Hoofdmenu

Censuur?

Gestart door Chatt zie arif, 31/01/2010 om 15:38:24

matou

en laat tamurtien met rust die arme jongen

3ich

Jezus wat een kattegjank om die topic zeg! K heb niet verzocht om die topic te verwijderen, maar, om die reactie's van Tamurtino, dat die niet kunnen!

Dit is de eerste  keer dat k van die optie gebruik heb gemaakt "meld dit bericht aan de moderator" normalitair zou je dan verwachten dat die reacties verwijdert worden.

@ Riffijnos: Kan je mij 1 op de 5 topics/links geven waar deze lid, neutraal, zuiver, onpartijdig, duidelijk, zonder leugens, omdat jij mond vol hebt met zen informatieve topics. ???

Dat kan je niet omdat al zijn topics verkracht zijn door zijn frustatie en zijn leugens en zijn wartaal.

3ich

Citaat van: TheCFO op 01/02/2010 om 07:10:26
Extreem zielig, dit zeg, en wat ben je een ubertrieste NSB-er als je verzoekt om verwijdering van een topic.
Je begrijpt nu wel, dat je me op men diepste ziel beledigd heb met deze woorden.

Het enigste wat jij zo dwars zit is dat het westen en de zionisme steeds meer tegen de lamp aan lopen hier... Jij ziet een kip zonder kop kraaien over dat zionisten zijn vriendjes zijn en daarom voelde jij je geroepen om je frustratie hier op te reageren. K heb simpel gebruik gemaakt van een optie die dit forum biedt, om onbeschofde reacties of leden.

Je moet mij niet vergelijken met je voor ouders wil je, dat waren nog altijd de ubertrieste NSB-ers. Voor hun is dat woordje gemaakt, niet voor mij.

Begrijp je toch?


Chatt zie arif

#33
Hey,Matou...?


Kun je me misschien een pleziertje doen? Aangezien ik een man van mijn woord ben ik helaas niet in staat Herr Varkenspoot van repliek dienen.


Matou...vertel hem dat ie op kan rotten naar sites als geenstijl/telegraaf en daar lekker woordjes als 'werkschuw','straat-terroristen' en Hol (waar faeces uitkomen)-land bezigen kan.Vertel hem ook dat het op dit moment oorlog is in Afghanistan,Irak,Pakistan en binnenkort Yemen/Iran. Dat zijn naar ik weet honderd procent Christelijke landen die binnengevallen zijn door hordes moslims.


Ik kan jou reactie wel voorstellen 3ICH,als iemand je met de dood bedreigt en je hoerige moeder bespuwt is het meer dan 'reasonable' dat je de neiging krijgt een knopje in te drukken.Hoewel ik wel moet toegeven dat ik hem geprovoceerd heb,het was een test om aan te tonen dat hij exact hetzelfde zou doen als wat hij verafschuwde. Wat je misschien onderschat hebt is dat Chatt een volwassene is die het verschil tussen een 'mentally stable' en 'mentally unstable' persoon' heel goed kan inschatten...

PS: Na incognito's Joodsche Raad ge-wiki ben ik weer een weetje rijker.


De cocaine-snuivende Oudkerk die ons het etiketje KUT-MAROKKANEN opplakte en zelf elke minderjarige heroine-hoer heeft bezocht op om het even welke tippel-zone was (hoe kan het ook anders) Joods...  (oh ja,het zal ook maar je huisarts als Marokkaan-zijnde zijn,over ziekenhuizen en zo gesproken)

Ik schreef hier al eens eerder:Anti-Moslim/Marokkaan...? Als je even blijft schudden komt er ongetwijfeld weer een Jood uit de mouw...

Tfoe!


TheCFO


Citaat van: 3ich op 01/02/2010 om 12:40:44
Je begrijpt nu wel, dat je me op men diepste ziel beledigd heb met deze woorden.

Het enigste wat jij zo dwars zit is dat het westen en de zionisme steeds meer tegen de lamp aan lopen hier... Jij ziet een kip zonder kop kraaien over dat zionisten zijn vriendjes zijn en daarom voelde jij je geroepen om je frustratie hier op te reageren. K heb simpel gebruik gemaakt van een optie die dit forum biedt, om onbeschofde reacties of leden.

