De NWO-zionistische-schaduwregering-gelovende Nitwit of Stranger Than Fiction?

Gestart door Señor Canardo, 26/01/2010 om 17:00:16

Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:20:51
zolang als jij reageert   woehahahaha

Dit kan nog interessant worden dan... ;)


Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:21:23
shit wat zeg ik nu...was bijna vergeten dat jij van geen ophouden weet

Je bent al te laat. Geef mij 1 vinger en ik neem jouw hele tedere en delicate armpje.

matou


Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:30:12
                       

Gebruik je dan geen Dove met een kwart aan hydraterende creme?


Ps. Ik hou namlijk van een zijdezacht gevoel als ik een vrouwenarm wil aanraken.


Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:34:04
o gaan we op die toer  hehe

Op welke toer wil je dan gaan als je een fake alias gebruikt om mij uit te spelen?

matou


Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:36:06
jij gebruikt toch ook een fake alias net als iedereen toch..?

Maar ik gebruik maar 1 account hier op dit forum. En hoeveel accounts gebruik jij matou / Laysa?

matou

hehehe dat heb je ergens gelezen, nee ik heb maar 1 account hoor, geen behoefte om sneaky te doen

Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:40:15
hehehe dat heb je ergens gelezen, nee ik heb maar 1 account hoor, geen behoefte om sneaky te doen

Je neus begint te groeien a mattie....




Ps. Jouw grote vriend Tamurtino gebruikte ook meerdere accounts om de "pro-zionist" uit te hangen...

matou

ik zit zo niet in mekaar, en hou op over tamurtino , hij is gebanned, is dat niet voldoende..? jij zou moeten zegevieren nu , (dús nie)

Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:45:01
ik zit zo niet in mekaar, en hou op over tamurtino , hij is gebanned, is dat niet voldoende..? jij zou moeten zegevieren nu , (dús nie)

Ik zegevier helemaal niet, want hij is niet gebanned vanwege een ruzie met mij, maar vanwege een ruzie met 3ich. En btw jij hebt vandaag nog een topic geopend over Tamurtino dus blijkbaar ligt de Tamurtino-verbanning bij jou nog gevoeliger dan bij mij....

matou

ik vind het gewoon sneu voor hem, iedereen heeft recht op een mening hetzij mét of zonder temperament, dat geeft wat kleur

Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:49:23
ik vind het gewoon sneu voor hem, iedereen heeft recht op een mening hetzij mét of zonder temperament, dat geeft wat kleur

Net zoals die "sneue" Tamurtino recht heeft op zijn zionistische mening, zo heb ik ook recht op mijn anti-zionistische mening. Ofniet?

matou

ja dat is waar maar jij blijft bezig, jij hamert er teveel op

Señor Canardo

Citaat van: matou op 28/02/2010 om 16:53:07
ja dat is waar maar jij blijft bezig, jij hamert er teveel op

En onze temperamentvolle Tamurtino niet wil je soms zeggen?