Hoofdmenu

Censuur?

Gestart door Chatt zie arif, 31/01/2010 om 15:38:24

Chatt zie arif

Tam-Tam en Inco,gedraag je eens een keer als volwassenen,man!

Señor Canardo

#106
Citaat van: Chatt le Mal Barré op 26/02/2010 om 17:45:58
Tam-Tam en Inco,gedraag je eens een keer als volwassenen,man!

Sorry hoor Chatt. With all do respect: dit is iets tussen mij en Tamurtino.

En als Tamurtino bereid is om op dit forum mij; mijn familie; mijn stam en mijn religie in het diskrediet te brengen. Waarbij hij bovendien ook gedreigd heeft om mij bij de Marokkaanse geheime dienst aan te geven zodat ze mij "in stukken kunnen zagen", dan moet onze Tamurtino ook bereid zijn om als een volwassenen de consquenties onder ogen te komen. En zoniet dan zal hij zijn zionistische billetjes branden....


Ps. Zou jij zoveel infantiel gescheld over je heen kunnen laten gaan? En dat van een landloze landloper die al over de 30 is?

Chatt zie arif

#107
Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 18:14:38
Sorry hoor Chatt. With all do respect: dit is iets tussen mij en Tamurtino.

En als Tamurtino bereid is om op dit forum mij; mijn familie; mijn stam en mijn religie in het diskrediet te brengen. Waarbij hij bovendien ook gedreigd heeft om mij bij de Marokkaanse geheime dienst aan te geven zodat ze mij "in stukken kunnen zagen", dan moet onze Tamurtino ook bereid zijn om als een volwassenen de consquenties onder ogen te komen. En zoniet dan zal hij zijn zionistische billetjes branden....

With all due respect,man!

Ik wou je net vragen of je misschien iets nuttigs met je tijd kon doen,misschien met Tam-Tam afspreken om wat aan zijn taal en spelling te werken,maar dan zou ik de blinde aan de manke koppelen.

Als een volwassene de consequenties onder ogen zien!!


Probeer je voor te stellen dat je een Nederlander bent en hier een beetje de reacties leest,om ons dood te schamen. 

Schelden is een kunstvorm,men moet eerst de kunst van het schelden onder de knie krijgen,op 'landloze landloper' rust copyright,pas op!

Ik geef het op,ik druip af...

TamurtIno

#108
Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 18:14:38
Sorry hoor Chatt. With all do respect: dit is iets tussen mij en Tamurtino.

En als Tamurtino bereid is om op dit forum mij; mijn familie; mijn stam en mijn religie in het diskrediet te brengen. Waarbij hij bovendien ook gedreigd heeft om mij bij de Marokkaanse geheime dienst aan te geven zodat ze mij "in stukken kunnen zagen", dan moet onze Tamurtino ook bereid zijn om als een volwassenen de consquenties onder ogen te komen. En zoniet dan zal hij zijn zionistische billetjes branden....


Ps. Zou jij zoveel infantiel gescheld over je heen kunnen laten gaan? En dat van een landloze landloper die al over de 30 is?

Als ik wist wie je bent, had ik inderdaad je gegevens gestuurd naar de Marokkaanse en Israëlische geheimdienst. Ze zullen je inderdaad in stukjes afzagen.  Ik weet dat je Farid Achahbon bent, maar ze willen bewijzen.

Ik vroeg je om mij niet lastig te vallen met je ziekte in het belang van het forum. Maar jullie Palestijnen willen maar 1 klap en dat moet dodelijk zijn. 1000 keer je op een beschaafde manier verzoeken om te stoppen met je terreur, zal niet helpen. Het is Israel ook niet geluk met HamAs. Maar een dodelijk aanval zoals ze met HamAs deden  is de enige wat je nodig hebt.

TheCFO

Citaat van: Chatt le Mal Barré op 26/02/2010 om 17:44:14
Ik heb het bericht een beetje verkloot...
ah, nu ben ik ook voor een hoofddoekverbod, suggereer je dat, halfwat huilebalk?

Daar ben ik helemaal niet voor, zoals je kan weten, en aldus bevestig je weer eens het droevige nivo waarin jij en inco discussies steeds weer laten verzanden. Op niets gestoelde verdachtmakingen en insinuaties, verder komen jullie niet.


