Hoofdmenu

Censuur?

Gestart door Chatt zie arif, 31/01/2010 om 15:38:24

Señor Canardo

Citaat van: TheCFO op 01/02/2010 om 20:15:24
NietZsche, toe maar, daar lul ik idd graag over.

Voor iemand die 2 weken geleden het verschil tussen Atheisme, 'secularisme', en Hedonisme nog  niet eens wist, trek je wel een heel grote broek aan.

Vergeet ff de grote broek die ik aan heb. Beter richt je tot de inhoud van de discussie:


- Wat is er gebeurt met de deportatie van moslims en joden uit de Kaukasus tijdens de Krimoorlog?

- Hoe past deze etnische zuivering in een zionistisch / nihilistisch agenda?


Ps. Als je het niet zeker weet kun je het ook gewoon zeggen.

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: incognito op 31/01/2010 om 22:50:13
Het liefst hou ik mij zo min mogelijke bezig met mensen die een zionistische gedachtegang op na houden, maar dat neemt niet weg dat ik sommige aangelegenheden aangrijp om met ratio dwars door die zionistische leugens van Tamurtino (en die van het Marokkaanse leger) heen te prikken...


Ps. Het is jammer dat de discussie verwijderd is, anders wist je nu tenminste waar je het over hebt.
Wauw, je lijkt wel een rebel,” door de zionistische leugens heen prikken”. Hoe wou je dat doen, met de linkermuisknop? Jammer dat je andermans tuinen sproeit, alvorens met die van jouw te beginnen (net als de meeste Imazighen trouwens). Alles om je heen is zionistisch, heb je het nog steeds niet door? Nederland is ook zionistisch, wat doe jij hier dan? Het geld dat je op de bank hebt bijvoorbeeld, jouw verzekeringen etc.
Ik vind dat je niet goed kunt relativeren, zonde, potentie heb je wel.

Adwenni nta

Señor Canardo

#47
Citaat van: *-RiFFijn0s-* op 01/02/2010 om 22:35:00
Wauw, je lijkt wel een rebel,” door de zionistische leugens heen prikken”. Hoe wou je dat doen, met de linkermuisknop? Jammer dat je andermans tuinen sproeit, alvorens met die van jouw te beginnen (net als de meeste Imazighen trouwens). Alles om je heen is zionistisch, heb je het nog steeds niet door? Nederland is ook zionistisch, wat doe jij hier dan? Het geld dat je op de bank hebt bijvoorbeeld, jouw verzekeringen etc.
Ik vind dat je niet goed kunt relativeren, zonde, potentie heb je wel.

Adwenni nta

Azul a Riffijnos,

Wat betreft Tamurtino heb ik altijd geprobeerd om een rationele discussie met hem aan te gaan zonder dat gescheld of geouwehoer erom heen. Als je mij niet gelooft op mijn woord dan kun je voor jezelf nog eens rustig deze discussie nalezen tussen mij en Tamurtino over het zionisme. Nogmaals ik ben noch degene die hem de mond heeft gesnoerd en noch degene die hem heeft doen besluiten om het forum te verlaten. Dus jouw kritiek op mij vind ik enigzins misplaatst.


Ps. Wat betreft mijn standpunt over het zionisme ben ik meer dan bereid om met jou hierover de discussie aan te gaan. Op een fatsoenlijke manier en ”zonder eerst andermans tuinen te besproeien”...       

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Zanatti op 31/01/2010 om 23:16:11
Ik vind nou niet werkelijk dat hij informatieve topics opent. Je bedoelt teksten verdraaien.
''Gematigdheid is de pad van wijsheid, het extreme is de pad van domheid'', Zanatti.
Dat is jouw mening betreft zijn topics. Wat voor jouw niet informatief is, kan voor iemand anders wel informatief zijn. Wat voor de één extreem is, is voor de ander gematigd. Wat voor de één snel is, is voor de ander langzaam. Wat is wijsheid? Wat is domheid? Wat voor de één acceptabel is, is voor de ander taboe (NGC). Een mooie begrip: Etnocentrisme. Ken je die begrip ook? Zo ja, dan weet je wat ik bedoel. In denk dat in jouw geval “de pad van de wijsheid”, de pad van de jaknikkers is, mensen die met de kudde mee gaan.