Je moet mij niet vergelijken met je voor ouders wil je, dat waren nog altijd de ubertrieste NSB-ers. Voor hun is dat woordje gemaakt, niet voor mij.

Begrijp je toch?


Ik heb je zeker niet willen beledigen, ik reageerde op je statement:
Citaat van: 3ich op 31/01/2010 om 18:13:14
Topic is verwijderd op mijn verzoek. Die hele tamurtino mogen ze wat mij betreft verwijderen

En hoe jij en die andere volledig vrije geesten hiero denken over het westen of het zionisme, boeit me hoegenaamd niets. In tegenstelling tot jou en die andere groepsdenkertjes heb ik niet zo de behoefte me te identificeren met een groepje, en dan vanuit zielige groepthink al mijn redenaties optuigen.

Hoewel ik meestal niet veel met tamurtino en zijn onderwerpkeuze had, was hij wel een van de weinigen die hiero het woord jood kon gebruiken zonder de standaard negatieve klank die dat bij de meeste schrijvertjes hiero heeft. Een veel vrijere geest dan inco, die eerst kijk wat de rest van zijn groepje denkt, voordat hij een mening vormt. (ik ben antimakzen, haider is antimakzen, dus ik  ben prohaider.) Of chatt, die stelt je bent wat je leest, en dat je dus alleen door hem geakkordeerde boekjes mag lezen.
Dat werk, en in die anti-intellectuele groepsdenkerij, daar was Tamurtino nog wel lezenswaardig in.

TheCFO

#35
Wat ben je toch een suffie, je de hele tijd een beetje voordoen als enorme wereldburger, maar in je hart toch een kleingeestig boertje.

Ik ben benieuwd wat matou me doorbrieft, zij komt nog niet zo dichtgetikt over.

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 01/02/2010 om 12:50:11
Hey,Matou...?


Kun je me misschien een pleziertje doen? Aangezien ik een man van mijn woord ben ik helaas niet in staat Herr Varkenspoot van repliek dienen.


Matou...vertel hem dat ie op kan rotten naar sites als geenstijl/telegraaf en daar lekker woordjes als 'werkschuw','straat-terroristen' en Hol (waar faeces uitkomen)-land bezigen kan.Vertel hem ook dat het op dit moment oorlog is in Afghanistan,Irak,Pakistan en binnenkort Yemen/Iran. Dat zijn naar ik weet honderd procent Christelijke landen die binnengevallen zijn door hordes moslims.


Alles vanuit je eigengroepje beredeneren, en afganistan/palestina/irak er maar weer eens bij halen om in je geklets wat moreel gewicht te suggereren. Arme christenen die moslims onderdrukken? Alleen als je kan huilen over het westen ben jij opeens moslim, hoe calimero kan je worden?

zwarte 525i, testimonium paupertatis, maar ja, ze hadden er allemaal een, dus mos jij ook, of niet? Te voorspelbaar gewoon, net als je praatjes over joden en homo's.

Citaat van: Zwart-Hart-Chatt op 01/02/2010 om 12:50:11PS: Na incognito's Joodsche Raad ge-wiki ben ik weer een weetje rijker.


De cocaine-snuivende Oudkerk die ons het etiketje KUT-MAROKKANEN opplakte en zelf elke minderjarige heroine-hoer heeft bezocht op om het even welke tippel-zone was (hoe kan het ook anders) Joods...  (oh ja,het zal ook maar je huisarts als Marokkaan-zijnde zijn,over ziekenhuizen en zo gesproken)

Ik schreef hier al eens eerder:Anti-Moslim/Marokkaan...? Als je even blijft schudden komt er ongetwijfeld weer een Jood uit de mouw...

Tfoe!


Vrije geest!

(waarom zijn alle monotheisten zo bezig met joden? 2000 jaar indoctrinatie gaat je niet in de ouwe kleren zitten blijkbaar. )

3ich

Citaat van: TheCFO op 01/02/2010 om 13:59:35
Ik heb je zeker niet willen beledigen, ik reageerde op je statement:En hoe jij en die andere volledig vrije geesten hiero denken over het westen of het zionisme, boeit me hoegenaamd niets. In tegenstelling tot jou en die andere groepsdenkertjes heb ik niet zo de behoefte me te identificeren met een groepje, en dan vanuit zielige groepthink al mijn redenaties optuigen.

