenthe,toch? Hmmm,hebben je opa's en oma's destijds geen strafbare feiten gepleegd ,mista groupthink...?)



wacht eens effe, dat mista groupthink was me ontgaan, en dat zeg jij tegen MIJ , als ik miss groupthink zou zijn dan ben jij dat ook , de opposite dan, dat moet je toch niet ontgaan zijn want je bent clever genoeg zou ik zo zeggen, en als er iets is wat ik haat dan is dat kuddegedrag , mister

TheCFO

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 25/02/2010 om 20:39:07
Gelukkig lees ik dat Tam-Tam weer ongemeen bezig is,als onze van Tamza(sex) dromende Kaas terug komt is de cirkel weer rond.
Kans is ongeveer nul Chatt, (zeg nooit nooit) hoewel ik deze site nog best zal blijven lezen, dus blijf vooral literatuur plempen.

Inhoudelijk is de fun er helemaal af. Echt goeie discs hiero gevoerd, met zeer serieuze 'tegenstanders' en echte argumenten. Nu is het alleen nog huilie huilie over het westen en dan vooral de joden, het beeld  van de moslims (vooral marokkaanse nederlanders) als 'ewig betrugenne des universums'.

En het is niet zozeer dat zelfmedelijden van de maatschappelijk mislukten dat me tegen de borst stuit(die wilderianen zijn wat dat betreft even zo intens treurig), maar dat kennisaverse paranoide gelul er om heen. Illuminati, NWO, complotten, echt heel internetachtig, met een klein moslimssausje (want de joden blijven de gekste).
Iets meer zelfrespect graag.

Dit forum is wat dat betreft net het echte leven, elke gemeenschap waar men zich nadrukkelijker religieus gaat gedragen/orienteren gaat ten onder aan barbarij. Het wordt dan het soort gemeenschap waar je niet meer keihard uitgelachen wordt als je, zonder ook maar ooit een boek van hem gelezen te hebben, een mening kan hebben over Einsteins theorie, of een mening over Nietzsche, zonder dat je zelfs ook maar zijn  naam goed kan schrijven. Waar de mening van je groepje belangrijker wordt dan je eigen verstand.

Van jou verbaasde het me al dat je je zo makkelijk als ook behorend tot inco's en 3 ichs paranoide maar vooral zeer voorspelbare 'denkwijze' heb laten ontmaskeren, toen admin (Laysa? Gallo?) ook nog eens actief tegengeluiden begon te censureren realiseerde ik me dat er voor mij een periode voorbij was.

Señor Canardo

#68
Zozo de hersenloze loopjochies kunnen het weer niet af zonder hun grote broer. Ik moet wel zeggen dat ik het best wel verterend vind, de grote broer die wéér te hulp moet schieten, omdat onze Tamurtinootje het blijkbaar niet alleen af kan...


Ps. TheCFO probeer jezelf nou maar niet te verhullen achter de mythologische nevelen van de joodse identiteit. De joodse identiteit is begin 20e eeuw gekaapt door Ashkenazische joden in aanloop naar de 2e Wereldoorlog en deze joden hebben vervolgens een duivelspact - in de vorm van de haavara overeenkomst - gesloten met nazi-Duitsland. En mocht je bij dit alles wat op of aan te merken hebben over mijn revisionistische visie op de 2e wereldoorlog dan hoor ik het graag van jou...

TheCFO

Tamurtino  te hulp schieten? Ik reageerde op Chatt,  niet iedereen is zo geobsedeerd door Tamurtino als jij.

Revisionistisch? Hahaha!

Standaard internetgeneuzel bedoel je. Nogmaals, jij weet het verschil tussen seculier en atheistisch niet eens, permiteert je een broodje aap mening over de hoeveelheid hersens die men dagelijks gebruikt -net als 3ich btw- en je bent nog nauwelijks in marokko geweest. Toch heb je een grote bek over internationale politiek, de evolutie en Einstein.Heel overtuigend allemaal, vind je niet?

Maar begin maar weer over Tamurtino, iets nuttig verwacht ik toch niet van jou verder.

TamurtIno

#70
Citaat van: TheCFO op 26/02/2010 om 09:15:11
Tamurtino  te hulp schieten? Ik reageerde op Chatt,  niet iedereen is zo geobsedeerd door Tamurtino als jij.

Revisionistisch? Hahaha!

Standaard internetgeneuzel bedoel je. Nogmaals, jij weet het verschil tussen seculier en atheistisch niet eens, permiteert je een broodje aap mening over de hoeveelheid hersens die men dagelijks gebruikt -net als 3ich btw- en je bent nog nauwelijks in marokko geweest. Toch heb je een grote bek over internationale politiek, de evolutie en Einstein.Heel overtuigend allemaal, vind je niet?

Maar begin maar weer over Tamurtino, iets nuttig verwacht ik toch niet van jou verder.

Ik wordt van alle kanten aangevallen van moslim fundamentalisten, tot kont-likkers van de koning, tot de zogenaamde bewust Imazighen.  Ik heb bewust gekozen voor de andere kant en dat is zeker NIET richting het midden-oosten. Ze geven ook toe dat ze achterlijk en dom zijn, overal vallen ze mij als persoon aan. Van hersenen en kennis moeten ze het niet hebben, want die hebben ze NIET. Tot mijn 20ste had ik dezelfde ideeën als ze, maar ik werd snel volwassen zoals ik snel begon te praten. Het belang van mijn volk gaat boven het belang van het midden-oosten, Hamas, HamAs en Aliens. 
Ik trek de kar met veel plezier en ik weet dat het zwaar is.