Los staand of TamurtIno wel of geen interessante topics opent, waar ik op doelde, is de persoonlijke tinten die de discussies kregen. Ik vind dat TamurtIno één van de weinige is, die amazigh gerelateerde topics opende, terwijl velen topics openen die alles behalve met de Amazigh identiteit te maken hebben. Of de topics van hem inhoudelijk tiptop in elkaar zitten, valt te betwijfelen, we zijn niet allemaal foutloos. Een middel om daar achter te komen, is met elkaar in discussie gaan.

Adwenni nta

*-RiFFijn0s-*

#49
Citaat van: 3ich op 01/02/2010 om 12:31:45
@ Riffijnos: Kan je mij 1 op de 5 topics/links geven waar deze lid, neutraal, zuiver, onpartijdig, duidelijk, zonder leugens, omdat jij mond vol hebt met zen informatieve topics. ???

Dat kan je niet omdat al zijn topics verkracht zijn door zijn frustatie en zijn leugens en zijn wartaal.
Aangezien jij de vraag aan mij al zelf beantwoord hebt, snap ik niet waarom jij iemand iets vraagt en vervolgens zelf antwoord voor diegene. Desondanks, ben ik bereid om je een antwoord te geven:
Tot dat jij mij, 1 op de 5 topics/links van UZELF kunt geven waarbij u neutraal, zuiver, onpartijdig, duidelijk en zonder leugens handelde!

Tip: Probeer je antwoorden rustig te omschrijven en neem je tijd, ipv van dat opvliegerige taalgebruik. Oh ja “Een beter milieu begint bij jezelf”


TheCFO

Citaat van: incognito op 01/02/2010 om 20:21:25
Vergeet ff de grote broek die ik aan heb. Beter richt je tot de inhoud van de discussie:


- Wat is er gebeurt met de deportatie van moslims en joden uit de Kaukasus tijdens de Krimoorlog?

- Hoe past deze etnische zuivering in een zionistisch / nihilistisch agenda?


Ps. Als je het niet zeker weet kun je het ook gewoon zeggen.
sorry, ik had niet door dat de discussie over de nihilistische agenda ging. Dacht dat dat weer eens een persoonlijke neurose van jou was.  
Ik dacht namelijk dat jij aansloeg op mijn statement dat chatts opmerkingen over joden treurig precies passen in de al 2000 jaar durende neurotische omgang met andersgelovigen in het monotheisme, waarin inderdaad de walgelijke afkeer die christenen en moslims van joden hebben een van de meest in het oogspringende is. Even dacht ik dat jij ging trachten aan te tonen dat het tot anderhalve eeuw geleden allemaal religieuze pais en vree was in het gebied 'rondom' de middelandse zee.










*-RiFFijn0s-*

Citaat van: incognito op 01/02/2010 om 22:42:26
Azul a Riffijnos,

Wat betreft Tamurtino heb ik altijd geprobeerd om een rationele discussie met hem aan te gaan zonder dat gescheld of geouwehoer erom heen. Nogmaals ik ben noch degene die hem de mond heeft gesnoerd en noch degene die hem heeft doen besluiten om het forum te verlaten. Dus jouw kritiek op mij vind ik enigzins misplaatst.


Ps. Wat betreft mijn standpunt over het zionisme ben ik meer dan bereid om met jou hierover de discussie aan te gaan. Op een fatsoenlijke manier en ”zonder eerst andermans tuinen te besproeien”...       
Ik heb ook geen aanmerkingen op jouw manier van discussiëren, begrijp mij niet verkeerd. Ik vind dat je (en paar andere leden) meer betrokken mogen worden met de amazigh zaak. Daarom ben je hier toch op deze forum lijkt mij. We worden dagelijks dood gegooid met die onzin uit de media, hier moeten we lekker over de Amazighiteit kunnen praten.