Hoewel ik meestal niet veel met tamurtino en zijn onderwerpkeuze had, was hij wel een van de weinigen die hiero het woord jood kon gebruiken zonder de standaard negatieve klank die dat bij de meeste schrijvertjes hiero heeft. Een veel vrijere geest dan inco, die eerst kijk wat de rest van zijn groepje denkt, voordat hij een mening vormt. (ik ben antimakzen, haider is antimakzen, dus ik  ben prohaider.) Of chatt, die stelt je bent wat je leest, en dat je dus alleen door hem geakkordeerde boekjes mag lezen.
Dat werk, en in die anti-intellectuele groepsdenkerij, daar was Tamurtino nog wel lezenswaardig in.

Dat jij de forumleden zo afschildert als groepthinking vertelt meer over jou dan over een amazigh.nl-lid. En je heb zojuist me eerdere reactie in dit topic keihard bevestigt! Iets beschrijven als een negatief zal vast wel zo zijn redenen hebben. Mocht je het er niet mee eens zijn dan moet je het tegendeel bewijzen....

Anti-intellectuele groepsdenkerij? Hoe kom je er op? Dus als je zegt dat zionisme goed is en dat het je vrienden zijn dan ben je dus intellectueel, dat is wat je in feite probeert te zeggen. Weet je voor mij is dit zo helder als een tientje.

Ps: ik identificeer me met niks of niemand. Alleen met de waarheid. Zionisme is de duivel, en zij hebben voor genoeg leed en drama veroorzaakt in deze wereld. Anno 2010 zijn ze nog steeds landen leeg aan het roven.

Terwijl je zo hard je best doet om jezelf als een wereldburger neer te zetten en een vrijdenkende geest beweert te hebben. Val je in mijn ogen keer op keer door de mand.


Lezer

Het topic is terecht verwijderd. Enerzijds, TamurtIno heeft de tekst een stigmatiserende blik gegeven. Hij noemde ze Palestijnen. Dat is niet waar, in dat topic waren er mensen die de Berbers verdedigden.

Chat Zi... heeft hem dan "vieze slijmbal" genoemd. Dat is onterecht, want hij is integendeel tegen die mensen, dus hoe is hij een slijmbal?

Er komt daarna gebabbel en geschreeuw van laag niveau...... als dat BTW op hun bijdrages in het forum, dan is het een zware belasting voor de Lezer, en dan ben ik, persoonlijk, liefst kwijt dan rijk.

Señor Canardo

#38
Citaat van: TheCFO op 01/02/2010 om 14:11:25
(waarom zijn alle monotheisten zo bezig met joden? 2000 jaar indoctrinatie gaat je niet in de ouwe kleren zitten blijkbaar. )

Zo te zien heb je nog steeds moeite om de strijd tussen zionisten en moslims in het juiste historisch perspectief te plaatsen.

Politiek-zionisme bestaat pas 100-150 jaar en is het resultaat van een mislukte emancipatiestreven van de Europese joden, met name bij Ashkenazische joden. Mislukt in de zin dat Europeanen ondanks hun Franse Revolutie-idealen (liberte-egalite-fraternite) weigerden om joden als hun gelijke te behandelen. En al helemaal toen bleek dat joden na eeuwenlange uitsluiting en minderwaardigheid, binnen een paar generaties naar de sociale top rezen, maar desondanks vast bleven houden aan hun joodse gewoontes en gebruiken...


Ps. TheCFO heb je ooit gehoord van de Dreyfuss-affaire?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dreyfusaffaire

TheCFO

ken jij niet lezen? Ik vroeg niet naar het ding van reli's met politiek zionisme, maar met joden.

Of ga je nu zeggen dat het tot 150 jaar geleden allemaal pais en vree was in reli land? Alsof die opmerkingen die Chatt over joden maakt niet al millenia lang gebezigd worden door monotheisten.