Chatt zie arif

#71
De cirkel is weer rond,mooi!

Luister es effe,CFO...


Ik lees je al geruime tijd en moet helaas vaststellen dat (uitgerekend) jij iedereen in een hokje of groepje wenst te stoppen,meneer anti-groepthinking.

Dé Moslim bestaat niet,er zijn zoveel varianten dat men door het bos de bomen niet meer zien kan. Je bent net zoals veel Nederlanders bevooroordeeld wanneer het om je Medelanders gaat. Je gaat er bij voorbaat vanuit dat dé Moslim een maatschappelijk mislukt schepsel is dat met alle macht op andere gedachten gebracht moet worden. En laat dat net nou net hetgeen zijn waartegen ieder weldenkend mens zal protesteren: het inbreken in iemands gedachte/geloofswereld.

Zoiets voelt aan als een geestelijke verkrachting,er is naast lichamelijke ook een geestelijke onschendbaarheid,vind ik. Met andere woorden: wat jij denkt ben ik niet verplicht te denken,je mag me op andere gedachten proberen te brengen middels argumenten,maar niet verplicht omdat ik toevallig in 'jouw' land of regio woon.

Zo heb ik bijvoorbeeld je discussie met iemand over een vacature op jullie zaak gevolgd,de vraag was geloof ik wat je zou doen als de persoon in kwestie een hoofdoek zou dragen?

De uitkomst was zo teleurstellend voorspelbaar,precies wat ieder rechtgeaard Nederlander zou doen.


PS: Je mag van mij lezen wat jij wilt,maar gun me alsjeblieft het pleziertje de lezer(s) van kleinburgerlijke rotzooi heel hard uit te lachen. Ik denk dat Reve nog wel het hardst lachte om de keuterboertjes die zijn vulgaire schrijfsels tot 'kunst' bombardeerden.En niet onbelangrijk,z'n bankrekening ondertussen goed vulden.

Les een voor een schrijver:shockeer je lezers,dat levert controverse en publiciteit op, publiciteit betekent nieuwsgierigheid,nieuwgierigheid betekent veel lezers,veel lezers betekent goede verkoopcijfers. Sex sells wist Reve al heel vroeg,maar bestialiteit,homosex en religie gecombineerd staat gelijk aan een instabiel explosief (verkoopcijfer).









TheCFO

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 26/02/2010 om 10:36:48
Dé Moslim bestaat niet,er zijn zoveel varianten dat men door het bos de bomen niet meer zien kan.
Op zich een leuke en inhoudelijk sterke quote, 'de moslim' bestaat niet. Helaas nogal ongeloofwaardig uit de mond van jou of inco. Zolang jullie blijven bleren over 'het westen' en 'de joden', zorgt het allerkleinste greintje intellectuele integriteit dat dit voor jullie een kontargument is.

Verder heb ik het nooit over 'de moslim', en irriteren moslims als Said of Inuit me dan ook nauwelijks, ondanks hunnie ze recalcitrante mening.


Citaat van: Chatt le Mal Barré op 26/02/2010 om 10:36:48Zo heb ik bijvoorbeeld je discussie met iemand over een vacature op jullie zaak gevolgd,de vraag was geloof ik wat je zou doen als de persoon in kwestie een hoofdoek zou dragen?


De uitkomst was zo teleurstellend voorspelbaar,precies wat ieder rechtgeaard Nederlander zou doen.
Je hebt weer eens niet goed gelezen, het was een hypothetische denkexcercitie, gestimuleerd door interessant denkende moslims als Thayout en Said.

Maar soit, iemand wil graag dmv innerlijk en uiterlijk gedrag aangeven dat zij moslima is, maar daar dan als werkgever over doorvragen en eventueel zelfs consequenties aan verbinden is onacceptabele  geestelijke verkrachting van die arme moslima.

Die boze buitenwereld he?








TheCFO

#73
Citaat van: Chatt le Mal Barré op 26/02/2010 om 10:36:48
PS: Je mag van mij lezen wat jij wilt,maar gun me alsjeblieft het pleziertje de lezer(s) van kleinburgerlijke rotzooi heel hard uit te lachen. Ik denk dat Reve nog wel het hardst lachte om de keuterboertjes die zijn vulgaire schrijfsels tot 'kunst' bombardeerden.En niet onbelangrijk,z'n bankrekening ondertussen goed vulden.

Les een voor een schrijver:shockeer je lezers,dat levert controverse en publiciteit op, publiciteit betekent nieuwsgierigheid,nieuwgierigheid betekent veel lezers,veel lezers betekent goede verkoopcijfers. Sex sells wist Reve al heel vroeg,maar bestialiteit en homosex gecombineerd....
Eens, het verbazende (en voor mij lachwekkende ) was alleen dat dergelijke ezelverhaaltjes in de 21e eeuw ook nog blijkbaar zo shockerend en controversieel gevonden werden.

Chatt zie arif

#74
Citaat van: matou op 26/02/2010 om 00:54:58
wacht eens effe, dat mista groupthink was me ontgaan, en dat zeg jij tegen MIJ , als ik miss groupthink zou zijn dan ben jij dat ook , de opposite dan, dat moet je toch niet ontgaan zijn want je bent clever genoeg zou ik zo zeggen, en als er iets is wat ik haat dan is dat kuddegedrag , mister

Het was inderdaad niet gericht aan jou,Matou. Chatt weet dat een matou een chat is,een ietwat ronde,zacht aanvoelende poes die heerlijk snort wanneer ie op de juiste plek geaaid wordt ;-)


De mens is een kuddedier,of je dat nou aanstaat of niet...