Bedankt voor je uitnodiging om met je te discussiëren over zionisme, maar ik pas. Dit is een amazigh site en geloof me, ik wil mijn oh zo krappe vrije tijd liever besteden aan Amazigh gerelateerde discussies of andere dingen.
Nogmaals potentie heb je wel, maar relativeren is niet je sterkste kant. Een beetje meer trots mag getoond worden, is niet strafbaar hoor.

Azul

Señor Canardo

#52
Citaat van: TheCFO op 01/02/2010 om 22:52:52
sorry, ik had niet door dat de discussie over de nihilistische agenda ging. Dacht dat dat weer eens een persoonlijke neurose van jou was.  
Ik dacht namelijk dat jij aansloeg op mijn statement dat chatts opmerkingen over joden treurig precies passen in de al 2000 jaar durende neurotische omgang met andersgelovigen in het monotheisme, waarin inderdaad de walgelijke afkeer die christenen en moslims van joden hebben een van de meest in het oogspringende is. Even dacht ik dat jij ging trachten aan te tonen dat het tot anderhalve eeuw geleden allemaal religieuze pais en vree was in het gebied 'rondom' de middelandse zee.

Tuurlijk jongen wat jij wilt.

Aangezien de historische kennis van TheCFO omtrent de positie van de joden binnen de Islamitische wereld 0,1 is dus TheCFO vult voor zijn eigen gemak de rest aan met zijn nihilistische kennis over het christendom en de christelijke pogroms. Achja monotheisme is toch 1 pot nat, ofniet soms?    

Chatt zie arif

#53
Berlusconi wil Israël in EU


AMSTERDAM - De Italiaanse premier Silvio Berlusconi wil ervoor zorgen dat Israël wordt toegelaten tot de Europese Unie. Dat heeft hij maandag gezegd bij zijn aankomst in Israël.
Berlusconi en acht van zijn ministers zullen een gezamenlijke vergadering houden met het Israëlische kabinet.
De Italiaanse delegatie werd in Jeruzalem ontvangen met een erewacht.

Onder Berlusconi is Italië uitgegroeid tot een van de grootste Europese bondgenoten van Israël. Israël heeft nauwe handelsbetrekkingen met de EU, maar heeft nooit belangstelling getoond voor het EU-lidmaatschap.
© Novum






Israel heeft nooit aangegeven lid te willen worden van de EU,maar Europa lijkt hen bijna te dwingen. Hoe noemt men zoiets? Chatt noemt zoiets: 'behaagziek'.

En Turkije? Turkije ligt geografisch gezien voor een deel in Europa,heeft al tientallen jaren geleden een aanvraag tot lidmaatschap ingediend,heeft een berg wetwijzigingen aanngebracht op last van de EU.Maar ehmmm die mensenrechten-situatie en andere 'factoren' beletten de lidmaatschap...,terwijl Israel zowat elke basale mensen-rechtenwet schendt,zelfs zover gaat om EU-parlementariers de toegang tot de 'Palestijnse Gebieden' te verbieden,en vorig jaar 1400 (!) mensen heeft afgeschoten waarvan er notabene 900 burgers waren.


Als Chatt nog één keer het woord 'internationaal recht' hoort gaat ie een handwapen zoeken...



Tam-Tam en Uzop's denktrant is ongeveer hetzelfde: 'If you can't beat them,join them!'



Hadou

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 01/02/2010 om 23:39:43
Berlusconi wil Israël in EU


AMSTERDAM - De Italiaanse premier Silvio Berlusconi wil ervoor zorgen dat Israël wordt toegelaten tot de Europese Unie. Dat heeft hij maandag gezegd bij zijn aankomst in Israël.
Berlusconi en acht van zijn ministers zullen een gezamenlijke vergadering houden met het Israëlische kabinet.
De Italiaanse delegatie werd in Jeruzalem ontvangen met een erewacht.

