Boujemaa.com - Steun Boujemaa (Twatoun) in zijn strijd tegen een ernstige ziekte

Gestart door admin, 27/01/2010 om 21:18:16

AmazighTV.com

Trek je het je vooral niet te zwaar aan ;) AmazighTV is blij bij te kunnen dragen.

Mataro was 23 dec.

Boujm3a

De gezondheidstoestand van Boujemaa Azehaf van de band Twattun is zeer recent achteruit gegaan.

Van zeer betrouwbare bronnen heeft AmazighTV begrepen dat Boujemaa hierdoor op 11 februari opgenomen zal worden en zijn tweede operatie zal ondergaan.

Voor de aan een ernstige ziekte leidende Boujemaa zal de 13de februari een solidariteitsconcert worden gehouden in Rotterdam. Hier zullen vele Marokkaanse/Amazigh artiesten, kunstenaars en schrijvers hun steun aan Boujemaa en zijn gezin betuigen.
meer info. www.amazightv.net

Bades

Wie heeft er voor het Tifinagh in de poster gezorgd? De naam van Boujemaa is fout gespeld.

ayned_m

azul
klopt , maat ik vind het niet erg .... ik vind het erg dat meskin ziek is !!!!
azul

Bades

Citaat van: ayned_m op 11/02/2010 om 15:08:09
azul
klopt , maat ik vind het niet erg .... ik vind het erg dat meskin ziek is !!!!
azul

Azul,

Als men zich bewust van is vind ik het zeker ook geen ramp. 
Wij hopen allemaal dat het goed komt met Boujem3a en dat het goed komt met de kids.

Het is bijna zaterdag Ayned, is alles rond?

Azul

Bades

Prachtige schilderij! De boom net rechts van de Amrabed staat toch aan de verkeerde kant? als ik het me goed herinner moet het aan de kant van de afgrond...

ayned_m

azul bades

wah a tawmat, alles is rond en klaar . yeqqim iwdan ad asen waha  huma ad yaca boujem3a  nnegh illa war yedji ca wehdes .
azul

Boujm3a

Er is maar liefst 6500 euro ingezameld

miss.F.

Een mooi bedrag dat verzameld is, moge het hem en zijn gezin vooruit helpen insha'llah

Actie

Azul

Ik zag vandaag op site boujemaa.com dat het bedrag 6500 euro bereikt heeft, is het alleen via de website of totaal, dus ook van wat ze bij concert in Roterdam verzamelt hebben?

tanmirt

Actie