Señor Canardo

#110
Hoezo op niets gestoelde verdachtmakingen en insinuaties...>


Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 18:28:56
Als ik wist wie je bent, had ik inderdaad je gegevens gestuurd naar de Marokkaanse en Israëlische geheimdienst. Ze zullen je inderdaad in stukjes afzagen.  Ik weet dat je Farid Achahbon bent, maar ze willen bewijzen.

Ik vroeg je om mij niet lastig te vallen met je ziekte in het belang van het forum. Maar jullie Palestijnen willen maar 1 klap en dat moet dodelijk zijn. 1000 keer je op een beschaafde manier verzoeken om te stoppen met je terreur, zal niet helpen. Het is Israel ook niet geluk met HamAs. Maar een dodelijk aanval zoals ze met HamAs deden  is de enige wat je nodig hebt.

TamurtIno

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 18:46:44
Hoezo op niets gestoelde verdachtmakingen en insinuaties...>


Je bent tegen Marokko en je steunt West-Sahara en die hoer Aminato. Sahara is voor ons Marokkanen heilig. Marokkaanse regering kent geen tolerantie jegens mensen die het land en volk verraden en willen verdelen.


Je voert op alle Marokkaanse sites oorlog tegen Israel, als ze je ontvoeren en afmaken zoals ze met veel Palestijnen doen, dan zijn ze van je snel af.


Medeleven met je hebt ik niet, want je bent niet eens mijn broeder. Je bent niet alleen tegen Marokko en Israel, maar ook tegen tegen Imazighen. Daarom hoop ik dat ze je snel opruimen.

Señor Canardo

#112
Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 18:52:31
Je bent tegen Marokko en je steunt West-Sahara en die hoer Aminato. Sahara is voor ons Marokkanen heilig. Marokkaanse regering kent geen tolerantie jegens mensen die het land en volk verraden en willen verdelen.


Je voert op alle Marokkaanse sites oorlog tegen Israel, als ze je ontvoeren en afmaken zoals ze met veel Palestijnen doen, dan zijn ze van je snel af.


Medeleven met je hebt ik niet, want je bent niet eens mijn broeder. Je bent niet alleen tegen Marokko en Israel, maar ook tegen tegen Imazighen. Daarom hoop ik dat ze je snel opruimen.


Ik ben inderdaad tegen de Fassistische overheid van Marokko inclusief haar zionistische samenwerking met de Israelische overheid via het koninklijk investeringsmaatschappij ONA.

En ik ben voor een zelfbeschikkingsrecht van de lokale bevolking en al helemaal als de lokale bevolking onderdrukt wordt door een corrupte centrale overheid. Dus of dat zelfbeschikkingsrecht betrekking heeft op Isahraouien, Irifien, Kabyliers of Palestijnen maakt mij in principe nix uit....


Ps. Mensen die nog steeds denken in termen van wij (Imazighen) tegen jullie (Arabieren) vormen nog steeds een bedreiging voor de bewuste Amazigh-identiteit.

Señor Canardo

#113
Is dit wat de moderators en de beheerder van amazigh.nl willen? Nog meer censuur, omdat men hier op dit forum de historische en verifieerbare bronnen die ik aanlever, niet kan weerleggen?



TamurtIno

#114
Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 19:24:05
Is dit wat de moderators en de beheerder van amazigh.nl willen? Nog meer censuur, omdat men hier op dit forum de historische en verifieerbare bronnen die ik aanlever, niet kan weerleggen?




Marokko.nl is aangeklaagde wegens het discrimineren van Joden en het komt allemaal door je eigen berichten en topics die je daar opent.  Topics die je op Marokko.nl opent worden daar verwijderd,  dezelfde topics worden hier niet verwijderd. Nu bannen ze jou in Marokko.nl en verwijderen ze jou reacties en berichten.  Ik wil niet dat deze site ook aangeklaagd wordt. De naam van deze site wil ik schoon houden.

Uiteraard heb je de vrijheid zoals Wilders die vrijheid ook heeft. Als gevolg daarvan wordt Wilders aangeklaagd,  en deze site gaan ze ook aanklagen als je hier blijft Joden aanvallen. Ik hoop dat je snapt dat Marokkanen jou niet mogen en dat je eigen conclusies trekt en vertrekt naar Gaza.

Marokkaanse sites zijn niet gemaakt om tegen Joden te strijden.