Dreyfus affaire bekend, hoofdlijnen dat is.

Señor Canardo

#40
Citaat van: TheCFO op 01/02/2010 om 16:47:31
ken jij niet lezen? Ik vroeg niet naar het ding van reli's met politiek zionisme, maar met joden.

Dan heb je nog minder kaas gegeten van die discussies over monotheisme hier op amazigh.nl. Aangezien er tussen (Marokkaanse) moslims en joden geen strijd bestaat. Sterker nog tot 50 jaar geleden speelden (Sefardische) joden een essentiele rol binnen de Marokkaanse gemeenschap. Vanwege de ambachten (metaalbewerkers) die zij uitoefenden.

Echter als we het gaan hebben over joodse zionisten (vooral Ashkenazische joden) dan moet ik je wel gelijk geven, want daar hebben moslims wel een hekel aan. Al 150 jaar...

TheCFO

misschien dat we ff moeten wachten tot er ook boeken gedigitaliseerd zijn die verder teruggaan dan 150 jaar, ken jij ook daarover kennis bij elkaar googlen.

DOen alsof elkaar bevechtende monotheisten er pas 150 jaar zijn is Hilarisch. Groepsdenkerij zoals hierboven  door de sitelooney geuit zijn  eeeuwenoud.

Señor Canardo

#42
Citaat van: TheCFO op 01/02/2010 om 17:58:31
misschien dat we ff moeten wachten tot er ook boeken gedigitaliseerd zijn die verder teruggaan dan 150 jaar, ken jij ook daarover kennis bij elkaar googlen.

DOen alsof elkaar bevechtende monotheisten er pas 150 jaar zijn is Hilarisch. Groepsdenkerij zoals hierboven  door de sitelooney geuit zijn  eeeuwenoud.

Doen alsof alleen monotheisten elkaar bevechten dat is pas hilarisch en tegelijkertijd het grootste historisch bedrog! De oorlogen die historisch gezien de meeste slachtoffers hebben geeist zijn gevoerd door nihilisten en niet door monotheisten.

Jammer TheCFO, maar wat betreft jouw historische kennis over monotheisme en zionisme ben ik toch een maatje te groot voor jou. En als je het tegendeel wil bewijzen dan wil ik je wel uitdagen om mij de sitelooney te verklaren wat er gebeurt is met de miljoenen joden en moslims die verdreven zijn van de Kaukasus tijdens de Krimoorlog ongeveer 150 jaar geleden en hoe dit paste in een zionistische agenda (of moet ik eigenlijk zeggen een nihilistisch agenda).


Ps. Met google of zonder google aan jou de keus...

Pps. De beantwoording van de vragen kan wel ernstige schade toebrengen aan een van jouw grootste idolen Nietsche.

matou

nee chatt cheri, écht nie, mij niet voor je karretje spannen en trouwens hij leest het zelf wel

TheCFO

Citaat van: incognito op 01/02/2010 om 18:36:19
Doen alsof alleen monotheisten elkaar bevechten dat is pas hilarisch en tegelijkertijd het grootste historisch bedrog! De oorlogen die historisch gezien de meeste slachtoffers hebben geeist zijn gevoerd door nihilisten en niet door monotheisten.

Jammer TheCFO, maar wat betreft jouw historische kennis over monotheisme en zionisme ben ik toch een maatje te groot voor jou. En als je het tegendeel wil bewijzen dan wil ik je wel uitdagen om mij de sitelooney te verklaren wat er gebeurt is met de miljoenen joden en moslims die verdreven zijn van de Kaukasus tijdens de Krimoorlog ongeveer 150 jaar geleden en hoe dit paste in een zionistische agenda (of moet ik eigenlijk zeggen een nihilistisch agenda).


Ps. Met google of zonder google aan jou de keus...

Pps. De beantwoording van de vragen kan wel ernstige schade toebrengen aan een van jouw grootste idolen Nietsche.
NietZsche, toe maar, daar lul ik idd graag over.

Voor iemand die 2 weken geleden het verschil tussen Atheisme, 'secularisme', en Hedonisme nog  niet eens wist, trek je wel een heel grote broek aan.