Onder Berlusconi is Italië uitgegroeid tot een van de grootste Europese bondgenoten van Israël. Israël heeft nauwe handelsbetrekkingen met de EU, maar heeft nooit belangstelling getoond voor het EU-lidmaatschap.
© Novum


TheCFO

Citaat van: incognito op 01/02/2010 om 23:02:35
Tuurlijk jongen wat jij wilt.

Aangezien de historische kennis van TheCFO omtrent de positie van de joden binnen de Islamitische wereld 0,1 is dus TheCFO vult voor zijn eigen gemak de rest aan met zijn nihilistische kennis over het christendom en de christelijke pogroms. Achja monotheisme is toch 1 pot nat, ofniet soms?    
Wel cool dat in ons allerlaatste discussietje jij nog een keer je halfwat manier van discussieren toont. Domme suggestieve vragen stellen, zonder eerst zelf eens ff na te denken.

Arrogantie der middelmatigheid.


*dromend van Tamza, out4ever*

Chatt zie arif

#56
Ethiekenrechter ??  Pleaze!


En hoe zielig ben jij, Laysa? Dat je het woordje dat ik voor Pleaze had geschreven weg hebt gehaald!

Op zowat elke rap-cd wordt honderd keer het woord 'NIGGA' gezongen/gerapt, hell...het zal vast wel een keer deel van een titel van zo'n cd zijn geweest.Maar jij...,jij keurt het af dat Chatt het woord NIGGA of NIGGAZ gebruikt, jegh?


Het woord KUT-MAROKKANEN dat ik ietsje later (in HOOFDLETTERS) neerkalk is voor jou geen probleem?                 

Check yourself before you wreck yourself,biatch.


Lil Wayne-My Nigga

That's my motha fuckin nigga (Hey)
Yeah that's my nigga (Hey)
That's my nigga (Hey)
Girl you my nigga
You my motha fuckin dawg (You my dawg),
Girl you my dawg (You my dawg),
You are my cutie, my beauty,
And I am a motha fuckin beast (I'm a beast),
Yes I'm a beast (Yes I'm a beast),
Yes I'm a beeeast (I'm a beast),
Yes I'm a beast,
Now girl gone do it for the boy (Do it),
Do Do it for the boy (Do it),
Just do it for the boy (Do it),
Do Do it for the boyyyyy


Mofo,Laysa yo dawg fo sho!



...............................................................................

Als het niet zo vroeg was had ik zeker een fles champagne uit de kelder gehaald.Maar ter ere van bovenstaande post is Chatt as we speak bezig met een dansje rond de tafel. You should see Chatt swing!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Q8Tiz6INF7I


(Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more.)
(Hit the road Jack and don't you come back no more.)
What you say?
(Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more.)
(Hit the road Jack and don't you come back no more.)


Neem sommige dingen toch niet zo serieus mensen,het mooiste motto dat ik ooit heb gehoord luidt: Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!


Chatt zie arif

Excuses aan TheCFO en Tamurtino,ik heb absoluut niet de bedoeling gehad om jullie te verjagen.

Ik verban mezelf voor onbepaalde tijd naar Azie,ciao!

matou

#58
Citaat van: Zanatti op 31/01/2010 om 23:16:11
Ik vind nou niet werkelijk dat hij informatieve topics opent. Je bedoelt teksten verdraaien.
''Gematigdheid is de pad van wijsheid, het extreme is de pad van domheid'', Zanatti.


gematigdheid is het pad v saaiheid, of liever de top v saaiheid , het extreme is het pad v moed

matou

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 02/02/2010 om 23:13:18
Excuses aan TheCFO en Tamurtino,ik heb absoluut niet de bedoeling gehad om jullie te verjagen.

Ik verban mezelf voor onbepaalde tijd naar Azie,ciao!


hahahahaha   glaasje thee..?