3ich

Citaat van: TheCFO op 26/02/2010 om 09:15:11
\ -net als 3ich btw- en je bent nog nauwelijks in marokko geweest. Toch heb je een grote bek over internationale politiek, de evolutie en Einstein.Heel overtuigend allemaal, vind je niet?


Welkom terug CFO. Wat jammer dat je weer van je beste kant laat zien. Wat zit jou zo dwars jongeman? Wat heb ik verkeerd gezegd of leugens of groepthinking als je mij daar op kan wijzen dan zet je nog is kracht bij je vooroordelen.

K heb niks tegen jou of ieder ander forumlid. Maar zo een denigrerende comeback verdient wel een virtuele bitchslap, k wrijf men handen alvast warm.

Señor Canardo

#116
Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 19:58:05
Marokko.nl is aangeklaagde wegens het discrimineren van Joden en het komt allemaal door je eigen berichten en topics die je daar opent.  Topics die je op Marokko.nl opent worden daar verwijderd,  dezelfde topics worden hier niet verwijderd. Nu bannen ze jou in Marokko.nl en verwijderen ze jou reacties en berichten.  Ik wil niet dat deze site ook aangeklaagd wordt. De naam van deze site wil ik schoon houden.

Dat is een wel een hele nobele zaak van jou, maar jij denkt echt dat nobele doel te bereiken, door hier de "pro-zionist" uit te hangen? Marokko.nl heeft inderdaad mijn bericht over de nazi-zionistische samenwerking in de jaren 30 gecensureerd, maar Marokko.nl had daarvoor ook een ander bericht van mij gecensureerd. Namelijk die over de Fassi-france-maconnique samenwerking en hoe zij de dahir Berber hebben misbruikt om de Imazighen in Marokko te onderdrukken. Voel jij je dan ook geroepen om amazigh.nl "schoon te houden" en dus ook geen berichten meer gepost mogen worden over de dahir berber en de Fassistische onderdrukking van de Imazighen?


Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 19:58:05
Uiteraard heb je de vrijheid zoals Wilders die vrijheid ook heeft. Als gevolg daarvan wordt Wilders aangeklaagd,  en deze site gaan ze ook aanklagen als je hier blijft Joden aanvallen. Ik hoop dat je snapt dat Marokkanen jou niet mogen en dat je eigen conclusies trekt en vertrekt naar Gaza.

Marokkaanse sites zijn niet gemaakt om tegen Joden te strijden.

Amazigh.nl is gemaakt voor en door (bewuste) Imazighen. En aangezien ik een Amazigh ben, heb ik mijn recht om mijn stem hier te laten horen over alles wat mij politiek gezien bezig houdt. En wanneer is de laatste keer dat jij iets hebt gepost dat relevant is voor de politieke situatie in de Rif, dan wel Marokko?

TamurtIno

#117
Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 20:17:57berichten meer gepost mogen worden over de dahir berber en de Fassistische onderdrukking van de Imazighen?
Iets wat ik vaak tegen je heb gezegd, verander niet steeds van onderwerp. Ik had het over het aanklagen van Marokko.nl wegens het discrimineren van Joden ( het komt door jou).  Ik zei dat ik niet wil dat deze site ook aangeklaagd wordt wegens het discrimineren van Joden.

Sommigen noemen Marokko.nl een nazi site en ik wil niet dat men gaat zeggen dat deze site een nazi site is.

Señor Canardo

Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 20:26:24
Iets wat ik vaak tegen je heb gezegd, verander niet steeds van onderwerp. Ik had het over het aanklagen van Marokko.nl wegens het discrimineren van Joden ( het komt door jou). 

Kun je dan ook bewijzen dat het door mij komt, nigh su'qummum waha?

Citaat van: TamurtIno op 26/02/2010 om 20:26:24
Sommigen noemen Marokko.nl een nazi site en ik wil niet dat men gaat zeggen dat deze site een nazi site is.

Is het mijn fout dat de tentakels van het CIDI zo ver reiken?

TamurtIno

Citaat van: incognito op 26/02/2010 om 20:29:49
Kun je dan ook bewijzen dat het door mij komt, nigh su'qummum waha?

Ik werd benadert tijdens het voorbereiden van de aanklacht tegen Marokko.nl

Het ging over topics die geopend werden door Boezdjief, Palestijntje, etc. Namen van dezelfde persoon ( jij dus).